Dit.quote:Op maandag 6 mei 2013 09:32 schreef 0wen het volgende:
[..]
[..]
Omdat ik veel voorvalletjes heb gezien van kwijt geraakte passwords en gestolen passwords, dan ben je ver van huis....
Om dat te voorkomen koppel ik m'n paypal liever niet.
USB charge/EUP/AIcharge/USB SLEEP uitzetten in de BIOS? Dan gaat de stroom van de usb poorten als de voeding uitschakelt.quote:Op maandag 6 mei 2013 10:38 schreef yorkick het volgende:
Even een vraag voor alle E-3Lue cobra bezitters. Mijn LED's willen niet uit als de pc uitgaat.
Is dat op te lossen? Nogal irritant als je wilt slapen..
Ah help je me gelijk eraan herinneren wat ik ook alweer wou zeggen..quote:Op maandag 6 mei 2013 10:38 schreef yorkick het volgende:
Even een vraag voor alle E-3Lue cobra bezitters. Mijn LED's willen niet uit als de pc uitgaat.
Is dat op te lossen? Nogal irritant als je wilt slapen..
Ja heb ik al naar gekeken maar enige wat er op leek stond al op enabled. Doe het nu net zoals Downstar, elke keer ontkoppelen. Maar zal er nog wel weer even goed naar kijken in de Bios.quote:Op maandag 6 mei 2013 10:39 schreef Negakinu het volgende:
[..]
USB charge uitzetten in de BIOS? Dan gaat de stroom van de usb poorten als de voeding uitschakelt.
Moet je hem dan juist niet op disabled zetten, of ben ik nou dom ?quote:Op maandag 6 mei 2013 10:43 schreef yorkick het volgende:
[..]
Ja heb ik al naar gekeken maar enige wat er op leek stond al op enabled. Doe het nu net zoals Downstar, elke keer ontkoppelen. Maar zal er nog wel weer even goed naar kijken in de Bios.
Haha, ben geen leek, stond wel op de goeie stand, weet niet meer precies wat de optie was.quote:Op maandag 6 mei 2013 10:44 schreef Downstar het volgende:
[..]
Moet je hem dan juist niet op disabled zetten, of ben ik nou dom ?
Usb charging wil je juist niet toch? dus lijkt mij disabled een betere optie?
Soms heet het anders. EUP, aicharge, AC sleep... check even de manual van je mobo.quote:Op maandag 6 mei 2013 10:47 schreef yorkick het volgende:
[..]
Haha, ben geen leek, stond wel op de goeie stand, weet niet meer precies wat de optie was.
hahah ja jij zegt enabled, oftwel aanquote:Op maandag 6 mei 2013 10:47 schreef yorkick het volgende:
[..]
Haha, ben geen leek, stond wel op de goeie stand, weet niet meer precies wat de optie was.
Hoe bedoel je dat laatste, 'of gewoon mijn geld terug vragen...'quote:Op maandag 6 mei 2013 11:19 schreef HeaN82 het volgende:
Heeft er iemand ervaring met PayPal claim?
Ik heb 2 dagen geleden een claim ingediend, maar ze hebben nog niet gereageerd.
Op Trademanager Chat zouden ze mij nog contacten over de status van mijn bestelling, maar dat is nu al 4 dagen terug....
Zal ik nog langer wachten, of gewoon mijn geld terug vragen......
Ja, inderdaad...een geschil.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:24 schreef Downstar het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat laatste, 'of gewoon mijn geld terug vragen...'
je hebt hem toch al geclaimd?
Normaliter vraag je eerst gewoon een refund bij de seller, laat die niks van zich horen,
Dan maak je een geschil aan.. hoor je dan niks, dan escaleer je het naar een claim..
aan wie wil jij nu je geld aan terug vragen dan?
Als je een geschil gestart bent, kun je tot 20 dagen later (meen ik!) hem omzetten naar een claimquote:Op maandag 6 mei 2013 11:28 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ja, inderdaad...een geschil.
Dit is de eerste keer dat ik dit moet doen....
quote:PayPal-aankoopbescherming. Bij elke aankoop waarvoor deze geldt heb je 45 dagen klaagrecht. Komt een product niet aan, is het significant anders dan beschreven of functioneert het niet naar behoren, dan kun je je geld terugvragen; een refund eisen. Dit doe je niet zonder (ruim) van te voren eerst de kwestie direct op te lossen met de verkopende partij. Mocht je er daarmee niet uitkomen, dan kun je een claim aanmaken en leg je jouw kant van het verhaal zo informatief mogelijk voor aan PayPal. Die vragen de verkoper om hun verhaal. PayPal kijkt of jullie er samen uit weten te komen. Is dat altijd niet het geval dan kun je een claim laten escaleren en komt PayPal zelf met een bepaalde conclusie/oplossing.
In de regel kun je de volgende timeline hanteren:
PayPal-afschrijving -> bestelling verzonden -> 2 weken -> 3 weken: lief navragen bij webshop -> 4 weken: dringend navragen -> 5 weken: oplossing aanvragen/ultimatum stellen -> dag 44: claim aanmaken bij PayPal.
Belangrijk: geef een verkoper de kans om het goed te maken en ga niet als een gek alles meteen claimen. Laat je echter ook niet voor het lapje houden door een onbetrouwbare partij en claim op dag 44; ook als ze je sprookjeskastelen beloven en binnen een week een resend de deur uit gaan doen. Je kunt een claim altijd nog sluiten, je bij PayPal beroepen op bescherming na 45 dagen echter niet.
Misschien de OP iets bijwerken over het stukje dat het eerst een geschil is en dat je het daarna zelf moet opwaarderen tot een claim.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:35 schreef shiznuts het volgende:
Zie verder gewoon de OP hoe dat normaal gesproken verloopt...
[..]
Ja, ook de goedkoopste volgens mijquote:Op maandag 6 mei 2013 11:52 schreef zerokil het volgende:
http://www.ebay.nl/itm/280855165131
Goede keus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |