Ik heb hem zelf niet gehaald, maar volgens de doos komt hij van de bakker.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:19 schreef Keauning het volgende:
Dan ben ik benieuwd waar jij je vlaai haalt?
Want het ziet er werkelijk niet uit op die foto.
Gadverdamme.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:22 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Ik heb hem zelf niet gehaald, maar volgens de doos komt hij van de bakker.
Dit ja, dat gedrocht op de foto is geen vlaai.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:19 schreef Keauning het volgende:
Dan ben ik benieuwd waar jij je vlaai haalt?
Want het ziet er werkelijk niet uit op die foto.
Inderdaad. Het familielid dat ieder liever ziet gaan dan komen. Niemand nodigt hem uit, maar toch komt hij opdagen. Drinkt je bier op, schopt je hond en pist in je vijver.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:18 schreef HaywoodJablome het volgende:
zelden kwam ik een terechtere klacht tegen. de hele vlaaienfamilie zijn al de tokkies van de gebakswereld, als je het mij vraagt, maar de kersenvlaai is echt de draaideurcrimineel van de familie.
Misschien in Limburg niet, maar buiten Limburg gaat dit tegenwoordig voor een kersenvlaai door. Een staaltje productvervalsing lijkt me. Tijd om de voedsel- en warenautoriteit te bellen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:25 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
Dit ja, dat gedrocht op de foto is geen vlaai.
grgr een Limburger
Inderdaad en dit is echt door God bedacht. Wat houd ik toch van kersenvlaaiquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:32 schreef Keauning het volgende:
Zo ziet een echte kersenvlaai er uit.
[ afbeelding ]
Nou nou, zo praat je toch niet over je moeder?quote:
Jij bent zeker de leukste thuis.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:47 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Nou nou, zo praat je toch niet over je moeder?
quote:
Heb je al gebeld? Wel doen hoor want dit is écht niet goed!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:28 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Misschien in Limburg niet, maar buiten Limburg gaat dit tegenwoordig voor een kersenvlaai door. Een staaltje productvervalsing lijkt me. Tijd om de voedsel- en warenautoriteit te bellen.
Ik heb zojuist een klacht ingediend via de site van de VWA.quote:Op zondag 5 mei 2013 09:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je al gebeld? Wel doen hoor want dit is écht niet goed!
Wees blij dat je een vlaai kan eten want in Afrika...quote:Op zondag 5 mei 2013 14:43 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een klacht ingediend via de site van de VWA.
[ afbeelding ]
...maken ze hun zinnen niet af?quote:Op zondag 5 mei 2013 15:58 schreef Hollandisch het volgende:
[..]
Wees blij dat je een vlaai kan eten want in Afrika...
Gebak:quote:Op zondag 5 mei 2013 15:00 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen gebak en taart dan
Soort van :Squote:Op zondag 5 mei 2013 16:15 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Heb je überhaupt iets van dit topic meegekregen?
Dus een stuk taart is een gebakje?quote:Op zondag 5 mei 2013 16:09 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Gebak:
[ afbeelding ]
Taart:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 mei 2013 14:43 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een klacht ingediend via de site van de VWA.
[ afbeelding ]
Kersenvlaai zoals dezequote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:32 schreef Keauning het volgende:
Zo ziet een echte kersenvlaai er uit.
[ afbeelding ]
Yepquote:Op zondag 5 mei 2013 17:24 schreef Crisisstudent het volgende:
[..]
Dus een stuk taart is een gebakje?
Maar dat zijn dan ook twee verschillende dingenquote:Op zondag 5 mei 2013 16:17 schreef Mr.Cooper het volgende:
mensen die moorkoppen (![]()
) zeggen ipv Bosche bollen.
quote:Het verschil zit hem erin dat de binnenkant van een soesje, de basis van een moorkop, een luchtig gebakje is met grote luchtruimtes. Het gehele volume van het soesje bestaat uit zeer luchtig deegwaar, dit in tegenstelling tot de Bossche bol waar alleen de omtrek bestaat uit een laagje deegwaar. Het deeg van de Bossche bol fungeert bij de productie als ballon, deze wordt bij de vervaardiging van binnenuit opgeblazen door hem met slagroom te vullen. De Bossche bol en de moorkop verschillen ook in de soort chocolade die ervoor gebruikt wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |