Nu krijg ik argwaan... toch eens ffies navragen danquote:Op zondag 12 mei 2013 21:24 schreef k0fferbak het volgende:
[..]
Wij krijgen bij geen enkel vak een woordenboek en we krijgen ook geen atlas.
Morgen 'vroeg' je bed uit en dan alle drogredenen/tekstverbanden nog eens doornemen en een proefexamen gaan maken, het examen begint pas om half twee! Zorg wel dat je ruim op tijd op school bentquote:Op zondag 12 mei 2013 21:26 schreef kimm2013 het volgende:
ik heb geen zin meer om te leren.. is ook niet echt verstandig meer om nu nog te gaan leren?
hoe zie je dat en wat bedoel je ermee?quote:Op zondag 12 mei 2013 20:16 schreef Miss_Lioness het volgende:
25 een kleine kenmerken vergelijking vraag
Weet je toevallig waar ze allen te vinden zijn ?quote:Op zondag 12 mei 2013 21:29 schreef CWAV het volgende:
[..]
Nu krijg ik argwaan... toch eens ffies navragen dan
Je krijgt namelijk 4 punten voor die vraag. Het is dus namelijk een erg uitgebreide vraag.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:39 schreef ShortyGirl het volgende:
[..]
hoe zie je dat en wat bedoel je ermee?
Oh funk... Als dat dan maar goed gaat =Squote:Op zondag 12 mei 2013 20:19 schreef remcoP het volgende:
[..]
26? vraag 18 is de samenvatting.
http://www2.cito.nl/vo/ex2013/VW-1001-a-13-1-s.pdf
Vraag 25 is het aantal punten dat max wordt afgetrokken bij spellingsfouten..quote:Op zondag 12 mei 2013 21:48 schreef Miss_Lioness het volgende:
[..]
Je krijgt namelijk 4 punten voor die vraag. Het is dus namelijk een erg uitgebreide vraag.
Een voorbeeld vraag:
2012-I:
Leg uit in welk opzicht deze benadering ingaat tegen de hoofdgedachte uit de hoofdtekst. Gebruik maximaal 40 woorden.
Of
2011-I
Noem of herleid uit de tekst ‘Pleidooi voor onzekerheid’ twee van zulke kenmerken en uit tekstfragment 1 één.
Voor beide van deze vragen kun je 3 punten verdienen.
Aangezien voor vraag 25 je maar liefst 4 punten kan verdienen is het nog ietsjes uitgebreider dan dat.
Oohh op die manier. Dat lijkt me echt vreselijk. Maar het kan ook een ''simpel'' schema zijn die je moet invullen.. met voor- en nadelen enzo. xD Ik vrees het eerste maar hoop op het laatstequote:Op zondag 12 mei 2013 21:48 schreef Miss_Lioness het volgende:
[..]
Je krijgt namelijk 4 punten voor die vraag. Het is dus namelijk een erg uitgebreide vraag.
Een voorbeeld vraag:
2012-I:
Leg uit in welk opzicht deze benadering ingaat tegen de hoofdgedachte uit de hoofdtekst. Gebruik maximaal 40 woorden.
Of
2011-I
Noem of herleid uit de tekst ‘Pleidooi voor onzekerheid’ twee van zulke kenmerken en uit tekstfragment 1 één.
Aangezien voor vraag 25 je maar liefst 4 punten kan verdienen is het nog ietsjes uitgebreider dan dat.
Kom er nu ook achter xD, dacht echt dat het zoiets was =/quote:Op zondag 12 mei 2013 21:55 schreef HungryHippocrite het volgende:
[..]
Vraag 25 is het aantal punten dat max wordt afgetrokken bij spellingsfouten..
gast er is geen vraag 25, dat is al de samenvatting kijk maar daar naast vanaf 18quote:Op zondag 12 mei 2013 21:48 schreef Miss_Lioness het volgende:
[..]
Een voorbeeld vraag:
2012-I:
Of
2011-I
Dat is het ook, veel open vragen iig.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:04 schreef jordyqwerty het volgende:
Als het examen een beetje in 2011-I stijl is juich ik het alleen maar toe
Ik hoop andersom haha,maar ik heb werkelijk waar geen idee.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:06 schreef Festa94 het volgende:
Ik denk dat dit jaar tekstverklaring moeilijk. Samenvatten makkelijk wordt
Klopt. Ik heb bij het examen van 2009 bijna alle mk vragen fout en alle open vragen goed.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:08 schreef jordyqwerty het volgende:
Vanwaar de angst voor al die open vragen? Vaak kan je de antwoorden best gemakkelijk uit de tekst halen hoor
Dit.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:08 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik vind die multiple choice vragen waarbij twee antwoorden veels te sterk op elkaar lijken veel vervelender
Ik ben soms juist klaar met een antwoord in tien woorden terwijl het er twintig mogen zijn. Dan denk ik dat ik wel iets moet wissen, en voeg ik er nog een klein (achteraf nutteloos) stukje bij.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:25 schreef Festa94 het volgende:
Open vragen kun je wel uit de tekst halen, maar het lastige is (althans dat vind ik) de formulering ervan. Je antwoord mag dan niet meer dan X aantal woorden zijn. Als je het letterlijk overschrijft dan heb je meestal te maken met een woordgrensoverschrijding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |