PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Goedemiddagquote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:30 schreef Dudeweiser het volgende:
Hallon jongens ik ga nu eten geroosterd brood met pindakaas lekker en daarna ga ik even basketballen met vrienden ja oke gr gr
/Tbakkert
Shit is aanquote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:32 schreef vandermar het volgende:
http://gardameerforum.nl/viewtopic.php?f=2&t=5438
Dit ja.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:35 schreef Patje1987 het volgende:
Ik wil juist geen Nederlands tegen komen op vakantie
Dat doe ik al een jaar niet meerquote:
Wat is er niet stabiel aan dan? Je hebt 1 CM met high-high en 2 met med-med. Sowieso Kazim-Richards > Delfouneso op ST.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:37 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Iemand enig idee met wie ik het middenveld wat stabieler kan maken in dit team? Alvast bedankt
[ afbeelding ]
Doumbia of Jenas miss erin?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:37 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Iemand enig idee met wie ik het middenveld wat stabieler kan maken in dit team? Alvast bedankt
[ afbeelding ]
http://wefut.nl/player/7511 deze man centraal, Austin plekje opzijquote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:37 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[ afbeelding ]
Ik merk dat McEarchan erg vaak niet mee terug is wat mij ook verbaasd, Kazim heb ik op de bank als CF omdat ie toevallig toen erg goedkoop was, ga ik zeker proberen in de spits!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat is er niet stabiel aan dan? Je hebt 1 CM met high-high en 2 met med-med. Sowieso Kazim-Richards > Delfouneso op ST.
Hoe vind je dit soort dingen? Ben je ook actief op het Gardameerforum?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:32 schreef vandermar het volgende:
http://gardameerforum.nl/viewtopic.php?f=2&t=5438
Ik zou Davies in ieder geval ook eens proberen want hij is echt een baas op CAM in mijn 3-5-2 teamquote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:43 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ik merk dat McEarchan erg vaak niet mee terug is wat mij ook verbaasd, Kazim heb ik op de bank als CF omdat ie toevallig toen erg goedkoop was, ga ik zeker proberen in de spits!
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
http://wefut.nl/player/7511 deze man centraal, Austin plekje opzij
Dankjewel heren, heb Doumbia als middelste geplaatst en Austin op rechts!quote:
Beckford is ook zeer goed. Sowieso heeft de championship veel goeie zilveren spitsenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:46 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
[..]
Dankjewel heren, heb Doumbia als middelste geplaatst en Austin op rechts!Overigens Kazim-Richards in de spits naast Sigudarsson.
Ja inderdaad, ik wilde ook Emnes gebruiken maar ik merk dat ie op CF ook heel goed uit de voeten komt, maar een keertje wat spitsen opkopen en testenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:48 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Beckford is ook zeer goed. Sowieso heeft de championship veel goeie zilveren spitsen
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:01 schreef Kun-Aguero het volgende:
Kan je bij Silver packs ook totw spelers krijgen ?
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:45 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hoe vind je dit soort dingen? Ben je ook actief op het Gardameerforum?
Ik had er misschien even bij moeten zeggen dat Fellaini al in een andere squad zit...quote:
Iig een sterke/grote CDM naast Sissoko en om te compenseren voor al die skillmietjesquote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik had er misschien even bij moeten zeggen dat Fellaini al in een andere squad zit...
Chiellini dus ook alquote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:21 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Iets me italianenchiellini marchisio en de ceglie ofzo
Sissoko is zelf ook al een sterke/grote CDMquote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:21 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Iig een sterke/grote CDM naast Sissoko en om te compenseren voor al die skillmietjes
Deze man was echtquote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:24 schreef Doosopwielen het volgende:
is Kone en Cisse als ST de beste en de goedkoopste koppel van BPL of zijn er betere?
De Rossi - Ogbonna - Ceglie ofzo kan ookquote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:26 schreef Reemi het volgende:
[..]
Sissoko is zelf ook al een sterke/grote CDM
Bij Leeds zitten ze in de 58e minuut (1e helft)quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:42 schreef ThadCastle het volgende:
Leicester, Bolton en Nottingham spelen voor playoff (6de). Leicester speelt tegen Nottingham en staan 2-1 voor. Bolton staat gelijk tegen BlackpoolBij degradatie is het ook spannend
Btw dit:
[ afbeelding ]
Ja die spits die scoorde heeft de keeper geblesseerd (las ik)quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bij Leeds zitten ze in de 58e minuut (1e helft)
lekker voor je.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:35 schreef vandermar het volgende:
Ik moest dus fluiten maar aangezien de senioren altijd zelf de scheids regelen ipv diegene die de scheidsrechters indeelt bij junioren, kwam ik daar dus voor jan lul
Bedankt.quote:
Geld maken, i seequote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:52 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Moet dalijk weer verder werken.
Jeweet money is de motto.
Wolves 2 jaar achter elkaar gedegradeerdquote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:52 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Maar 10 punten verschil tussen playoffs beneden en boven
twitter:Ladbrokes twitterde op zaterdag 04-05-2013 om 15:03:34Ł10,000 bet placed on Hull to get back into this game. No win on the last day of the season since 2004. Wise? #LadbrokesSportsLive reageer retweet
Is er een MOTD voor Championship?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
De meeste spelers zullen wel weg gaan. Sigurdarson en Johnson gaan vast wel naar een andere club, van Ikeme weet ik het niet maar ik hoop dat hij volgend jaar weer de enige Nigeriaanse GK in FUT is
Vanavond komt The Football League show er wel weer voor lijkt mij. Er zijn ook play-offs in League 1/League 2.quote:
Dat ga ik ff kijken dan.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vanavond komt The Football League show er wel weer voor lijkt mij. Er zijn ook play-offs in League 1/League 2.
The Football League show heeft alle Engels competities onder de BPL, dezelfde als die in FUT zitten.quote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:30 schreef Dudeweiser het volgende:
Hallon jongens ik ga nu eten geroosterd brood met pindakaas lekker en daarna ga ik even basketballen met vrienden ja oke gr gr
/Tbakkert
matchfixing in it's finest formquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:37 schreef ThadCastle het volgende:
Peterborough degradeert door een 90min goal?
Empoli 0-5 eerste helft wtf
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:42 schreef MrBubbles het volgende:
Zo dit heb ik ook al maanden niet meer gespeeldIedereen is hier zeker miljonair inmiddels?
verre van fut-miljonairquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:43 schreef MrBubbles het volgende:
[..]
Gevoelige snaar geraakt? Geld verloren?
meeste maar verkocht voordat de prijzen nog meer dalen als het toty eenmaal uit is. dan maar weer wat teams bouwen. jij?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:44 schreef MrBubbles het volgende:
[..]
Ach wat maakt het uit. Wel leuke teams?
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:46 schreef vandermar het volgende:
Leicester in de play offs voor promotie?
Heb eerlijk gezegd geen idee, in heel 2013 nog geen FUT gespeeld. Had iets van 200k volgens mij.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:47 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
meeste maar verkocht voordat de prijzen nog meer dalen als het toty eenmaal uit is. dan maar weer wat teams bouwen. jij?
/tbakkertquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:57 schreef Dudeweiser het volgende:
Godverdomme lekker gebasketbaltmaking it splash from downtown
Heb je in je broek geplast?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:57 schreef Dudeweiser het volgende:
Godverdomme lekker gebasketbaltmaking it splash from downtown
Miljonair is een belediging, noem me multimiljonairquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:42 schreef MrBubbles het volgende:
Zo dit heb ik ook al maanden niet meer gespeeldIedereen is hier zeker miljonair inmiddels?
Buffon, IF Sissoko en IF Konko toch maar gedaan.. Ik zou er goedkopere spelers neer hebben kunnen zetten om te kijken of ik het iets vind, maar ja #yoloquote:
Tegen Willem2/RKC A1quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:05 schreef ThadCastle het volgende:
PSV A1 Muzaqi 5 goals (wie de fuck dat ook is)
Maar kampioen worden ze nietquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:06 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Kan mij dat bommen. 5 goals is gewoon opvallend
quote:
Best nicequote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:05 schreef ThadCastle het volgende:
PSV A1 Muzaqi 5 goals (wie de fuck dat ook is)
quote:
Ken jij Muzaqi?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hard gegolfd?quote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:08 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ken jij Muzaqi?Zat 3 jaar bij mij in de klasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel een aardige kerel. Had moeilijk contact met de rest van de klas.
Scoort er even 5quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zat 3 jaar bij mij in de klas
Wel een aardige kerel. Had moeilijk contact met de rest van de klas.
Jaquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:08 schreef Thorb het volgende:
Ik ging even kijken wanneer de MLS allstar game was i.v.m. met het toernooi wat er dan is (bronzes verkopen) maar dan ben ik niet thuis. Hopelijk komen er nog wat andere thema toernooien want met 4 accounts bij elkaar heb ik 470 miljoen club value (door de packs).
[..]
hard gegolfd?
Ja dat ie kon voetballen was toen wel duidelijk... deed nooit mee bij gym totdat we een keer gingen voetballen, ik ben huilend weg gelopen (niet echt natuurlijk maar je snapt mijn punt).quote:
wanneer is het dan?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:08 schreef Thorb het volgende:
Ik ging even kijken wanneer de MLS allstar game was i.v.m. met het toernooi wat er dan is (bronzes verkopen) maar dan ben ik niet thuis. Hopelijk komen er nog wat andere thema toernooien want met 4 accounts bij elkaar heb ik 470 miljoen club value (door de packs).
[..]
hard gegolfd?
Nog andere fokkers tegen gekomen?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:11 schreef StijnDa het volgende:
Ik ben gisteren bij de Pallaz geweest trouwens![]()
Hadden een homo-vriend mee opstap en die wilde er even heen. Herkende het uit dit topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Awkward daar ofniequote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:11 schreef StijnDa het volgende:
Ik ben gisteren bij de Pallaz geweest trouwens![]()
Hadden een homo-vriend mee opstap en die wilde er even heen. Herkende het uit dit topic
hmm ja dan heb je toch niks meer aan coinsquote:
Vorig jaar door dat toernooi nog een paar Toty's kunnen kopen voor de laatste 3 maanden futquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
hmm ja dan heb je toch niks meer aan coins
Wat gebeurde er toen dan?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vorig jaar door dat toernooi nog een paar Toty's kunnen kopen voor de laatste 3 maanden fut
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nog andere fokkers tegen gekomen?Denk het niet, was best rustigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwa vond het wel meevallen maar ik ben er maar even geweest.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Awkward daar ofnie
Ik was gisteravond ook in de stad. Niet in de pallaz alleen
ok.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als bijna alle grote competities afgelopen zijn komen vaak de IFs die ik wil hebben, vorig jaar waren dat de MLS IFs en de Koreaanse IFs
Je voelde je wel thuis daarquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:14 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Denk het niet, was best rustig
[..]
Mwa vond het wel meevallen maar ik ben er maar even geweest.
Oh, net zoals het ging met de St. Patricksday cup?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Van die bronzes verkopen voor 500 tot 1000 coins per stuk.
Beter omdat elke MLS speler duur werd ipv een paar kut Ieren.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Oh, net zoals het ging met de St. Patricksday cup?
hahaha chinezen zijn allemaal familie van elkaar.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
hihaho ben ook nog gaan wokken daarvoor bij de wokchinees. Vriendjes/familie van je?
Dude, wokparadijs? Daar was ik gisteren ookquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
hihaho ben ook nog gaan wokken daarvoor bij de wokchinees. Vriendjes/familie van je?
Ja, maar nu heb je echt nog maar 1,5 maand ofzo... Plus vakantie ook nog he. 0 zin en tijd om te spelen, dus jaaaa..quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vorig jaar door dat toernooi nog een paar Toty's kunnen kopen voor de laatste 3 maanden fut
Dan ga ik denk ik wel van te voren wat inkopen, want bij die Ieren was ik net te laat en ik wil deze FIFA nog boven de 300k uitkomen...quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Beter omdat elke MLS speler duur werd ipv een paar kut Ieren.
300kquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:18 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dan ga ik denk ik wel van te voren wat inkopen, want bij die Ieren was ik net te laat en ik wil deze FIFA nog boven de 300k uitkomen...
Haha jaquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dude, wokparadijs? Daar was ik gisteren ook
Je bent niet gewoon die homovriend en schizo tegelijk?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dude, wokparadijs? Daar was ik gisteren ook
Zombies al gedownload?quote:
g, ik ben niet goed in handelen, open veel te veel packs en ik verkoop/koop steeds nieuwe teams en dan maak ik daar dik verlies op...quote:
Lol ik kan me dat zo niet echt herinneren. Wij zaten daar net achter het buffet iig met 6quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:19 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Haha javan 7-10u. Tafel aan de linkerkant vanaf de ingang met 10 man.
HAHAHAHAHA ZO GARPIGGquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je bent niet gewoon die homovriend en schizo tegelijk?
Je moet gewoon geluk hebben dat je een speler die 10k waard is voor 300 oppikt zoals GJE vorig jaar met Sanchezquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
g, ik ben niet goed in handelen, open veel te veel packs en ik verkoop/koop steeds nieuwe teams en dan maak ik daar dik verlies op...
Ik heb wel meer dan 400k match coins.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:20 schreef Thorb het volgende:
timmy t en stijnda zijn voor elkaar voorbestemd
Jup, ronde 29 gehaald net met zo'n dudequote:
quote:
Potje?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jup, ronde 29 gehaald net met zo'n dudeKen de map wel aardig nu
Ik heb wel wat verlies goed kunnen maken met een beetje handelen, maar winst is het bij lange na niet. Als ik niet telkens packs had gekocht, had ik misschien wel bijna een miljoen gehad...quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je moet gewoon geluk hebben dat je een speler die 10k waard is voor 300 oppikt zoals GJE vorig jaar met Sanchez
Dat is nou eenmaal het geval als je je eigen huis weleens verlaat, je kan weleens iemand tegenkomen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:20 schreef Thorb het volgende:
timmy t en stijnda zijn voor elkaar voorbestemd
Ja ik heb ook niet zo rond gekekenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Lol ik kan me dat zo niet echt herinneren. Wij zaten daar net achter het buffet iig met 6Zelfde tijd, alleen waren we een halfuur te laat
goede comeback ik ga even nadenken over een reactiequote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is nou eenmaal het geval als je je eigen huis weleens verlaat, je kan weleens iemand tegenkomen.
Helaas is dat voor thuisblijvers als jullie onvoorstelbaar
quote:
Ik moet zo weg, morgenavond?quote:
quote:
Ja sowieso altijd daarquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja ik heb ook niet zo rond gekeken![]()
Maar was goed te eten.
Dead machine is pure aids.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik moet zo weg, morgenavond?
Tis btw wel een geinige map, maar je tis wel heel donker. Ook weet ik niet precies hoe je nou aan die 5 quest items komt, maar die random waarmee ik speelde wist alles.
Die shotgun met die explosieve ammo is wel sick btw. En Dead Machine
Wie is deze troll?quote:
Nee man, maar je moet er wel slim mee spelenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dead machine is pure aids.
Blundergat is wel goed. Morgen kan ik niet. Konko projectdonderdag weer denk ik.
GearsofNLquote:
Oh nice. 31 mei toelatingstoets voor de uni en eind juni/begin juli nog 2 tentamens.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee man, maar je moet er wel slim mee spelenRondlopen heeft niet veel zin.
Oke naja kijken wel, ik heb nog 1 weekje paar colleges en 1 project, daarna 2 weken 4 tentamens en dan vakantieDus dan heb ik iig tijd zat
Dat zo'n team nog maar 100k kostquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:27 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
100k ofzo gekost. Maar dat komt natuurlijk vooral door Buffon en IF Sissoko.
Ja dat moet ik ook gaan doenquote:
Hopen dat er geen lange wachtrijen zijn. Ik zal wel even bij mijn vrienden rondvragen of ze nog iemand kennen met een kamer vrij.quote:
toelatingstoets?????quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Oh nice. 31 mei toelatingstoets voor de uni en eind juni/begin juli nog 2 tentamens.
Nee joh, makkelijk aan tijd.quote:
Nee hoor, ik heb mijn zaakjes al op ordequote:
Vriendenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hopen dat er geen lange wachtrijen zijn. Ik zal wel even bij mijn vrienden rondvragen of ze nog iemand kennen met een kamer vrij.
Nope... Zit rond de 20k BIN. Ik had 'm voor 18kquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat zo'n team nog maar 100k kostIs IF Konko al discard?
Numerus fixus en decentrale selectie op de RUG voor rechten.quote:
Wat moet je doen en wat moet je ervoor halen?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Numerus fixus en decentrale selectie op de RUG voor rechten.
Maandag al bij VIquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:31 schreef ThadCastle het volgende:
http://footballfunnys.lockerdome.com/articles/107551428
Je krijgt 3 onderdelen tijdens die toets en het gemiddelde moet een voldoende zijn.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat moet je doen en wat moet je ervoor halen?
Haters gonna hatequote:
Oke, eitje dus? Motivatiedeel lijkt me sowieso wel een inkoppertjequote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je krijgt 3 onderdelen tijdens die toets en het gemiddelde moet een voldoende zijn.
[ afbeelding ]
Dan moet je bij de beste 600 zitten. Ik verwacht niet dat er 600 aan die toets zullen meedoen overigens omdat het aantal studenten dat ieder jaar de opleiding volgt ongeveer 600 is en daar veel late inschrijvingen bij zitten.
Dus als hier iets nog niet gepost is, is het niet oud?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jij bent de hater, hier was het nog niet gepost en heb VI niet gezien
dus bokken met je ':')'
Ik zie het wel zitten jaquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oke, eitje dus? Motivatiedeel lijkt me sowieso wel een inkoppertje
Op zich heb je daar natuurlijk ook een voordeel tov normale VWO'ers, dat jij recht al veel meer hebt gehadquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zie het wel zitten ja
Je moet een klein beetje leren. Een video college moet je kijken en een hoofdstuk uit inleiding recht. Dat laatste is niet moeilijk.
Leg Fifa maar gewoon weer weg en bok maar weer opquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dus als hier iets nog niet gepost is, is het niet oud?
En nee
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:36 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Leg Fifa maar gewoon weer weg en bok maar weer op
quote:
ahh oke valt gelukkig wel mee dusquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je krijgt 3 onderdelen tijdens die toets en het gemiddelde moet een voldoende zijn.
[ afbeelding ]
Dan moet je bij de beste 600 zitten. Ik verwacht niet dat er 600 aan die toets zullen meedoen overigens omdat het aantal studenten dat ieder jaar de opleiding volgt ongeveer 600 is en daar veel late inschrijvingen bij zitten.
lolquote:
quote:
Gelukkig wel. Alle vertrouwen inquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ahh oke valt gelukkig wel mee dus
[..]
lol
Ik was 2 jaar terug in NY en toen moest je betalen om vrij dicht bij Ground Zero te komenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat zou er in hemelsnaam in het 9/11 museum komen te liggen? Denk niet dat er veel relikwieën van over zijn
Sowieso, geld proberen te verdienen met zoiets
Je moet die beschrijvingen van kamers in een Verenigingshuis eens lezen. Daar staat nooit bij dat het voor een vereniging is (want dat schrikt af),maar wel altijd dat het het gezelligste huis is van heel de stad en dat je er ook een heel actief en leuk studentenleven bij krijgtquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:41 schreef vandermar het volgende:
Waarom zijn alle kamers gezellig en mooi
Ik ben in NY in een soort van museum geweest, in een kerkje. Foto's van mensen die omgekomen zijn. Tekeningen van kinderen voor hun overleden ouders. Je moet er toch vrij sterk voor in je schoenen staan, veel gesnik te horen daar.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat zou er in hemelsnaam in het 9/11 museum komen te liggen? Denk niet dat er veel relikwieën van over zijn
Sowieso, geld proberen te verdienen met zoiets
Als je bij een studentenvereniging gaat is het volgens mij heel makkelijk om aan een kamer te komen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:41 schreef vandermar het volgende:
Waarom zijn alle kamers gezellig en mooi
Ik denk ook zeker dat een mooie memorial voor veel mensen van toegevoegde waarde zou kunnen zijn. Museum lijkt me wat vreemd, 25 dollar entree ronduit belachelijk.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben in NY in een soort van museum geweest, in een kerkje. Foto's van mensen die omgekomen zijn. Tekeningen van kinderen voor hun overleden ouders. Je moet er toch vrij sterk voor in je schoenen staan, veel gesnik te horen daar.
Ik heb wel redelijk wat vrienden in Groningen, ook een nichtje zit daar op kamers. Even informerenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:43 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Als je bij een studentenvereniging gaat is het volgens mij heel makkelijk om aan een kamer te komen.
Zo niet moet je het viavia gaan proberenVast wel wat vrienden in het 1e jaar gelijk die daar wonen en wat kunnen regelen. Gaat hier iig best makkelijk voor iedereen die op zoek is.
Dat geld wordt vast niet gebruikt voor nabestaanden, herdenking, onderzoek en dat soort zaken.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik was 2 jaar terug in NY en toen moest je betalen om vrij dicht bij Ground Zero te komen
Als je maar bij een dispuut gaat lukt het sowieso iddquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:43 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Als je bij een studentenvereniging gaat is het volgens mij heel makkelijk om aan een kamer te komen.
Zo niet moet je het viavia gaan proberenVast wel wat vrienden in het 1e jaar gelijk die daar wonen en wat kunnen regelen. Gaat hier iig best makkelijk voor iedereen die op zoek is.
Hij en Klose in één teamquote:
Ik vrees van niet, nee...quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat geld wordt vast niet gebruikt voor nabestaanden, herdenking, onderzoek en dat soort zaken.
Ja die linken ook zo lekkerquote:
25 Dollar?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik denk ook zeker dat een mooie memorial voor veel mensen van toegevoegde waarde zou kunnen zijn. Museum lijkt me wat vreemd, 25 dollar entree ronduit belachelijk.
Ja ik vind het ook echt ridicuul. Ja ik heb ook best veel docu's er over gezien, echt ongelooflijk hoeveel mensen zich daar toen voor hebben ingezet,en ook wat voor taken er dan werden gedaan, die je helemaal niet zou verwachten ook, zoals dat masseren.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
25 Dollar?Dat kerkje was toen vrij toegankelijk. het was ook de plek waar alle hulpdiensten, vrijwilligers zich verzamelden. Er waren mensen die gewoon tientallen uren achter elkaar aan het masseren waren, om de hulpverleners weer snel gereed te maken verder te kunnen gaan in de puin.
Top dat je terug bent trouwens
Mam en pap en Vicky geven orders bij de vleetquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:46 schreef JoeydeKoala het volgende:
Timmy is gewoon een knul waar niemand iets van weet.
Is wel te linken, omdat je italianen hebt die dat kunnen helpen.quote:
Candreva op RM en je bent al een eind iddquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Is wel te linken, omdat je italianen hebt die dat kunnen helpen.
En dan Miccoli op CAM, of Di Natale.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Candreva op RM en je bent al een eind idd
Stephan ipv gioquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
En dan Miccoli op CAM, of Di Natale.
En op LM Giovinco.
Dit in 4-1-2-1-2.
de Eredivisie is ook anders nog niet hoogstaand vandaagquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:49 schreef Thorb het volgende:
BPL nog niet echt hoogstaand vandaag, mja dat komt ook pas om half zeven.
Dat kan ook.quote:
ga ff slapen jijquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
de Eredivisie is ook anders nog niet hoogstaand vandaaglol
70 pace pls.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
ga ff slapen jij
http://wefut.nl/player/11658 weer gescoord en nog geen tegen doelpunt
Toch word je er niet echt heel gelukkig van, van zo'n speler.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
ga ff slapen jij
Rollende is die misschien wel sneller.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
vandermar LM? Lijkt me een slecht idee
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:55 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Rollende is die misschien wel sneller.
Met 70 pace en iets betere tackle is het een prima cb.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Toch word je er niet echt heel gelukkig van, van zo'n speler.
Ja dan moet ie nog even een Fifth IF halenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Met 70 pace en iets betere tackle is het een prima cb.
ja, heb maar een melatonine pilletje genomen en een lekker likeurtje. Moet goed gaan komen straksquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
ga ff slapen jij
Dan moet Varane wel de pace krijgen die hij verdient maar die krijgt hij toch niet.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dan moet ie nog even een Fifth IF halen
Beter komen er een paar fatsoenlijke CB's in de TOTS. Varane zou wel een leuke TOTS kunnen worden.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zocht naar dat plaatje van kabouter Wesley met 'HAHAHA' maar die kon ik niet vinden. Wel deze: [ afbeelding ] Ik heb niet de skillz om het te editen zodat er 'ik haat Fok' staat.
IF Varane heeft 65 toch? Dan gaan ze de TOTS echt wel 70 geven of hoger. Denk niet dat ze zo karig blijven upgraden als met IF'squote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan moet Varane wel de pace krijgen die hij verdient maar die krijgt hij toch niet.
Gewoon via youtube, en dan kabouter wesley aardbeien intikken. En dan pauzeren op het juiste moment en een puushje makenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zocht naar dat plaatje van kabouter Wesley met 'HAHAHA' maar die kon ik niet vinden. Wel deze: [ afbeelding ] Ik heb niet de skillz om het te editen zodat er 'ik haat Fok' staat.
Hij is zo snel in het echtquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
IF Varane heeft 65 toch? Dan gaan ze de TOTS echt wel 70 geven of hoger. Denk niet dat ze zo karig blijven upgraden als met IF's
Vorig jaar wel een paar keer gespeeld. Echter was dat alleen maar omdat ze in de as bang waren dat ik hun positie zou jattenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
vandermar LM? Lijkt me een slecht idee
Wessel Dammers scoort ook heel veel maar kan er ook geen kut van.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lekker, een spits in de A1 die 5 goals maakt, maar geen contract heeft. PSV
Neem sowieso wel aan dat ie volgend seizoen een pace upje krijgt. Dan hebben we iig 2 hele goede CB's in de BBVAquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij is zo snel in het echtHij zou minstens 80 pace moeten hebben maar dat gaat EA toch niet doen.
Muzaqi is wel goed iigquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wessel Dammers scoort ook heel veel maar kan er ook geen kut van.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Muzaqi is wel goed iigMooie goals maakt ie ook. Net als die Ginger die van de week een contract kreeg bij PSV
Ik heb gezocht naar spelers die volgend jaar heel goed in FUT kunnen zijn.. bijvoorbeeld Zarate die nu 74 heeft in H2Hquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Neem sowieso wel aan dat ie volgend seizoen een pace upje krijgt. Dan hebben we iig 2 hele goede CB's in de BBVA
Castaignos maakte ook mooie goals.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Muzaqi is wel goed iigMooie goals maakt ie ook. Net als die Ginger die van de week een contract kreeg bij PSV
Ik zeg toch ook niet dat het zeker is dat hij slaagtquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Castaignos maakte ook mooie goals.
Isoufi was ook heel erg goed in de jeugd.
Ik ken er zo nog wel een aantal.
Nouja, Achahbar maakte ook briljante goals en heel erg veel ook. Helaas kan hij niet aanhakenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat het zeker is dat hij slaagtMaar als iemand veel en mooie goals maakt moeten we hem dus maar meteen afschrijven volgens die logica?
Hebben gewoon tijd en vertrouwen nodig. Bal in het mandje leggen kunnen al die jongens, ze moeten er alleen op dat moment in geloven en zich goed voelen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nouja, Achahbar maakte ook briljante goals en heel erg veel ook. Helaas kan hij niet aanhaken
Kan wel hoor. Waarin wil je de naam veranderen dan?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ] Hij gaat wel weer naar een andere club denk ik.
[ afbeelding ] Jammer dat je de naam niet kan veranderen
70 shot en 72 dribbling?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ] Hij gaat wel weer naar een andere club denk ik.
[ afbeelding ] Jammer dat je de naam niet kan veranderen
paard.gif natuurlijkquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:12 schreef Reemi het volgende:
[..]
Kan wel hoor. Waarin wil je de naam veranderen dan?
Ja, hij heeft nog steeds een redelijk schot en hij kan ook nog een beetje dribbelen alleen geen skills. Sulejmani heeft nu in H2H 1* WFquote:
Alsof je met een keeper speelt hahaquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:15 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ziek goede brons, als je niet naar de dribbel kijkt
Te hoge shooting.quote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik vind Boerrigter grapjes van PSV-supporters niet echt op zijn plek, dus ik hou me er buiten iig
Ik denk dat ie kapt met voetballenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Een silver Theo Janssen zou wel mooi zijnIk denk alleen niet dat het gaat gebeuren.
Nope die wordt toch goldquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:22 schreef Thorb het volgende:
He TedKasteel ga je SIF Hosiner maar verkopen.
Hij zal ook nog wel een derde moeten maken, echt een kut spits voor goldquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:22 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nope die wordt toch goldEn hij krijgt sws TOTS
En Hosiner is first owner![]()
Waarom is zijn prijs de afgelopen 2 dagen met 20k gezakt? Was deze wedstrijd al gefixt ofzoquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:22 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nope die wordt toch goldEn hij krijgt sws TOTS
En Hosiner is first owner![]()
Sowieso een kutspitsquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij zal ook nog wel een derde moeten maken, echt een kut spits voor gold
Finishing en shotpower zijn nog wel aardig, naast Arnautovic ofzo. Daar past alleen geen CAM bijquote:
Nee er worden er maar een paar verkocht. Kijk maarquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom is zijn prijs de afgelopen 2 dagen met 20k gezakt? Was deze wedstrijd al gefixt ofzo?
Ingame finisht hij echt helemaal niksquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Finishing en shotpower zijn nog wel aardig, naast Arnautovic ofzo
Ahja, I See.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee er worden er maar een paar verkocht. Kijk maarDan is die lijn altijd retarded
Sommige prijzen zijn alweer iets gestegen zelfsquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ahja, I See.
Eigenlijk moet EA maar eens gaan beginnen met het uitrollen van de TOTS. De markt en de spelers richten zich daar toch al helemaal op, kun je iedereen net zo goed dat spelplezier maar alvast geven.
Ja ik weetquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:27 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Sommige prijzen zijn alweer iets gestegen zelfs
Waarom niet gewoon Ramos centraal?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:32 schreef Reemi het volgende:
Na de examens dit maken.
[ afbeelding ]
Om er vervolgens achter te komen dat het voor geen meter speelt en dan mijn coins te verkopen.
Kut workrates en ik ben (nog) te arm.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon Ramos centraal?
Ik heb Ramos alleen 3atb gehad, maar daar vond ik hem niet te aanvallend iig. Met 2 CB's kan het wel irritant zijn idd.quote:
waaraan verdient lukaku zijn waarde als ik vragen magquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:32 schreef Reemi het volgende:
Na de examens dit maken.
[ afbeelding ]
Om er vervolgens achter te komen dat het voor geen meter speelt en dan mijn coins te verkopen.
Waar zijn al je coins heenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:35 schreef Maver24 het volgende:
mijn 4231 BPL team omgezet naar 4222, benieuwd hoe het speelt
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |