Ja doe ik ook maar soms moet je eraan geloven. Banggood gaat nog steeds als een trein, 26 april verzonden, afgelopen donderdag / vrijdag binnen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:47 schreef shiznuts het volgende:
DX is idd nogal langzaam. Blijf het dan ook vermijden zolang het niet anders kan.
Tinydeal heb ik nu ook erg positieve ervaringen mee, 26e verzonden en ook afgelopen donderdag/vrijdag binnenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:50 schreef shiznuts het volgende:
Ja, BG is zo'n beetje de nummero uno nu.Echt toffe lui daar, goed assortiment en prijzen overwegend gunstig.
Ligt toch niet aan DX. Zodra zij het verzenden, hebben ze er geen invloed meer op. 1 dag processing is netjes hoor. DX is vaak 3 - 6 dagen processing.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:43 schreef rene90 het volgende:
Hehe goed bezig.
DX is weer lekker traag trouwens, 7 april besteld, 8 april verzonden, nog niet ontvangen.
Óf ze zeggen natuurlijk dat het verzonden is... terwijl alleen het item uit het magazijn is gescand en stock -1 is. Wat niet wil zeggen dat het al onderweg is.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:13 schreef yorkick het volgende:
[..]
Ligt toch niet aan DX. Zodra zij het verzenden, hebben ze er geen invloed meer op. 1 dag processing is netjes hoor. DX is vaak 3 - 6 dagen processing.
Ja heb ik ook, bij meerdere shops trouwens. Aan die structuur daar (ook van de post) begrijp je niks.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:15 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Óf ze zeggen natuurlijk dat het verzonden is... terwijl alleen het item uit het magazijn is gescand en stock -1 is. Wat niet wil zeggen dat het al onderweg is.Zo'n idee heb ik erbij...
Je moest eens weten hoe lang ik nog op bepaalde pakjes van DX wacht... En hoe vaak ik tegenwoordig niet eens een verzendbevestiging van hun krijg..quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:13 schreef yorkick het volgende:
[..]
Ligt toch niet aan DX. Zodra zij het verzenden, hebben ze er geen invloed meer op. 1 dag processing is netjes hoor. DX is vaak 3 - 6 dagen processing.
Jep, die tonen ze niet met ES800M op worldwide, best gaar..quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:18 schreef Downstar het volgende:
[..]
Klopt +-6$ , gek dat ik die niet vind met de term ES800M op worldwide
ook maar eens een setje bestellen dan
Mijn 2e setje ES800M's zijn ook onderweg, met een coupon ¤5.32quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:55 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Jep, die tonen ze niet met ES800M op worldwide, best gaar..
Mijn ES800M's moeten nog aankomen(ook gekocht op PriceAngels).
Mwah, de kans acht ik niet heel groot, maar ik zou gelijk even mailen. Er is niet een bepaalde annuleer knop dus gewoon mailen / kijken of ze een live chat hebben. Dat is de snelste optie vaak.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:19 schreef Volksrepubliek- het volgende:
Ik heb iets besteld bij mixeshop op 2 mei, momenteel staat de order nog op Processing, zou ik de order nog kunnen annuleren en zo ja hoe?
Iets voor je motor?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:22 schreef Racer88 het volgende:
Ergens in vorige topic nog aangegeven dat ik uit japan heb besteld.
2 pakketten op zelfde dag (wel van verschillende sellers) verzonden en beide na 8 dagen binnen. Gewoon basis shipping dus lijkt ook redelijk vlot te zijn.
Heb een mailtje gestuurd, live chat werkt bij Mixeshop blijkbaar via Skype, en heb beide Skype contacten toegevoegd.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:20 schreef rene90 het volgende:
[..]
Mwah, de kans acht ik niet heel groot, maar ik zou gelijk even mailen. Er is niet een bepaalde annuleer knop dus gewoon mailen / kijken of ze een live chat hebben. Dat is de snelste optie vaak.
Famicom (Jap SNES) Games. Heb alleen door ongeduldig bieden een spel nu dubbelquote:
Als ik jouw was zou ik hem verkopen via Ebay, maak je ook nog wat winst.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:28 schreef Racer88 het volgende:
[..]
Famicom (Jap SNES) Games. Heb alleen door ongeduldig bieden een spel nu dubbel
Dragon ball Z Butouden 1, voor wie interesse heeft. Hij mag voor inkoop weg, Met doosje
Heeft 6,35 euro gekost.
Werkt ook op gewone snes met een converter
Als ik dit hier niet mag neerschrijven, haal ik t uiteraard weg
Hoef er niks op te verdienen. En kan het zo iemand anders gunnen die er toevallig naar op zoek is.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:35 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Als ik jouw was zou ik hem verkopen via Ebay, maak je ook nog wat winst.
Ik heb dat ook weleens gehad met een kortings coupon die in het overzicht weer niet eraf ging. Of soms komen er nog paypal kosten bij die niet heel duidelijk ergens staan in het overzicht. Mijn advies: bestel bij de bekende toko's. Paypal claims kan je altijd indienen dus daar zou ik me niet te druk over maken.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:58 schreef Nicap_tm het volgende:
Net een telefoon besteld bij Pandawill en viel me iets vreemds op. Ik had de telefoon in het madje gedaan en op checkout geklikt(Paypal). Wachtwoord ingevuld bij Paypal en kreeg daar netjes het bedrag te zien wat ik moest betalen en ik klik op doorgaan. Dan wordt je dus automatisch teruggeleid naar Pandawill. Je kunt daar weer kiezen uit welke shipping je wilt doen. Standaard is china, maar ik koos Hongkong Post(4 dollar ofzo).
Daarna weer op next geklikt. Ik verwachtte eigenlijk dat ik weer naar Paypal geleid zou worden, maar dat was dus niet zo. In de bevestiging van Paypal stond dus wel het bedrag van de telefoon + shippingkosten Hongkong post. Dat klopt verder ook wel, maar ik vind het vreemd dat je al bevestigd had bij Paypal en dat het bedrag dus nog wel kan veranderen. Ook al had je dus al eerder het bedrag aangegeven bij Paypal.
Ze kunnen op zo'n manier ook de boel oplichten lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |