Geen idee, gaat veels te snel allemaal... ik neem (vooralsnog) toch maar aan dat het wel klopt.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:18 schreef edjuh18 het volgende:
Ik heb ondertussen de candy converter enzo. Maar het ziet eruit als je als je convert aanlaat staan en je candies zijn op eigenlijk maar je laat hem doortellen rechtstreeks naar je lollipops, dat hij ze op-eet inplaats van verdrievoudigd. Ik kan het niet bijhouden met tellen, maar ik vertrouw het niet.
chrome element inspecteren > console > candies.setCandiesPerSecond(10000)quote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:23 schreef Forbry het volgende:
[..]
Sneaky bastardmaar is het niet gewoon veel leuker zonder te cheaten?
ik heb hell nog niet gezien, computer developer ook nog niet. ik ben niet in castle keep en daar kom ik nog niet doorheen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:26 schreef Forbry het volgende:
Al ben ik nu nog steeds in "Hell" en dat is ja... hell![]()
(Ben nu niet echt aan het spelen overigens, puur aan het "verzamelen").
Hp en ff googlen welk soort zwaard je neemt. Zijn diverse opties. Ik heb er 1 die demonen of chabaca summont als er een soms een enemy sneuveltquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:32 schreef wdn het volgende:
damn dit is leuk
enig idee hoeveel HP ik moet hebben voor Mount Goblin?
Oh heb pas een wooden sword en kom op dit moment pas een 5 tal enemies ver :-)quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:35 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Hp en ff googlen welk soort zwaard je neemt. Zijn diverse opties. Ik heb er 1 die demonen of chabaca summont als er een soms een enemy sneuvelt
ah ik was wat snel met opeten. Zal even wachten tot ik 3k hebquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:35 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Hp en ff googlen welk soort zwaard je neemt. Zijn diverse opties. Ik heb er 1 die demonen of chabaca summont als er een soms een enemy sneuvelt
ik kreeg geen meldingquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:43 schreef Forbry het volgende:
Ik wilde hier net gewoon antwoord geven op een vraag (quoten) en toen kreeg ik 2 keer een melding in het rood dat ik een illegale actie had uitgevoerd en dat mijn IP-adres zou worden opgeslagen. Nog nooit eerder gehad en ik schrok er een beetje van. Geen idee wat ik heb gedaan namelijk. Kan het komen omdat ik in een andere tab "element inspecteren" bij dit spel had ingeschakeld? Wilde eens kijken hoe dat werkte,, wat Cherrycoke schreef (chrome element inspecteren > console > candies.setCandiesPerSecond(10000)). Zoiets nog nooit eerder gedaan namelijk.
Iemand enig idee?
LOL!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:45 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik kreeg geen melding
<!-- You're looking at the source code, hm, cheater ! :-) -->
kreeg wel dit te zien in de code
onder die zin jaquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:53 schreef Forbry het volgende:
Nou ja, ik wilde dat "candies.setCandiesPerSecond(10000)" dus uitproberen. Maar hoe werkt dat?
Element inspecteren (Chrome)> check
Tab "Console" >check
Onder die tab dan die zin plaatsen of staat die al min of meer ergens en dan gewoon aanpassen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |