Ik heb ze in het grijs besteld zoals die acbs ook heeft.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:57 schreef Divje het volgende:
[ afbeelding ]
Oef. SexyAl vind het zwart net iets té
Daarom twijfel ik ook nog, heb de Racer wel een uurtje aan gehad maar daar kan ik niet echt een besluit op nemenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:12 schreef don-diablo het volgende:
Ik zou voor hardlopen niet zomaar iets nemen. Het is belangrijk om te weten hoe je loopt en adhv je looppatroon een paar schoenen te kiezen die hier het beste op aansluiten.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Nu ik als rasautist op die site ben geweest niet, sorry.
Hard. Jammer dat die dingen zo prijzig zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 05:17 schreef SHOOOTO het volgende:
acbs2 <3
groeten van 9000km verderop, inclusief muggensteken:
[ afbeelding ]
Mmm, kay. Smaken verschillen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:27 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Zeker liefde voor Rick Owens maar zoals JetLife zegt, niet het beste stuk uit de collectie imo.
ja, ben er toch dinsdag. Trip was ongepland, zou eigenlijk rond Dec pas teruggaan.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:08 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
HK? Tot wanneer? Ben er binnenkort ook weer, sneaker meet up!
HK retail is 1299HKD, dan valt het nog wel mee. Ga nog een paar 3.0 halen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:37 schreef Valyx het volgende:
[..]
Hard. Jammer dat die dingen zo prijzig zijn.
Die prijs valt mee idd. In Europa 170 retail of zo. Is mij te duur.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:09 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
ja, ben er toch dinsdag. Trip was ongepland, zou eigenlijk rond Dec pas teruggaan.
[..]
HK retail is 1299HKD, dan valt het nog wel mee. Ga nog een paar 3.0 halen.
Jammer, dan mis ik je, ben er pas rond de 22e ofzo. Waar ben je ze gaan shoppen, Mong Kok?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:09 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
ja, ben er toch dinsdag. Trip was ongepland, zou eigenlijk rond Dec pas teruggaan.
[..]
HK retail is 1299HKD, dan valt het nog wel mee. Ga nog een paar 3.0 halen.
Thanks, en enig idee voor het lijmen van de zool? Of gewoon zelf doen?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:04 schreef Atta-boy het volgende:
Oqium heeft/had het. Zullen er vast meer zijn maar van andere weet ik het niet zeker.
Suwek Hydroboyz hindabuildingggg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |