quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:15 schreef rene90 het volgende:
Mijn mp3 speler is "despatched to overseas"![]()
[ afbeelding ]
(28 dollar)
Hehe ben benieuwd of je die ooit zal ontvangen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:36 schreef shiznuts het volgende:
[..]Yay.
Mijn tablet heeft ook leuke statusupdates. Vooral de wirwar van locaties werken op de lachspieren.
[ afbeelding ]
Beijing - München - Frankfurt - München - Beijing - München - Frankfurt - Vienna - Beijing?
Ik denk dat de locatie steeds op PEK terug wordt gezet zolang 'ie nog niet ingeklaard is en ergens op een luchthaven rondzwerft in een loods met post.
Morgen denk ik.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:47 schreef rene90 het volgende:
[..]
Hehe ben benieuwd of je die ooit zal ontvangen.
Ah, hip.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:53 schreef rene90 het volgende:
@Shiz, als je de x30se ontvangt, er is al een nieuwe firmware:
Check even hier:
http://www.teclast.com/tools/m/m.php druk op de pijl naar rechts, en gebruik het model nummer:
x3c4
26 februari is de nieuwe firmware (1.01) dus die lost hopelijk wat kleine dingen op die ik las in een review (playknop die niet werkte).
Dit staat je vast beeldig:quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:10 schreef Feyen18 het volgende:
Iemand nog sites voor goedkope (zomer)kleding uit China?
Ik was ook op zoek naar zo'n apparaat en kwam tot de conclusie dat een android gsm ook alles doet met navfree. Voor de LG optimus l3 gegaan voor 30 euro met cashback/bart smit actie + 3 accu's uit China voor 10 euro.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:36 schreef Negakinu het volgende:
Iemand al eens een Chinees Android GPS horloge gezien/gebruikt/besteld? Ik ben op zoek naar een budget vriendelijke wandelgps voor stedentrips en hiking. Bekende merken als Garmin maken natuurlijk briljante GPS trackers maar in China gebeurt er ook veel. Ik hoef geen hartslag/altimeter/afstands onzin :p maar gewoon een visuele kaart met navigatie.
[ afbeelding ]
Die telefoon heb ik toen ook gekocht in die dealquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:17 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik was ook op zoek naar zo'n apparaat en kwam tot de conclusie dat een android gsm ook alles doet met navfree. Voor de LG optimus l3 gegaan voor 30 euro met cashback/bart smit actie + 3 accu's uit China voor 10 euro.
L3 heeft gps, werkt prima.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:24 schreef nodig het volgende:
[..]
Die telefoon heb ik toen ook gekocht in die deal![]()
Werken die accu's goed?
Wist trouwens niet dat de L3 gps had?
daar wil ik wel een review van zienquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:15 schreef rene90 het volgende:
Mijn mp3 speler is "despatched to overseas"![]()
[ afbeelding ]
(28 dollar)
Hmm, mocht ik met mijn ouders op vakantie gaan dan hang ik de LG wel voorinquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:28 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
L3 heeft gps, werkt prima.
Ik weet niet meer wat de exacte cijfers waren maar de goedkoopste Ebay accu's gingen uren mee met de GPS stand en beeldscherm 100% aan. Origineel was geloof ik 5 uur, cheapo's 4 uur?
In ieder geval ruim voldoende om bruikbaar te zijn als backup accu's als je de hele dag gaat rondlopen.
Nice, dat moet ik ook maar even doenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:17 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik was ook op zoek naar zo'n apparaat en kwam tot de conclusie dat een android gsm ook alles doet met navfree. Voor de LG optimus l3 gegaan voor 30 euro met cashback/bart smit actie + 3 accu's uit China voor 10 euro.
Dankjewelquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:35 schreef Downstar het volgende:
gratis iphone 5 case, wel limited aantal users:
http://www.banggood.com/W(...)harlotte&utm_design=
coupon: bgi5sc
Hoe bevalt ie?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:14 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Morgen denk ik.
[..]
Ah, hip.Grazie.
Ondertussen wel al deze Yoobao YB628 binnen (5500mAh powerbank met ethernet -> wifi-hotspot):
[ afbeelding ]
Ik heb zelf natuurlijk ook een smartphone. Ik reis alleen heel veel en merk dat ik heel veel baat bij een goede wandelnavigatie zou hebben. In veel steden waar ik kom wil ik niet met een smartphone zichtbaar over straat lopen, in verband met mijn eigen veiligheid. Een horloge is onopvallender en zit fysiek aan je pols vast. Tevens kun je hem makkelijk onder je mouw of jas uit het zicht houden.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:17 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Alleen van het shippen tot thuis duurt dan soms nog een eeuwigheidquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:00 schreef PimBorne het volgende:
Gisteravond bij DX besteld en vandaag al shipped, lang niet gek voor DX :-)
In steden waar ik rondloop wil je ook geen polshorloge dragenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:52 schreef Negakinu het volgende:
[..]
Ik heb zelf natuurlijk ook een smartphone. Ik reis alleen heel veel en merk dat ik heel veel baat bij een goede wandelnavigatie zou hebben. In veel steden waar ik kom wil ik niet met een smartphone zichtbaar over straat lopen, in verband met mijn eigen veiligheid. Een horloge is onopvallender en zit fysiek aan je pols vast. Tevens kun je hem makkelijk onder je mouw of jas uit het zicht houden.
Ga maar eens in de medina van Marrakech om middernacht met je dure smartphone rondlopen en navigeren...
Ik ga uit van de normale 2 weken, als je het snel wil hebben moet je het niet in china bestellen met free shippingquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:15 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Alleen van het shippen tot thuis duurt dan soms nog een eeuwigheid
Nou de laatste 4 orders van DX deden er stuk voor stuk langer dan 4 weken overquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:16 schreef PimBorne het volgende:
[..]
Ik ga uit van de normale 2 weken, als je het snel wil hebben moet je het niet in china bestellen met free shipping
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |