ik heb gewoon vanaf 19 uur zitten wachtenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:02 schreef Jagärtrut het volgende: [..] Sines ik niet meer in nl woon vergeet ik het bijna elk jaar. Of ja, vergeet. Ik denk er gedurende de dag aan, maar om 8 uur ben ik net druk bezig ofzo, en vergeet ik het dus. Gebeurt me nu al een paar jaar op rij!
Gelukkig denk ik elke dag aan dode mensen..quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:09 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
ik heb gewoon vanaf 19 uur zitten wachten![]()
Zou me echt schuldig voelen als ik het zou vergeten!
Uit ervaring weet ik dat het vanuit een ander land erg lastig is de nederlandse dodenherdenking mee te beleven. Niets om je schuldig over te voelen naar mijn mening. En in andere landen heb je weer andere gedenkdagen waar men zich in nederland weer niet om kommert.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:11 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Gelukkig denk ik elke dag aan dode mensen..![]()
Nee, voel me absoluut niet schuldig. Ti's niet alleen op vier mei om acht uur dat we alle doden kunnen herdenken..
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:11 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Gelukkig denk ik elke dag aan dode mensen..![]()
Nee, voel me absoluut niet schuldig. Ti's niet alleen op vier mei om acht uur dat we alle doden kunnen herdenken..
Mwhehe zie welke je bedoeltquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:41 schreef loveli het volgende:
Darn. Op "doortje" googelen om een taalfout op te leuken en er zo achter komen dat safe search uit staat![]()
Ik snap hem niet?quote:Op zondag 5 mei 2013 00:29 schreef An24 het volgende:
vanuit Conil!
Per: ik wilde nog zeggen: "als jij je niet kan voorstellen dat mensen elke dag zo eten, waarom..... " Ohw wacht, tis je eindstand![]()
Ik las het eindstandlijstje als een planningslijstje... En ze gaf aan niet elke dag zo te kunnen eten.quote:Op zondag 5 mei 2013 00:43 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik snap hem niet?
Dodenherdenking niet vergeten, was mensen aan het instrueren op de Dam. Daarna veel wijn en bitterballen
Oh, dat is wel bizarquote:Op zondag 5 mei 2013 03:47 schreef Probability het volgende:
Wow ik had weer last van die soort van slaapverlamming.
Dat ik wakker wordt en half droom half wakker. (Enge zieke dromen) en alsof ik in een andere wereld wordt gezogen vanuit m'n bed.
Heel hard geluid horen in m'n hoofd terwijl ik half in slaap val en daar wakker van wordt.
Volgens mij had ik de vorige keer ook heel actief gestudeerd tot laat.
Merk dat m'n ogen helemaal glitterend/licht zien bij het echt ontwaken, was de vorige keer ook zo.
Raar verschijnsel!
Oh wat een slecht beginquote:Op zondag 5 mei 2013 08:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Perr jeetje dat valt toch heel erg mee? Niet zo paniekerig. ..
Vervelend Prob. Hoe is het nou?
Ik heb mij voor het eerst in mijn leven verslapen. Werd wakker om de tijd dat ik er al lang moest zijn. Gelukkig had ik ontbijt en werktas klaar. Mee in de auto valt kom vla om in de auto. Nou ja ben nou weer een beetje bij. Geluk dat een collega en paar dingen voor mij kon doen.
Idd erg lekker: http://www.smulweb.nl/rec(...)creme-freche-en-parmquote:Op zondag 5 mei 2013 09:00 schreef Quinazoline het volgende:
Hier ook een lijstje:
O: 2 bth met 2 gebakken eieren
S: Jillian
L: salade met paar aardappeltjes, veel spinazie, paprika en tomaat, wat kwark
T: appel
D: bij een vriendin dus geen idee.
Lekker D Dido! Die ga ik onthouden!
Mijn T van gisteren was trouwens heeeerlijk: kwark mengen met kaneel en daar dan partjes appel in dippen.
Kun je niet een goed gevulde wrap meenemen?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:22 schreef Probability het volgende:
Ik ga nu de laatste paar dagen buiten de deur studeren, bevalt wel beter dan hele dagen thuis zitten!
Alleen lastig dat naast dat ik enorm veel boeken nodig heb ik ook in moet plannen wat ik wil/ga eten..
Vaak 's ochtends havermout/getoast brabants roggebrood maar dat neemt niet zo lekker mee..
En heb toch op de een of andere manier een enorme suikerbehoefteZal wel psychisch zijn!
Zie het ook weer niet zitten om een hele salade oid mee te nemen - dus ben nog even aan het nadenken aan een goede lunch/tussen doortjes..
Wat?quote:Op zondag 5 mei 2013 11:06 schreef Maraca het volgende:
Ben nu al bijna 4 uur bezig met formulieren in te vullen voor mijn functioneringsgesprek en word er steeds minder vrolijk van![]()
Niet dat ik het zo slecht heb gedaan dit jaar, maar het is toch altijd een enge en confronterende periode.
Ja, en ik moet er nog een paar. Ik moet voor mijn vijf grootste opdrachten een formulier invullen en dat is ongeveer 2 uur per opdracht. Ik krijg daarvan 1 uur betaaldquote:Op zondag 5 mei 2013 11:10 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Wat?4 uur?
Ik krijg gewoon een aantal competenties voorgelegd en moet mezelf een score geven op elke competentie. En ik hoop alleen maar dat de manager hetzelfde ziet als ik. Gelukkig is dat tot nu toe wel het geval geweest
Heb in de zomer ook weer een f-gesprek, zie er niet tegenop
.
'zij'. En dat doet ze zelf ook hoorquote:Op zondag 5 mei 2013 11:13 schreef loveli het volgende:
Handig voor je manager dat 'ie zelf niks hoeft voor te bereiden
Alfa's...quote:
Komt omdat je een alfa bent, blijkbaarquote:
Oh, hopen dat het morgen over is. Mijn rug gaat elke dag wat beter, maar als het nou eens écht over zou zijn, zou ik de buikspieroefeningen zonder problemen kunnen doen. Denk dat ik level 1 nu met een paar dagen ga verlengen.quote:Op zondag 5 mei 2013 12:25 schreef Skoap het volgende:
Zo, jillian zit er weer op. Heb wel wat last van mijn knie, volgens mij komt het omdat ik dat touwtjespringen een stuk fanatieker heb gedaan.
Bah, stom. Mag ik ook nog doen over m'n stagequote:Op zondag 5 mei 2013 11:06 schreef Maraca het volgende:
Ben nu al bijna 4 uur bezig met formulieren in te vullen voor mijn functioneringsgesprek en word er steeds minder vrolijk van![]()
Niet dat ik het zo slecht heb gedaan dit jaar, maar het is toch altijd een enge en confronterende periode.
Ik had tijdens mijn tussentijdse beoordeling gezegd dat ik het moeilijk vond om verbeterpunten te benoemen, omdat ik nu eenmaal perfect was.quote:Op zondag 5 mei 2013 12:28 schreef Probability het volgende:
[..]
Bah, stom. Mag ik ook nog doen over m'n stage!!!!!!!!!!!
Ik ben al uren bezig met een opdracht maar ik kan de hele opdracht niet vinden of ik zie niet waar het staat wat ik moet verbeteren. Groepswerk!!!!!!
Volgens mij ben ik ook nog eens autistisch of zoAls de opdracht niet letterlijk beschreven staat snap ik het nooit
!
Nou ja ik hoef niet per se te eten natuurlijk.. Snoeptomaatjes is wel een goedequote:Op zondag 5 mei 2013 09:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kun je niet een goed gevulde wrap meenemen?
Of snoeptomaatjes
Of olijven
Of augurken
Ik ken dat wel trouwens, maar het is ook een kwestie van ritme krijgen erin
quote:Op zondag 5 mei 2013 12:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik had tijdens mijn tussentijdse beoordeling gezegd dat ik het moeilijk vond om verbeterpunten te benoemen, omdat ik nu eenmaal perfect was.
Geen gevoel voor humor die lui![]()
Inmiddels weten ze wel dat ik dat soort dingen roep (en er geen bal van meenquote:
Dat zeg ik tegen collega's, niet tegen m'n managerquote:Op zondag 5 mei 2013 12:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik had tijdens mijn tussentijdse beoordeling gezegd dat ik het moeilijk vond om verbeterpunten te benoemen, omdat ik nu eenmaal perfect was.
Hoe kun je al uren met iets bezig zijn dat je niet gevonden hebtquote:Op zondag 5 mei 2013 12:28 schreef Probability het volgende:
[..]
Bah, stom. Mag ik ook nog doen over m'n stage!!!!!!!!!!!
Ik ben al uren bezig met een opdracht maar ik kan de hele opdracht niet vinden of ik zie niet waar het staat wat ik moet verbeteren. Groepswerk!!!!!!
Volgens mij ben ik ook nog eens autistisch of zoAls de opdracht niet letterlijk beschreven staat snap ik het nooit
!
Ik heb wel de goede documenten en de opdracht maar ik 'zie' het niet. Ik verdwaal in de informatie.quote:Op zondag 5 mei 2013 12:40 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Hoe kun je al uren met iets bezig zijn dat je niet gevonden hebt
En een belletje/mail/sms/FB-bericht/tweet/brief/telegram/fax/postduif/rooksignaal naar een groepsgenoot met de vraag waar het staat wat je moet doen is onmogelijk?
Van tevoren geen planning gemaakt wie wat z'n taak is?quote:Op zondag 5 mei 2013 12:43 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik heb wel de goede documenten en de opdracht maar ik 'zie' het niet. Ik verdwaal in de informatie.
(Omdat niet alles duidelijk 1 op 1 met kopjes aan is gegeven etc.) Maar de reden dat ik het niet kon vinden was omdat het er niet instond ben ik nu achter.
Ja heb ik al gedaan, maar reactie is: 'alles staat online'. En ze vinden het ook domme vragen. Niet dat ik mij daar iets van aan trek. Maar er is niet echt de wil om het uit te leggen, ze vinden mij ook vervelendach ja.
Ik ben niet zo goed in communicatie via whatsapp/mail/telefonisch.
Normaal werk ik ook samen aan stukken dat vind ik veel fijner, dan kun je elkaar direct feedback geven etc.
Het is gewoon deels dat ik langzaam ben en deels dat ze iets hebben van: zoek het uit.
Ja ben er achter maar ben er nog lang niet.quote:Op zondag 5 mei 2013 12:51 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Van tevoren geen planning gemaakt wei wat z'n taak is?
Mja, bent er nu achter wat er mist, zul jij dus wel moeten maken, dus tjoptjop!
Neem anders eerst even korte lunchpauze, kun je straks met fris hoofd aan de slag
Mja, taken in je schoenen geschoven krijgen hoort erbij.quote:Op zondag 5 mei 2013 12:52 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja ben er achter maar ben er nog lang niet.
Ik haat groepswerk. Gadver.
Ja heb taak in m'n schoenen geschoven gekregen, niet echt keuze of zo
Volgende keer PI niet vergetenquote:Op zondag 5 mei 2013 12:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Och, ik zeg dat rustig hoor. Ook toen we samen een opdracht gingen doen zei ik tegen hem dat hij nu eindelijk eens in de praktijk kon ervaren dat al die goede verhalen over mij waar zijnquote:Op zondag 5 mei 2013 12:35 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Dat zeg ik tegen collega's, niet tegen m'n manager. Al vind ik het wel echt zoeken naar verbeterpunten. Het zijn kleine dingetjes: minder mailen naar collega's en meer persoonlijk contact zoeken. Dat gaat wel beter
. En ik probeer wat aardiger te zijn en erom te denken dat ik weliswaar dezelfde fout duizend keer moet corrigeren, maar dat het wel steeds om verschillende mensen gaat
.
Ach ja daar heb ik nu niet zo veel aan.quote:Op zondag 5 mei 2013 12:54 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Mja, taken in je schoenen geschoven krijgen hoort erbij.
Werkgever gaat je ook niet vragen of het werk dat hij voor je heeft liggen je wel aan staat
Ik heb toch zo'n mooi memoblaadje?quote:
Wie is de projectleider?quote:Op zondag 5 mei 2013 12:56 schreef Probability het volgende:
[..]
Ach ja daar heb ik nu niet zo veel aan.
Er wordt gewoon heel chaotisch gewerkt en dat snap ik dan gewoon niet. En dit zou een makkelijke snelle taak tussendoor zijn dus ik baal dubbel
1. Ja in een ideale wereld was die erquote:Op zondag 5 mei 2013 13:02 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Wie is de projectleider?
Kun je aanspreken op z'n taak want zo iemand moet zorgen dat het project goed verloopt.
Communiceren!
Een balende teamgenoot die uren zit te verprutsen met niets heeft niemand wat aan...
Iedereen die een 9 wil beantwoord liever een paar (voor hem/haar misschien overduidelijke vragen) dan iets in te leveren wat compleet bagger is door het gebrek aan communicatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |