Goedenavond deze avond,
Misschien kennen jullie me nog, misschien niet. In betere tijden.. alhoewel, niet echt, maar goed, waren ik en mijn zeer gewaardeerde Fok!vriendin Uberkullie (die van dat penthouse aan het Vondelpark. Voor degene die zich het niet helemaal kunnen herinneren hier wat beeldmateriaal:
![A21_Pacific_Center_Building_Elevators2.jpg]()
populaire posters met altijd ludieke topics. Soms droevig, soms heftig, een lach en een traan. Omdat onze topics één van de weinigen waren die bovengenoemde elementen bevatten, en het Fok!volk ons niet altijd begreep dan wel kon anticiperen hebben wij met pijn in ons hart hebben wij onze fans enige tijd geleden dan ook afscheid moeten laten nemen.
Nu hadden wij de doden herdacht vanavond en het leek ons leutig om weer eens een kijkje te nemen op Fok!, in de hoop dat hier weer wat topics van kwaliteit werden geleverd. Vol verwachting opende we forum.fok.nl -> KLB etc. etc. etc. Maar wat schetst onze verbazing (of eigenlijk ook niet), er is weinig veranderd. De enige verandering die we hebben vernomen is dat het meet-topic nu een tweede deel heeft (seriously?). Maar goed, we gingen voor een pķsitieve verandering.
Helaas. Dus dit was ons eerste en tevens laatste topic weer.
Toedeloe Fok!lui.
Hoogachtend,
Zarb en Uberkullie