Die CW is ook wel vetquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:08 schreef liveevil het volgende:
Graag een beetje hulp voor deze trouwe lurker,
Ik wil deze graag kopen:
[ afbeelding ]
Ik draag airmax 44,5 maar pas ook air safari in 44 net aan, welke maat kan ik deze dan het beste nemen?
weet iemand hier nog een andere webwinkel waar deze CW te krijgen is? , moet wel met iDEAL kunnen betalen.
Anders zou een kortingscode voor de nike store ook wel fijn zijn.
B.V.D.
Het is misschien wel handig als je ff aangeeft bij welke stad j in de buurt woont. 1 shop slechts? Nike Amsterdam heeft ze...quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:53 schreef Geluidssysteem het volgende:
Weet iemand een shop (geen internet) waar ze Nike Roshe Run verkopen?
Ik zie dat ze bij Footlocker maar 1 kleur hebben.
Dichtbij Amsterdamquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:04 schreef flotser het volgende:
[..]
Het is misschien wel handig als je ff aangeeft bij welke stad j in de buurt woont. 1 shop slechts? Nike Amsterdam heeft ze...
De Sneakers hier heeft altijd wat verschillende cws, weet niet of dat overal hetzelfde isquote:Op woensdag 8 mei 2013 18:08 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Dichtbij Amsterdam.
Ik verwachtte al wel dat ze het bij die shop hadden.
Nog andere shops?
Zijn zeker niet slecht. Ik zag adidas tech super en allegra voor dames en die waren ook zeker niet onaardig.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:59 schreef Bajskorv het volgende:
Ik vind de womens wel weer sexy...
[ afbeelding ]
Very easy pass. Dingen zijn sowieso al way over priced imo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |