PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Goedemiddagquote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:30 schreef Dudeweiser het volgende:
Hallon jongens ik ga nu eten geroosterd brood met pindakaas lekker en daarna ga ik even basketballen met vrienden ja oke gr gr
/Tbakkert
Shit is aanquote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:32 schreef vandermar het volgende:
http://gardameerforum.nl/viewtopic.php?f=2&t=5438
Dit ja.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:35 schreef Patje1987 het volgende:
Ik wil juist geen Nederlands tegen komen op vakantie
Dat doe ik al een jaar niet meerquote:
Wat is er niet stabiel aan dan? Je hebt 1 CM met high-high en 2 met med-med. Sowieso Kazim-Richards > Delfouneso op ST.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:37 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Iemand enig idee met wie ik het middenveld wat stabieler kan maken in dit team? Alvast bedankt
[ afbeelding ]
Doumbia of Jenas miss erin?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:37 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Iemand enig idee met wie ik het middenveld wat stabieler kan maken in dit team? Alvast bedankt
[ afbeelding ]
http://wefut.nl/player/7511 deze man centraal, Austin plekje opzijquote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:37 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[ afbeelding ]
Ik merk dat McEarchan erg vaak niet mee terug is wat mij ook verbaasd, Kazim heb ik op de bank als CF omdat ie toevallig toen erg goedkoop was, ga ik zeker proberen in de spits!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat is er niet stabiel aan dan? Je hebt 1 CM met high-high en 2 met med-med. Sowieso Kazim-Richards > Delfouneso op ST.
Hoe vind je dit soort dingen? Ben je ook actief op het Gardameerforum?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:32 schreef vandermar het volgende:
http://gardameerforum.nl/viewtopic.php?f=2&t=5438
Ik zou Davies in ieder geval ook eens proberen want hij is echt een baas op CAM in mijn 3-5-2 teamquote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:43 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ik merk dat McEarchan erg vaak niet mee terug is wat mij ook verbaasd, Kazim heb ik op de bank als CF omdat ie toevallig toen erg goedkoop was, ga ik zeker proberen in de spits!
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
http://wefut.nl/player/7511 deze man centraal, Austin plekje opzij
Dankjewel heren, heb Doumbia als middelste geplaatst en Austin op rechts!quote:
Beckford is ook zeer goed. Sowieso heeft de championship veel goeie zilveren spitsenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:46 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
[..]
Dankjewel heren, heb Doumbia als middelste geplaatst en Austin op rechts!Overigens Kazim-Richards in de spits naast Sigudarsson.
Ja inderdaad, ik wilde ook Emnes gebruiken maar ik merk dat ie op CF ook heel goed uit de voeten komt, maar een keertje wat spitsen opkopen en testenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:48 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Beckford is ook zeer goed. Sowieso heeft de championship veel goeie zilveren spitsen
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:01 schreef Kun-Aguero het volgende:
Kan je bij Silver packs ook totw spelers krijgen ?
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:45 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hoe vind je dit soort dingen? Ben je ook actief op het Gardameerforum?
Ik had er misschien even bij moeten zeggen dat Fellaini al in een andere squad zit...quote:
Iig een sterke/grote CDM naast Sissoko en om te compenseren voor al die skillmietjesquote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik had er misschien even bij moeten zeggen dat Fellaini al in een andere squad zit...
Chiellini dus ook alquote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:21 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Iets me italianenchiellini marchisio en de ceglie ofzo
Sissoko is zelf ook al een sterke/grote CDMquote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:21 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Iig een sterke/grote CDM naast Sissoko en om te compenseren voor al die skillmietjes
Deze man was echtquote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:24 schreef Doosopwielen het volgende:
is Kone en Cisse als ST de beste en de goedkoopste koppel van BPL of zijn er betere?
De Rossi - Ogbonna - Ceglie ofzo kan ookquote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:26 schreef Reemi het volgende:
[..]
Sissoko is zelf ook al een sterke/grote CDM
Bij Leeds zitten ze in de 58e minuut (1e helft)quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:42 schreef ThadCastle het volgende:
Leicester, Bolton en Nottingham spelen voor playoff (6de). Leicester speelt tegen Nottingham en staan 2-1 voor. Bolton staat gelijk tegen BlackpoolBij degradatie is het ook spannend
Btw dit:
[ afbeelding ]
Ja die spits die scoorde heeft de keeper geblesseerd (las ik)quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bij Leeds zitten ze in de 58e minuut (1e helft)
lekker voor je.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:35 schreef vandermar het volgende:
Ik moest dus fluiten maar aangezien de senioren altijd zelf de scheids regelen ipv diegene die de scheidsrechters indeelt bij junioren, kwam ik daar dus voor jan lul
Bedankt.quote:
Geld maken, i seequote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:52 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Moet dalijk weer verder werken.
Jeweet money is de motto.
Wolves 2 jaar achter elkaar gedegradeerdquote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:52 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Maar 10 punten verschil tussen playoffs beneden en boven
twitter:Ladbrokes twitterde op zaterdag 04-05-2013 om 15:03:34Ł10,000 bet placed on Hull to get back into this game. No win on the last day of the season since 2004. Wise? #LadbrokesSportsLive reageer retweet
Is er een MOTD voor Championship?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
De meeste spelers zullen wel weg gaan. Sigurdarson en Johnson gaan vast wel naar een andere club, van Ikeme weet ik het niet maar ik hoop dat hij volgend jaar weer de enige Nigeriaanse GK in FUT is
Vanavond komt The Football League show er wel weer voor lijkt mij. Er zijn ook play-offs in League 1/League 2.quote:
Dat ga ik ff kijken dan.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vanavond komt The Football League show er wel weer voor lijkt mij. Er zijn ook play-offs in League 1/League 2.
The Football League show heeft alle Engels competities onder de BPL, dezelfde als die in FUT zitten.quote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:30 schreef Dudeweiser het volgende:
Hallon jongens ik ga nu eten geroosterd brood met pindakaas lekker en daarna ga ik even basketballen met vrienden ja oke gr gr
/Tbakkert
matchfixing in it's finest formquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:37 schreef ThadCastle het volgende:
Peterborough degradeert door een 90min goal?
Empoli 0-5 eerste helft wtf
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:42 schreef MrBubbles het volgende:
Zo dit heb ik ook al maanden niet meer gespeeldIedereen is hier zeker miljonair inmiddels?
verre van fut-miljonairquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:43 schreef MrBubbles het volgende:
[..]
Gevoelige snaar geraakt? Geld verloren?
meeste maar verkocht voordat de prijzen nog meer dalen als het toty eenmaal uit is. dan maar weer wat teams bouwen. jij?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:44 schreef MrBubbles het volgende:
[..]
Ach wat maakt het uit. Wel leuke teams?
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:46 schreef vandermar het volgende:
Leicester in de play offs voor promotie?
Heb eerlijk gezegd geen idee, in heel 2013 nog geen FUT gespeeld. Had iets van 200k volgens mij.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:47 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
meeste maar verkocht voordat de prijzen nog meer dalen als het toty eenmaal uit is. dan maar weer wat teams bouwen. jij?
/tbakkertquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:57 schreef Dudeweiser het volgende:
Godverdomme lekker gebasketbaltmaking it splash from downtown
Heb je in je broek geplast?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:57 schreef Dudeweiser het volgende:
Godverdomme lekker gebasketbaltmaking it splash from downtown
Miljonair is een belediging, noem me multimiljonairquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:42 schreef MrBubbles het volgende:
Zo dit heb ik ook al maanden niet meer gespeeldIedereen is hier zeker miljonair inmiddels?
Buffon, IF Sissoko en IF Konko toch maar gedaan.. Ik zou er goedkopere spelers neer hebben kunnen zetten om te kijken of ik het iets vind, maar ja #yoloquote:
Tegen Willem2/RKC A1quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:05 schreef ThadCastle het volgende:
PSV A1 Muzaqi 5 goals (wie de fuck dat ook is)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |