Let op: Dit topic bevat spoilers!!!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 @ 13:38 schreef Forbry het volgende:
Het eerste wat ik dacht: "Dit is zeker een geintje ofzo, wat is dit voor doms?".
Maar je moet ff geluld hebben idd.
Inmiddels vind ik het hartstikke leuk, dus bedankt voor de tip!![]()
Op dit moment moet ik de draak nog zien te verslaan (Castle's keep).
Nadeel van dit spelletje: Wel enorm verslavend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Forbry op 04-05-2013 17:43:08 ]Tails tell tales
Hieltquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:22 schreef cherrycoke het volgende:
hielt mij toch een hele 5 seconden bezig
Ik zit op het moment op 324 HP en heb 118315 candies gegeten.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 @ 17:17 schreef zwartja het volgende:
[..]
Heb net al me candies opgegeten. Dat was de enige optie, eerst kon je er ook tien eten volgens mij. Heb dus net 29606 candies gegeten en me HP is van 111 naar 229 gegaan.
Je gaat toch door met het spelletje?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:28 schreef cherrycoke het volgende:
You currently have a wooden sword.
You're tired. You have to wait before doing another quest. Waiting time : 190
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tails tell tales
Kut hè. Ook al wel een (paar?) keer gehad. Save nu echt heel vaak.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:57 schreef cherrycoke het volgende:
ik klikte op close all tabs zonder save
Denk dat 5 van alles voor mij wel ongeveer genoeg was, weet het niet zeker. Je zal het moeten uitproberen...quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:02 schreef Spoons het volgende:
wat heb je precies voor de draak nodig? 5 teleport, 5 seeds, 5 invul potions en wat health potions?
of minder/meer?
Ik heb voor de potions gekozen. Heb er op zich geen spijt van.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:00 schreef Spoons het volgende:
ik ben lollipops aan het sparen, heb er nu 4 miljoen, en bij de wishing well kun je lollipops x8 wishen (tip, doe dat, en niet die potions!!) want dan heb ik 32 miljoen lollipops en kan ik alles dik upgraden, maar die x8 spell doe ik nog niet hoor, ik w8 nog ff totdat ik nog meer heb, mss bij 5 miljoen pas
Dit.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:17 schreef Forbry het volgende:
Dat zo'n vreselijk simpel spelletje toch (nog steeds, in deze tijd) zo leuk kan zijn, verbaast me echt.![]()
Waarschijnlijk niet. Heb 51009 lollies op me farm maar nog steeds 100 lp/sec.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:52 schreef cherrycoke het volgende:
Production : 100 lp/sec kan het niet hoger?
Door middel van een speciaal type potion en een speciale quest kan je het in 1 klap omhoog rammen naar 300 lp/secquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:56 schreef zwartja het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Heb 51009 lollies op me farm maar nog steeds 100 lp/sec.
heb de chocolate sword kon hem niet meer upgradenquote:
ik heb toen nog een potion gedaan erover en toen had ik een summoning ding ofzo, bij sommige enemy's spawnt er een orc of een sterker iets naarmate level wapen en die helpt een boel.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:10 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
heb de chocolate sword kon hem niet meer upgraden
Jezus, waar houdt dit spel opquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:58 schreef Adam666 het volgende:
[..]
Door middel van een speciaal type potion en een speciale quest kan je het in 1 klap omhoog rammen naar 300 lp/sec
Ja maar Google gebruiken vind ik vals spelen eigenlijk.. Beter alles zelf uitvinden! Moelijk maar des te leuker als je het dan eindelijk lukt.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:13 schreef Adam666 het volgende:
[..]
Google is je vriend, er schijnen zelfs meerdere manieren voor te zijn.
hier 300 lollipop. Option 3 is dat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mij is het gelukt door health potions te gebruiken.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:11 schreef cherrycoke het volgende:
The Whale.
HP : 0/151 | VERSUS | HP : 4/100
krijg hem maar niet neer
Wel op andere manieren, die edjuh18 net (in een spoiler) heeft aangegeven. Je kunt het vanaf 100 lp/sec echter niet meer verhogen door meer lollipops te planten (dus alleen maar zonde als je daar toch mee door blijft gaan).quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:52 schreef cherrycoke het volgende:
Production : 100 lp/sec kan het niet hoger?
Oefening baart kunst. Langzaam kruip je omhoog omdat je steeds sterker wordt door shit te kopen etc. Maar nee, ik kan die info nu ook niet meer lezen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:28 schreef Forbry het volgende:
Iemand tips voor (het begin van) Hell? Ik ben steeds binnen no-time dood...
Jammer aan dit spel vind ik wel dat je de quest niet kunt vertragen. Zodra je die boots hebt gaat het wel erg snel. Wel juist fijn als je er toch doorheen wilt/kunt jagen, maar niet als je echt een bepaalde tactiek wil toepassen. Ik kan die info van de vijanden steeds amper lezen, zo snel als het gaat... jullie wel?
Misschien candies eten voor meer HP en/of of je zwaard een level verhogen?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:11 schreef cherrycoke het volgende:
The Whale.
HP : 0/151 | VERSUS | HP : 4/100
krijg hem maar niet neer
sword of life lv2 dat werkte goedquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:39 schreef Forbry het volgende:
[..]
Misschien candies eten voor meer HP en/of of je zwaard een level verhogen?
Geen idee, gaat veels te snel allemaal... ik neem (vooralsnog) toch maar aan dat het wel klopt.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:18 schreef edjuh18 het volgende:
Ik heb ondertussen de candy converter enzo. Maar het ziet eruit als je als je convert aanlaat staan en je candies zijn op eigenlijk maar je laat hem doortellen rechtstreeks naar je lollipops, dat hij ze op-eet inplaats van verdrievoudigd. Ik kan het niet bijhouden met tellen, maar ik vertrouw het niet.
chrome element inspecteren > console > candies.setCandiesPerSecond(10000)quote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:23 schreef Forbry het volgende:
[..]
Sneaky bastardmaar is het niet gewoon veel leuker zonder te cheaten?
ik heb hell nog niet gezien, computer developer ook nog niet. ik ben niet in castle keep en daar kom ik nog niet doorheen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:26 schreef Forbry het volgende:
Al ben ik nu nog steeds in "Hell" en dat is ja... hell![]()
(Ben nu niet echt aan het spelen overigens, puur aan het "verzamelen").
Hp en ff googlen welk soort zwaard je neemt. Zijn diverse opties. Ik heb er 1 die demonen of chabaca summont als er een soms een enemy sneuveltquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:32 schreef wdn het volgende:
damn dit is leuk
enig idee hoeveel HP ik moet hebben voor Mount Goblin?
Oh heb pas een wooden sword en kom op dit moment pas een 5 tal enemies ver :-)quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:35 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Hp en ff googlen welk soort zwaard je neemt. Zijn diverse opties. Ik heb er 1 die demonen of chabaca summont als er een soms een enemy sneuvelt
ah ik was wat snel met opeten. Zal even wachten tot ik 3k hebquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:35 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Hp en ff googlen welk soort zwaard je neemt. Zijn diverse opties. Ik heb er 1 die demonen of chabaca summont als er een soms een enemy sneuvelt
ik kreeg geen meldingquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:43 schreef Forbry het volgende:
Ik wilde hier net gewoon antwoord geven op een vraag (quoten) en toen kreeg ik 2 keer een melding in het rood dat ik een illegale actie had uitgevoerd en dat mijn IP-adres zou worden opgeslagen. Nog nooit eerder gehad en ik schrok er een beetje van. Geen idee wat ik heb gedaan namelijk. Kan het komen omdat ik in een andere tab "element inspecteren" bij dit spel had ingeschakeld? Wilde eens kijken hoe dat werkte,, wat Cherrycoke schreef (chrome element inspecteren > console > candies.setCandiesPerSecond(10000)). Zoiets nog nooit eerder gedaan namelijk.
Iemand enig idee?
LOL!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:45 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik kreeg geen melding
<!-- You're looking at the source code, hm, cheater ! :-) -->
kreeg wel dit te zien in de code
onder die zin jaquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:53 schreef Forbry het volgende:
Nou ja, ik wilde dat "candies.setCandiesPerSecond(10000)" dus uitproberen. Maar hoe werkt dat?
Element inspecteren (Chrome)> check
Tab "Console" >check
Onder die tab dan die zin plaatsen of staat die al min of meer ergens en dan gewoon aanpassen?
Ik dacht dat je een geintje maakte, maar ik zag het net ookquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:45 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik kreeg geen melding
<!-- You're looking at the source code, hm, cheater ! :-) -->
kreeg wel dit te zien in de code
als je candies.setCandiesPerSecond(9999000000)quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:06 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een geintje maakte, maar ik zag het net ook![]()
Nog niet gelukt trouwens. Krijg "ReferenceError: candies is not defined".
Wat is de code voor lollipops? :$quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:25 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
chrome element inspecteren > console > candies.setCandiesPerSecond(10000)
dit doet mij denken aan Duke Nuke 'm 3d. Die config.ini file aanpassen om toch de camera's kapot te kunnen schieten enzo.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:09 schreef edjuh18 het volgende:
muhahahha
kijk hoe snel
You have 1239900149203 candies!
seconden werk wat erg ik ben een cheater
candies.setCandiesPerSecond(99999999999999999999999999999999999999999999999999999999)
Paar keer klikken, krijg je candiesquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:11 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Weet iemand of die "boom" naast je lollipop farm iets doet? Ding verandert als je er op klikt...
Hm, op een gegeven moment staat er 'c n d' en dat staat ook op die scroll rechts onder naast dat mannetje. Wie weetquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:11 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Weet iemand of die "boom" naast je lollipop farm iets doet? Ding verandert als je er op klikt...
ik heb iets ergens iets gelezen met computer missie developer en dat je ze terug kon krijgen ofzo. maar ik kan het a niet terug vinden en b dus niet weten of het kloptquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:17 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Weet iemand al wat candy's op de grond gooien doet?
Ik heb het topic geopend. Was mijn eerste hier, want post nog niet zo lang op FOK! Heb al even gekeken, maar zag zo geen mogelijkheid, (hoe) kan ik de titel nog aanpassen?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:17 schreef edjuh18 het volgende:
Misschien handig om spoiler alert in de titel te zetten van dezem topique.
volgens mij kan je binnen zoveel uur wijzigen, als je abo hebt langer. Anders zou eventueel een liev Modje het moeten doen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:21 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik heb het topic geopend. Was mijn eerste hier, want post nog niet zo lang op FOK! Heb al even gekeken, maar zag zo geen mogelijkheid, (hoe) kan ik de titel nog aanpassen?
Heb de OP al wel aangepast!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:21 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
volgens mij kan je binnen zoveel uur wijzigen, als je abo hebt langer. Anders zou eventueel een liev Modje het moeten doen.
doe es een usericon want zo herkent niemand je.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:25 schreef Forbry het volgende:
[..]
Heb de OP al wel aangepast!
Nah, voorlopig nog geen zin om UI te "kiezen". Komt nog wel eens een keer
Ik ben de enige nu hier zonder UI, dus op zich best herkenbaarquote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:29 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik ben de enige nu hier zonder UI, dus op zich best herkenbaar
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:40 schreef Forbry het volgende:
O.k. nu heb ik 'm. Via de link in het berichtje op basis waarvan dit topic is geopend kan ik de candies per second wel aanpassen met "element inspecteren". Ik ben dit spel echter aan het spelen via een andere site, waar dat dus niet lukt. Ik wil graag overstappen naar http://candies.aniwey.net/ maar ik zie geen mogelijkheid om mijn code/naam (van mijn laatste) save in te voeren (alleen het knopje "save" zelf en als ik daarop druk krijg ik wel een nieuwe code/naam, maar daar heb ik dus niks aan).
vergeet niet te savenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:42 schreef Alfje het volgende:
http://candies.aniwey.net/index.php?pass=
en daaar je passwd achter zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |