dus eigenlijk mag ik mijn eigen achternaam bepalen aangezien die niet bekend isquote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oh, dan zullen ze dit ook nog niet hebben gezegd: dat zijn niet je echte oudersje bent gevonden in een vuilniszak.
Dat mag je inderdaad zelf bepalen nu, maar het mag niet een bestaande achternaam zijn.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
dus eigenlijk mag ik mijn eigen achternaam bepalen aangezien die niet bekend is
oke dat is dan nu Eriksen
Tyron janlul hahahaquote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat mag je inderdaad zelf bepalen nu, maar het mag niet een bestaande achternaam zijn.
hoezo je hebt ook heel veel mensen die janssen hetenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat mag je inderdaad zelf bepalen nu, maar het mag niet een bestaande achternaam zijn.
Klopt, maar dat is een familienaam..quote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
hoezo je hebt ook heel veel mensen die janssen heten
en als ik chrisje heel lief aankijkquote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is een familienaam..
Bij jou is dat niet het geval, en mag het dus niet.
Rawr.quote:
Rawr.quote:
ik ben echt niet jarig niet luisteren naar die mensen rodadawawawawaaquote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:48 schreef Rodawa het volgende:
HEY KWIST NIET DAT JE JARIG WAS MAN TYRON MAN GEFEELSTREERD
huh maar 8 mensen zeggen van wel en maar 1 zegt van niet dan geloof ik toch de meerderheid?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik ben echt niet jarig niet luisteren naar die mensen rodadawawawawaa
ja nou ik ben het er niet mee eens moge dat nu eens duidelijk zijnquote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]
huh maar 8 mensen zeggen van wel en maar 1 zegt van niet dan geloof ik toch de meerderheid?
NIET NAAR HEM LUISTEREN, RODAWA! HIJ WIL GEWOON ZORGEN DAT IE NIET TEVEEL RANJA MOET HALEN!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik ben echt niet jarig niet luisteren naar die mensen rodadawawawawaa
JE BENT ZELF RANJA GEKquote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
NIET NAAR HEM LUISTEREN, RODAWA! HIJ WIL GEWOON ZORGEN DAT IE NIET TEVEEL RANJA MOET HALEN!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |