PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
antwoord staat in de TTquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:36 schreef rumiii het volgende:
[..]
waaraan verdient lukaku zijn waarde als ik vragen mag
puur voor de link?
Al poppers gehaald neem ik aan?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:39 schreef Kamikazie het volgende:
Wie is er vanavond in Eindje dan? Ik ga lekker naar de pallaz je weet togg.
Coutinhoquote:
Ikkuh, maar wel maar ffkes. Beetje katertje nog.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:39 schreef Kamikazie het volgende:
Wie is er vanavond in Eindje dan? Ik ga lekker naar de pallaz je weet togg.
Mwauh, zie wel waar het schip strandtquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ikkuh, maar wel maar ffkes. Beetje katertje nog.
Hoe gaat de studie ?
Dan Newcastle of SUnderland maar degraderen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ze zijn weer aan een comeback bezig
Dat klinkt niet zo enthousiast als ik van je gewend benquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Mwauh, zie wel waar het schip strandt
Op de bank nog allemaal, wachtend op de TOTS,quote:
Wat?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:46 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Op de bank nog allemaal, wachtend op de TOTS,
Ik heb trouwens nog steeds niks gehoord over mijn SIF Silva, nog maar even afwachten
Lijkt me welquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:46 schreef vandermar het volgende:
Agbonlahor die Bassong binnen 10 meter op een hoop loopt
2 goals Agbonlahor. IF?
Die wordt onbetaalbaarquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:46 schreef vandermar het volgende:
2 goals Agbonlahor. IF?
Ik vrees dat het echt gaat gebeurenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:46 schreef vandermar het volgende:
2 goals Agbonlahor. IF?
Hoezo vrees je dat? Wat maakt het uit?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vrees dat het echt gaat gebeurenDie wordt meer dan 2 miljoen.
Omdat er dan zoooooooooooooooooooveel silver packs geopend gaan worden.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hoezo vrees je dat? Wat maakt het uit?
Afgelopen woensdagavond kreeg ik de normale Thiago Silva in een pakje, ik heb een tweet en pm gestuurd naar Robb van EA dat ik niet de SIF heb gekregen , hij heeft mijn gegevens doorgestuurd naar EA om het het probleem te verhelpen en mij alsnog SIF Silva te gevenquote:
Mooi toch. Laat de prijzen maar zakken.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Omdat er dan zoooooooooooooooooooveel silver packs geopend gaan worden.
Nee, dat wil ik juist niet. Ze zijn al genoeg gezakt de afgelopen wekenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mooi toch. Laat de prijzen maar zakken.
Oke, Kevin ''Longshot'' NLquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:53 schreef Dudeweiser het volgende:
Mocht gabby een IF krijgen wordt ie sowieso 74.
Maar hij speelde op LW of RW toch?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:53 schreef Dudeweiser het volgende:
Mocht gabby een IF krijgen wordt ie sowieso 74.
CAM.quote:
Iedereen undercut jequote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Thad is mij aan het undercuttenIk undercutte de rest omdat die 4-1-2-1-2 waren en die van mij 3-5-2.
RWquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:57 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Iedereen undercut je
[ afbeelding ]
Aston Villa speelt altijd 4231quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:57 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Iedereen undercut je
[ afbeelding ]
Rodriguez van Southampton had ook een CAM terwijl hij aan de buitenkant speelde. Ze zijn vreselijk inconsequent daar.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:59 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dan wordt hij nog een RMOf EA moet opeens hun eigen beleid weer veranderen
Die verdediging van Villaquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:57 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Iedereen undercut je
[ afbeelding ]
Ahhhh, zielig jongen ben je zeg.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:50 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Afgelopen woensdagavond kreeg ik de normale Thiago Silva in een pakje, ik heb een tweet en pm gestuurd naar Robb van EA dat ik niet de SIF heb gekregen , hij heeft mijn gegevens doorgestuurd naar EA om het het probleem te verhelpen en mij alsnog SIF Silva te geven
Vlaar speelt nog wel goed en die keeper ook wel vaak aardig goed maar de rest is zo vreselijk slecht. Ze zouden Martins Indi moeten halen voor naast Vlaar.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die verdediging van Villa!!!!!!!!!!!!!
Als Vlaar je topspeler in de verdediging is dat zegt dat inderdaad wel genoeg. Alderweireld zou daar ook goed kunnen spelenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vlaar speelt nog wel goed en die keeper ook wel vaak aardig goed maar de rest is zo vreselijk slecht. Ze zouden Martins Indi moeten halen voor naast Vlaar.
Weten je ouders hiervan?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wilde het team lawhore fc noemen maar dat mocht dus niet
Gewoon omdat hij naar voren was gerushed?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:09 schreef Tim86 het volgende:
Vertonghen staat al een kwartier op 10 bij de Spurs
Vertonghen speelde vroeger in de jeugd overal op het middenveldquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:09 schreef Tim86 het volgende:
Zijn TOTY van vorig jaar was een prima CAM geweest.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:09 schreef Tim86 het volgende:
Naughty boy.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, ze weten ook niet van mijn USB stick.
Omdat ze moeten winnen en nog maar weinig tijd hebben.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:10 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Gewoon omdat hij naar voren was gerushed?
Wat volgens jullie btw het beste 352 BPL zilver team?
Lood om oud ijzer vergeleken met Clark en Baker.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als Vlaar je topspeler in de verdediging is dat zegt dat inderdaad wel genoeg. Alderweireld zou daar ook goed kunnen spelen
Weet ik, maar niet op 10 zoals afgelopen minuten.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vertonghen speelde vroeger in de jeugd overal op het middenveld
YEAHquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Weet ik, maar niet op 10 zoals afgelopen minuten.
Bale 1-0..ofcourse..
neejoh, Bale.quote:
Oke vandermarquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lood om oud ijzer vergeleken met Clark en Baker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zakelijke 2-0 winstquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:12 schreef Reemi het volgende:
Nieuwe cup even proberen met mijn silvers. Eerste ronde al gewonnen
Godverdomme ik moet nu tegen een team met o.a. Ronaldo, Ramos en T. Silva.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:18 schreef Baje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aub suarezquote:
Nicequote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:33 schreef ThadCastle het volgende:
Dit heb ik nu
[ afbeelding ]
Dit is denk ik het beste mogelijk
[ afbeelding ]
btw kut arsenal
El G doet het best goed, McClean heb ik ook nog die twee zijn ongeveer gelijk. Ik dacht dat jij Agbon op CAM juist goed vond.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:34 schreef Tim86 het volgende:
Ik vind El Ghanasy toch niet erg bijzonder. En midget Mariappa is echt kansloos slecht. Agbon op CAM vond ik ook niet erg bijzonder.
Nee, in de spits wel, maar zelfs daar staat hij niet in mijn top 10 silver spitsen van dit jaar.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
El G doet het best goed, McClean heb ik ook nog die twee zijn ongeveer gelijk. Ik dacht dat jij Agbon op CAM juist goed vond.
Die rechter kant mehquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:35 schreef Reemi het volgende:
Dit is het best mogelijke denk ik
[ afbeelding ]
Totdat je er mee speeltquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:37 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja sorry vind ik gewoon niet 'het beste mogelijk'
Het beste mogelijk is het sowieso niet, het is gewoon een Pro League team met 2 beren in de spits. Ik heb dit team ook gehad, speelt wel erg lekker. Ik had Donk of Kanu centraal met Proto op doel alleen. Molins is wel erg goed hoor.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:37 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja sorry vind ik gewoon niet 'het beste mogelijk'
Ben je echt zo met je examens bezig dat je tijdelijk met FUT stopt? Of bedoel je na de marktcrash?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:32 schreef Reemi het volgende:
Na de examens dit maken.
[ afbeelding ]
Om er vervolgens achter te komen dat het voor geen meter speelt en dan mijn coins te verkopen.
Nee, maar als ik dit team maak wil ik te veel spelen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:38 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ben je echt zo met je examens bezig dat je tijdelijk met FUT stopt? Of bedoel je na de marktcrash?
Dit is de goalquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:43 schreef Thorb het volgende:
Met zo'n camera verdien je het ook te degraderen
Thanks maar had de herhaling al gezienquote:
Ferdinand heeft dan ook 68 strength.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:52 schreef ThadCastle het volgende:
Ferdinand is imo niet beter dan Mariappa. Die 4/5 cm maakt dan ook niks uit
Ferdinand is dan ook verdomd slechtquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:52 schreef ThadCastle het volgende:
Ferdinand is imo niet beter dan Mariappa. Die 4/5 cm maakt dan ook niks uit
En hij is zwartquote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:53 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ferdinand heeft dan ook 68 strength.En dat als broer van Rio.
Caulker en UP Reid zijn wel echt goed.
Craig bedoel je? Die vind ik eigenlijk te klein voor een CDM. Hij heeft wel geweldige stats maar die 1,76m.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zou IF Henderson op LM doen maar die is volgens mij veel te duurWaarom eigenlijk geen Gardner?
In 3-5-2 kan je er makkelijk 1 kleinere speler bij hebben hoor. 2 pure CDM's zijn echt niet nodig..dan sta je zo verdedigend..quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:04 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Craig bedoel je? Die vind ik eigenlijk te klein voor een CDM. Hij heeft wel geweldige stats maar die 1,76m.![]()
Diakité en Diamé zijn wat langer en prima spelers.
Agbonlahor ipv Mayuka. Ik vond Mayuka echt kut. Bannan is een geniale CAMquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:33 schreef ThadCastle het volgende:
Dit heb ik nu
[ afbeelding ]
Dit is denk ik het beste mogelijk
[ afbeelding ]
btw kut arsenal
Diakité heeft dan ook aanvallende workrates en een goede dribbel.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In 3-5-2 kan je er makkelijk 1 kleinere speler bij hebben hoor. 2 pure CDM's zijn echt niet nodig..dan sta je zo verdedigend..
Ik heb hem op CDM in mijn 3-5-2 team maar dat is niet alleen BPL, ook Champquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:04 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Craig bedoel je? Die vind ik eigenlijk te klein voor een CDM. Hij heeft wel geweldige stats maar die 1,76m.![]()
Diakité en Diamé zijn wat langer en prima spelers.
Ik doelde ook niet op hem, maar meer in het algemeenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:06 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Diakité heeft dan ook aanvallende workrates en een goede dribbel.
Die eerste als CDMquote:
Volgend jaar als OP CB duo; Boateng - Varanequote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:18 schreef vandermar het volgende:
Boateng de naverbrander aan en haalt Blaszczsykowski binnen no time inBoateng zou echt minimaal 80 pace moeten hebben.
Kuba's pace is ook dik overschat, de laatste keer dat ik die gozer een supersnelle sprint heb zien doen was op het EK 2008.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:18 schreef vandermar het volgende:
Boateng de naverbrander aan en haalt Blaszczsykowski binnen no time inBoateng zou echt minimaal 80 pace moeten hebben.
Dan heb je Dortmund - Real gemist geloof ik.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:22 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Kuba's pace is ook dik overschat, de laatste keer dat ik die gozer een supersnelle sprint heb zien doen was op het EK 2008.
Mayuka is fucking goedquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Agbonlahor ipv Mayuka. Ik vond Mayuka echt kut. Bannan is een geniale CAM
ok.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga nu Agbonlahor en Lukaku voor het eerst uittesten met Bannan erachterIk ben benieuwd.
sorry DS2.quote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
In de 1e wedstrijd scoorde Bannan 2 longshots, verder nog een goal van Jenas en nog een longshot van Gardner en toen volgde er een ragequitNu ga ik niet nog een potje spelen want dan ben ik niet voor 8 uur klaar en dan moet iedereen 2 minuten stil zijn.
Ook niet aan Podi en Mertesacker?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:45 schreef Thorb het volgende:
En niet aan Duitsers denken he, stel je voor
Spelers van dezelfde club of spelers van dezelfde nationaliteit geven hogere chemistry, spelers van dezelfde competitie ook trouwensquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:48 schreef Sw00sh het volgende:
Hallo,
Kan iemand mij uitleggen hoe chemistry werkt in UT? Ben pas tijd gaan steken in UT
Zelfde competitie=1 linkquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:48 schreef Sw00sh het volgende:
Hallo,
Kan iemand mij uitleggen hoe chemistry werkt in UT? Ben pas tijd gaan steken in UT
Maar hoe weet je dan hoeveel rode links een speler mag hebben als hij dezelfde club heeft als 2 andere spelers?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:49 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Spelers van dezelfde club of spelers van dezelfde nationaliteit geven hogere chemistry, spelers van dezelfde competitie ook trouwens
grgr
Thnxquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zelfde competitie=1 link
Zelfde club=2.5 link
Zelfde nationaliteit=1.5 link
Zelfde competitie+nationaliteit=1+1.5=2.5 link
Zelfde club + nationaliteit=4 (?) link
Tel het aantal linkjes dat een speler nodig heeft, bijvoorbeeld 5, en zorg dat hij dus 5 linkjes krijgt. Afronden naar boven.
Belangrijk hierbij is dat de speler op de goede positie staat en de goede formatie heeft.
Afronden naar beneden toch?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zelfde competitie=1 link
Zelfde club=2.5 link
Zelfde nationaliteit=1.5 link
Zelfde competitie+nationaliteit=1+1.5=2.5 link
Zelfde club + nationaliteit=4 (?) link
Tel het aantal linkjes dat een speler nodig heeft, bijvoorbeeld 5, en zorg dat hij dus 5 linkjes krijgt. Afronden naar boven.
Belangrijk hierbij is dat de speler op de goede positie staat en de goede formatie heeft.
Dat is 0 waard.quote:
Probeer even de squadbuilder van www.wefut.nlquote:
Duidelijkquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat is 0 waard.
Dus als een speler 5 linkjes nodig heeft (hij heeft 5 verbindingen naar andere spelers) en hij heeft 2 dode(rode) links dan moet hij van de overige 3 spelers 5 linkjes krijgen. Bijvoorbeeld 3x een nationaliteits link (3x1.5 > 4.5=5)
naar bovenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:52 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Afronden naar beneden toch?als een speler 5 linkjes nodig heeft is 4.5 niet genoeg..
Zal ik doenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Probeer even de squadbuilder van www.wefut.nl
Dan zie je meteen hoeveel chem een speler heeft en kan je zelf wat puzzelen.
Nee ik ben in de war volgens mijquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:56 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Dus 4.5 zou dan genoeg zijn?! Man dan heb ik toch wat fout gedaan afgelopen maanden
piszsScekquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:55 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien als Dortmund wintRafinha
Naar boven afgerond zou ronaldo 9 chem hebben http://wefut.nl/squad/1141quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee ik ben in de war volgens mij
Afronden naar beneden inderdaad.
Ja ik zat fout, weet niet hoe dat kwamquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:58 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Naar boven afgerond zou ronaldo 9 chem hebben http://wefut.nl/squad/1141
Bij een andermans volkslied wel, een teken van respect vind ik.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:02 schreef n0ir het volgende:
sommige mensen vinden dat je tijdens het volkslied ook stil moet zijn maar ik niet
Hihiquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja ik zat fout, weet niet hoe dat kwam
Ik heb er niet zo heel veel mij,
PICS or didnt happenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:04 schreef rolls-reus het volgende:
Lol ik ken dat meisje dat dat gedicht voorleest
Goed hea (a)quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
haha jij zit op het christelijk gymnasium in Utrecht
quote:
Tijdens de wedstrijd? Dat is wel styloquote:
300k ofzo. ja, dus gewoon niet eigenlijk. Beter gewoon kopenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hoeveel coins hebben jullie ongeveer? En hoe kom ik in vredesnaam aan IF's behalve kopen? Puur geluk vanuit de goldpacks?
1.5 miljoenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hoeveel coins hebben jullie ongeveer? En hoe kom ik in vredesnaam aan IF's behalve kopen? Puur geluk vanuit de goldpacks?
OMG, die gaat achterlijk duur worden.quote:
Royston Rickyquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:12 schreef Rijst het volgende:
JAWELLLLLLLLLLLLLLLLL
[ afbeelding ]
Dit team
[ afbeelding ]
Prima speler ja. Hoeveel salaris moet hij? Ik zou hem bij veel clubs gelijk halen aan het beginquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
Die dikke kan nog wel een mannetje of 2 passeren.
Moeilijk joh met gedownloade tactiekenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:12 schreef Rijst het volgende:
JAWELLLLLLLLLLLLLLLLL
[ afbeelding ]
Dit team
[ afbeelding ]
Ok Stefan Hakanson.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:16 schreef Zhano het volgende:
Hopelijk is het in de volgende FIFA minder obvious wanneer je genakt word.
Ik weet niet eens hoe je dat download. Ik heb gewoon een guide gelezen op het internetquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:17 schreef zerokil het volgende:
[..]
Moeilijk joh met gedownloade tactieken
Link?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:18 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe je dat download. Ik heb gewoon een guide gelezen op het internet
35.000 pwquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Prima speler ja. Hoeveel salaris moet hij? Ik zou hem bij veel clubs gelijk halen aan het begin
Goal, Clean sheet, en een bal van de lijn gehaald zag ik, wel IF waardig.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Toprak moet ik ook nog maar zien maar dit wordt een ziek TOTW ja.
WTFquote:
Hij gaat nog wel meer dalenquote:
Jammer van zijn 2* WF maar die kerel is zo goed als spitsquote:
Ik wilde niet langer meer wachten, en hij is tenslotte 433 , ik vind het bestquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij gaat nog wel meer dalenvandaag meerdere malen ging hij er niet voor die prijs uit. EN ik heb maar 160K voor TOTS Pelle en IF Goossens
Doe je hem op CM of LM/LW?
Hoe speelt KJH nou?>quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:25 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik wilde niet langer meer wachten, en hij is tenslotte 433 , ik vind het best
Ik vind hem erg goed, hij is niet snel maar hij staat voor me gevoel altijd op de goede plaats, echt een pure afmaker met 99 finishing,quote:
quote:
Jaquote:
Welliton CDM toch?quote:
quote:
In elke formatiequote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
In elke formatie
Er schijnt zelfs een gerucht te gaan dat iemand hem op CDM had en hiermee mensen die lepra hadden kon genezen.
heb jij zijn nummer voor me?quote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nu gaat Fuszy iets met aids posten denk ik.
quote:
Moet je ook meer LB+Y doenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zelfs met dit team kan ik in de halve finale niet winnenTot nu toe laat Agbonlahor nog niet zien waarom hij zo duur is.
Ik mis bij Agbon een beetje de wendbaarheid..als je in een rechte lijn loopt is hij echt absurd snel, maar als er een bochtje bij komt dan gaat het al snel foutquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zelfs met dit team kan ik in de halve finale niet winnenTot nu toe laat Agbonlahor nog niet zien waarom hij zo duur is.
Dan ben je echt slecht. Met de voorhoede Agbon en Lukaku verloor ik zelden.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maar jij speelt sweaty en vertelt ook trots dat je iemand hebt laten ragequitten door die 2.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan ben je echt slecht. Met de voorhoede Agbon en Lukaku verloor ik zelden.
Ja zeker. Lukaku maakte ook veel meer goals. Dat komt omdat Agbon ze meestal aangaf na een ferme spurtquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar jij speelt sweaty en vertelt ook trots dat je iemand hebt laten ragequitten door die 2.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja zeker. Lukaku maakte ook veel meer goals. Dat komt omdat Agbon ze meestal aangaf na een ferme spurt
WTFquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:13 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
1.5 miljoener zijn hier mensen met echt gigantisch veel coins. en ja alleen geluk met pakjes, maar dat meot je maar aan maver vragen
Geduld is een schöne zaakquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:54 schreef Maver24 het volgende:
Wil graag SIF Benteke halen maar geen idee wanneer , hij blijft duur
Na TOTW kopen. Ifs zakken vaak nog even doorquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:54 schreef Maver24 het volgende:
Wil graag SIF Benteke halen maar geen idee wanneer , hij blijft duur
nee hoor.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nu gaat Fuszy iets met aids posten denk ik.
ik heb er 6quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:03 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Na TOTW kopen. Ifs zakken vaak nog even door
Geen 433 Hulk meer onder de 5k![]()
Ik had ze opportunistisch voor 6k gelistquote:
Niet heel raar.quote:
Al die andere intervallen gaan toch ook over 5 minuten..quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:18 schreef zerokil het volgende:
[..]
Niet heel raar.
De 90ste minuten heeft extra minuten..
Soms duurt het even tot de scheids fluit + extra tijd..
Het zelfde geldt voor de 45ste minuut.
Daarom ook 4 minuten bij de andere tijdenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:18 schreef zerokil het volgende:
[..]
Niet heel raar.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:18 schreef zerokil het volgende:
[..]
Niet heel raar.
Gastquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:21 schreef zerokil het volgende:
Hoe wil hij dat bijhouden volgens mij stopt de teller bij 45minuut en staat er alleen een +4 icoontje bij...
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:21 schreef zerokil het volgende:
Hoe wil hij dat bijhouden volgens mij stopt de teller bij 45minuut en staat er alleen een +4 icoontje bij...
quote:
Doe je dat ook wel eens met niet bestaande spelers?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:25 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Even wat bestaande spelers in me club in de 4222 verwerkt,
Somsquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Doe je dat ook wel eens met niet bestaande spelers?
ok.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:28 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Soms, ik bedoelde er alleen mee te zeggen met spelers die ik al in me club had zitten
Dat is een spiegel, kneus...quote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gast
45th en 90th gaan over 45 + IT en 90+IT natuurlijk.
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |