oh oke ik geloof jequote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja nou ik ben het er niet mee eens moge dat nu eens duidelijk zijn
huh nee huh?? :S dat zou hij nooit doen. toch??? ik weet nu echt niet meer wat ik moet gelovenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
NIET NAAR HEM LUISTEREN, RODAWA! HIJ WIL GEWOON ZORGEN DAT IE NIET TEVEEL RANJA MOET HALEN!
JA ROOD HAAR HEB IK AL.quote:
nee dat is amsterdam en dat zal altijd zo blijven sorry maar waar poepquote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:50 schreef Doosopwielen het volgende:
[..]
nee voetbalhoofdstad van nederland poep
haha tyron je hebt zelf een clown geregeld voor je verjaarfuif wat leukquote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:50 schreef Doosopwielen het volgende:
[..]
nee voetbalhoofdstad van nederland poep
je bent gewoon jaloers poepquote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:51 schreef Rodawa het volgende:
[..]
haha tyron je hebt zelf een clown geregeld voor je verjaarfuif wat leuk
ja ik wou dat mijn club 3e kon worden in de competitie maar helaas worden we steeds kampioenquote:
whahaha goeie rodawaawawedawa die is even stil nuquote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:53 schreef Rodawa het volgende:
[..]
ja ik wou dat mijn club 3e kon worden in de competitie maar helaas worden we steeds kampioen![]()
jooooodddd jij maakt mij boos poepquote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:53 schreef Rodawa het volgende:
[..]
ja ik wou dat mijn club 3e kon worden in de competitie maar helaas worden we steeds kampioen![]()
haha dankje #RTquote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:54 schreef Tyron het volgende:
[..]
whahaha goeie rodawaawawedawa die is even stil nu
hahahaha sukklequote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:55 schreef Doosopwielen het volgende:
[..]
jooooodddd jij maakt mij boos poep
HAHA KKGRAPPIG DIKKE!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
RANJA LIJKT OP DONRAJA HAHA DONRANJA WAT LEUK
Fout, ik ben een Tukkerquote:
ik begrijp dat je een partner zoekt, maar niet iedereen is homo.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat je maar snel een leeftijd bereikt waar je uit de kast durft te komen.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat je maar snel een leeftijd bereikt waar je uit de kast durft te komen.
hahahahahha lekker rodaawaa ja hij is heel erg op zoekquote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:11 schreef Rodawa het volgende:
[..]
ik begrijp dat je een partner zoekt, maar niet iedereen is homo.
hahaha echt he thx voor compliment trouwes weer een #RTquote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
hahahahahha lekker rodaawaa ja hij is heel erg op zoek
ja thumbs upquote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:23 schreef Rodawa het volgende:
[..]
hahaha echt he thx voor compliment trouwes weer een #RT
een kusje is dat okequote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:35 schreef -supergirl- het volgende:
OOOOOOH GEFELICITEERD TYRON WAT WIL JE VOOR JE VERJAARDAG VAN MIJ
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |