Youre drunk, go homequote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ontwijk jouw haat, zoals Neo kogels.
braaf pizzaatjequote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hier ben ik het dus helemaal mee eens.
Jij houdt niet van een beetje rellen?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:18 schreef Ezell het volgende:
Ik haat het overigens om over muziek te praten. Juist omdat mensen het zo intens serieus nemen.
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jij houdt niet van een beetje rellen?
Nou kijk: ik weet vrij weinig van muziek, maar ik doe altijd mee in muziekdiscussies, gewoon omwille van het rellen.quote:
Pizzaquote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nou kijk: ik weet vrij weinig van muziek, maar ik doe altijd mee in muziekdiscussies, gewoon omwille van het rellen.
openbaring ditquote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nou kijk: ik weet vrij weinig van muziek, maar ik doe altijd mee in muziekdiscussies, gewoon omwille van het rellen.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Kutquote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jordy
Hoe staat het met jouw leven
Nieuw bijbelboek. Ik kreeg allemaal openbaringen in Limburg van een engel genaamd Rommoon, dus ik maak nu mijn eigen bijbel: het boek van de Rommoonquote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nieuw bijbelboek. Ik kreeg allemaal openbaringen in Limburg van een engel genaamd Rommoon, dus ik maak nu mijn eigen bijbel: het boek van de Rommoon
Je kan altijd wel ergens een discussie over homoseksualiteit of racisme vinden, en je er vervolgens voor doen als racistische homofobe redneckquote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:21 schreef Ezell het volgende:
Rellen doe ik overigens nooit met muziek als gespreksonderwerp. Wel eens bij andere onderwerpen, maar ik kan nu even niet op iets komen.
Wij zijn je vrienden.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:23 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Examens, geen vrienden, de casual dingen je weet toch
Noh, zo erg ben ik dan weer niet.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je kan altijd wel ergens een discussie over homoseksualiteit of racisme vinden, en je er vervolgens voor doen als racistische homofobe redneck
Eigenlijk ben ik best wel braafquote:
O god, straks rijd je nog tegen een virtuele koe aan. Jeetje mina zeg, die hele koe spat uit elkaar! O heilige koe, India zal niet blij zijn met het verlies van u.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik best wel braafbehalve op internet, dan gaan alle remmen natuurlijk los.
Nee joh, ik stoot iedereen afquote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je kan ook IRL vrienden maken.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
O god, straks rijd je nog tegen een virtuele koe aan. Jeetje mina zeg, die hele koe spat uit elkaar! O heilige koe, India zal niet blij zijn met het verlies van u.
Shit en in India wonen aziaten, en die kunnen allemaal heel goed hacken en starcraft spelen, shit shit shit. Ik ga nu snel naar mijn superhelden kelder, doei!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
O god, straks rijd je nog tegen een virtuele koe aan. Jeetje mina zeg, die hele koe spat uit elkaar! O heilige koe, India zal niet blij zijn met het verlies van u.
Aziaten zitten overal. Ze nemen de wereld over.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Shit en in India wonen aziaten, en die kunnen allemaal heel goed hacken en starcraft spelen, shit shit shit. Ik ga nu snel naar mijn superhelden kelder, doei!
Aftershavequote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Douchen, kleren wassen, deo en een beetje aftershave.
Omdat het zaterdag isquote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:41 schreef Ezell het volgende:
geef een goede reden waarom het nu geen goed tijdstip is om te gaan slapen
Dat lijken mij juist redenen om te gaan slapen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat het zaterdag is
Omdat je een nachtbraker bent
Omdat ik online ben.
3 goeie redenen
hahaquote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:46 schreef Ezell het volgende:
Ik ging sowieso slapen, wat je ook zou zeggen.Alvast veel plezier op reis.
Hmm?quote:
ja en ik nietquote:
morgen ben ik er nietquote:
Hier is geen leven meer. Ik hoopte in KSC op leven maar ook daar is het stil en ben ik alleenquote:
ow, ja..quote:Op zaterdag 4 mei 2013 03:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier is geen leven meer. Ik hoopte in KSC op leven maar ook daar is het stil en ben ik alleen
Precies. Het is bovendien weekendquote:
Surfen? Wat cool manquote:Op zaterdag 4 mei 2013 03:40 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja tot 13mei en 1 ste schooldag gelyk surfen
Nee, geen plannen hier. Ben maandag wel vrij dus op zich lang weekendquote:Op zaterdag 4 mei 2013 03:41 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
by hoek van holland, en ga jij nog iets biezonders doen?
ja das wel altijd fijn, maandag is een klote dagquote:Op zaterdag 4 mei 2013 03:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, geen plannen hier. Ben maandag wel vrij dus op zich lang weekend
Mee eens. Hier komende maandag een bank holiday dus dan is bijna alles dichtquote:Op zaterdag 4 mei 2013 03:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja das wel altijd fijn, maandag is een klote dag
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 03:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mee eens. Hier komende maandag een bank holiday dus dan is bijna alles dicht
Nee, niet veel van meegekregen. Ik woon in London en moest werken.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 03:43 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..], heb je nog iets gedaan met koningdag?
beetje op die markt gelopen en spul verkochtquote:Op zaterdag 4 mei 2013 03:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, niet veel van meegekregen. Ik woon in London en moest werken.
Jij wel
Ben je van je bordjes af nu?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 03:44 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
beetje op die markt gelopen en spul verkocht
Hoeveel heb je er nog dan?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 03:46 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nou 3 van die dingen zijn verkocht
Nou, hopelijk kun je ook die nog verkopenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 03:46 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ehm ik heb 4 bordjes en 5 stickers
ja naar hoequote:Op zaterdag 4 mei 2013 03:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, hopelijk kun je ook die nog verkopen
Daar heb ik eigenlijk geen idee vanquote:
Of het zit je gewoon niet meequote:Op zaterdag 4 mei 2013 03:49 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik ben echt slechte verkoper anders had ik nu wel wat meer geld gehad
Dat gebruiken mensen wel erg vaak inderdaad. Soms gewoon als smoes heb ik het ideequote:Op zaterdag 4 mei 2013 03:50 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nee, maar er is ook crisis dusja
Ja maar ja de mensen hebben wel minder geld maar sommige overdrijven welquote:Op zaterdag 4 mei 2013 03:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat gebruiken mensen wel erg vaak inderdaad. Soms gewoon als smoes heb ik het idee![]()
Gereageerd.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:47 schreef arachide. het volgende:
JNG / Ga jij deze zomer zonder ouders op vakantie?
Ik ben verdrietigquote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:59 schreef arachide. het volgende:
[..]
JIJ HEBT EEN NOOOOHOOTE, JIJ HEBT EEN NOOOHOOTE
Ga ik er nog bijgooien. Uitwisselingen enzoquote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Gereageerd.Misschien is het leuk om ook iets toe te voegen over 'vakanties' met school? Genoeg scholen die midweekjes weg organiseren of zelfs op wintersport gaan.
zoquote:
Maybequote:
Niet dinsdag? Doet 'ie wel lang over.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
H&M pakket is eindelijk onderwegwo of do is ie er.
Zieke avond gehad, lag om half 4 KO.quote:
half 4 zozo gekke avond xdXDXquote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zieke avond gehad, lag om half 4 KO.Verder wel leuke en nieuwe mensen ontmoet en gezellig gehad
Hoe is t met jou, schat?
In Rotterdam niet iig.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
half 4 zozo gekke avond xdXDX
neehoor feestbeest, goed om te horen dat t leuk was
ja gaat, geen idee wat ik moet doen vandaagis de bank open op zaterdag?
nee?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ermahgerd. Heb je mijn prachtnote verwijderd?
Dikkie?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
dikkie chillings hier manq gister kaulo dronke &&' wiet lekka panga manq faka?!
die lijkt mij zo tofffffquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
Heb je wel eens dat je een film wilt zien omdat je benieuwd bent maar m toch maar niet kijkt omdat hij fucking eng is
http://www.pathe.nl/film/17325/evil-dead
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik durf die trailer niet eens te kijken
meer dan salad fingers?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:11 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik vind die trailer wel beetje disturbing
Kijk dan gewoon. Hij is vies, maar niet eng.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
godverdomme nu ben ik nog nieuwsgierig-er
Salad Fingers is gewoon tofquote:
dan ga ik die trailer niet kijken, nachtmerries ditdatquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Salad Fingers is gewoon tof
Dus ja
watquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:13 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
dan ga ik die trailer niet kijken, nachtmerries ditdat
klinkt als een slechte slasherquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
Heb je wel eens dat je een film wilt zien omdat je benieuwd bent maar m toch maar niet kijkt omdat hij fucking eng is
http://www.pathe.nl/film/17325/evil-dead
twitter:geertwilderspvv twitterde op maandag 22-04-2013 om 20:19:55Hartverwarmend, steun uit onverwachte hoek, ben onder de indruk.
reageer retweet
Nee. Ik ben heel snel bang. Op m'n 12e kreeg ik een halfjaar lang nachtmerries van de dementors van Harry Potter en op m'n 14e ben ik 2 jaar lang disturbed geweest door The Ring en SAW. Paar maand terug heb ik REC. gekeken ( met lel en dastan toevallig ) en daar heb ik nu soms nog last vanquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kijk dan gewoon. Hij is vies, maar niet eng.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:15 schreef Trollscience het volgende:
twitter:geertwilderspvv twitterde op maandag 22-04-2013 om 20:19:55Hartverwarmend, steun uit onverwachte hoek, ben onder de indruk. [ afbeelding ] reageer retweet
awhhhhquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:16 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik kan al niet eens normaal schapen tellen tegenwoordig
ik keek de trailer van The Ring en toen werd ik gebeld door iemand en diegene hing meteen weer opquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee. Ik ben heel snel bang. Op m'n 12e kreeg ik een halfjaar lang nachtmerries van de dementors van Harry Potter en op m'n 14e ben ik 2 jaar lang disturbed geweest door The Ring en SAW. Paar maand terug heb ik REC. gekeken ( met lel en dastan toevallig ) en daar heb ik nu soms nog last van
En dan nog die demonen documentaires die je voor de grap keek met je vriendinnen die ook traumatiserend zijn
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:21 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik keek de trailer van The Ring en toen werd ik gebeld door iemand en diegene hing meteen weer op
O, kijk dan maar niet.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee. Ik ben heel snel bang. Op m'n 12e kreeg ik een halfjaar lang nachtmerries van de dementors van Harry Potter en op m'n 14e ben ik 2 jaar lang disturbed geweest door The Ring en SAW. Paar maand terug heb ik REC. gekeken ( met lel en dastan toevallig ) en daar heb ik nu soms nog last van
En dan nog die demonen documentaires die je voor de grap keek met je vriendinnen die ook traumatiserend zijn
Omgquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, kijk dan maar niet.Om trailer van REC. moest ik trouwens lachen.
en dan heb ik nog niet eens verteld dat ik een paar dagen niet kon slapen nadat ik op le interweb over alien theorieën las dat de Greys basissen op aarde hebben en allesquote:
Iedereen is verliefde op elkaar ookquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:24 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
anime of echte films?
zoveel moeite om hun namen te onthouden bij battle royale
jaquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Iedereen is verliefde op elkaar ook
Hoe oud was je toen?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:25 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
en dan heb ik nog niet eens verteld dat ik een paar dagen niet kon slapen nadat ik op le interweb over alien theorieën las dat de Greys basissen op aarde hebben en alles
Nee godzijdank niet. Bedoelde dat je moest lachen om de trailerquote:
Evil Dead 2, de remake van het origineel, is zo belachelijk dat het niet meer eng is (maar stiekem nog wel een beetje creepy) daarom vind ik die film leukquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik durf die trailer niet eens te kijken
Hoi hoi.quote:
Watjes.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee godzijdank niet. Bedoelde dat je moest lachen om de trailertoen ik die trailer keek was ik met vriendinnen en hadden we de laptop aan de andere kant van de kamer gezet
Is wel gaarquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
vriendin van me, zegt dat ie tof is.
awwhhhh da's helemaal zieligquote:
Niks is zo eng als een slaapverlamming, trollscience weetquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:27 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Evil Dead 2, de remake van het origineel, is zo belachelijk dat het niet meer eng is (maar stiekem nog wel een beetje creepy) daarom vind ik die film leuk
Ik kan me voorstellen als ze een serieuze remake van het eerste deel hebben dat het dan echt enorm eng is
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Niks is zo eng als een slaapverlamming, trollscience weet
Vond hem niet ontzettend cliché. weer eens een keer wat anders dan al die ledematen en dergelijke die in het rond vliegenquote:
Ja lijkt me echt freaky! Heb er wel veel over gelezen nu dus ik hoop als ik het meemaak dat ik dan doorheb wat het isquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dat kan eng zijn jaquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja echt hequote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:28 schreef Maisnon het volgende:
Maar ik heb dat ook met Aliens, dv
Die vind ik zo eng maar tegelijkertijd echt fascinerenddus dan moet ik gewoon kijken
ik ookquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:28 schreef Maisnon het volgende:
Maar ik heb dat ook met Aliens, dv
Die vind ik zo eng maar tegelijkertijd echt fascinerenddus dan moet ik gewoon kijken
Heb het 1 keer meegemaakt paar week terugquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:29 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja lijkt me echt freaky! Heb er wel veel over gelezen nu dus ik hoop als ik het meemaak dat ik dan doorheb wat het is
ik wacht nog steeds op finding nemo 2quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:29 schreef wietparkiet het volgende:
Ik wacht ondertussen ook nog steeds op een vervolg/remake van child's play
finding doryquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:30 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik wacht nog steeds op finding nemo 2
quote:
Finding dory staat voor 2015 geplandquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:30 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik wacht nog steeds op finding nemo 2
Dat lijkt me juist totaal niet eng, zulke filmsquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:30 schreef Maisnon het volgende:
Je hebt zo'n film over een verlaten ruimteschip die half in de hel terecht komt, die durf ik niet te kijken.
En ook een film over zo'n donkere watertank waar je in kan drijven en zo iemand die er experimenten mee doet en zichzelf verliest, daar kreeg ik echt al nachtmerries van de trailer bij
Bedankt hequote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:31 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb een puistje nu voelt het alsof ik rechtmatig in dit forum mag posten
quote:
koelquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Finding dory staat voor 2015 gepland
Je hebt een heel plat hoofd?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:32 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
[..]
koel![]()
![]()
ik lijk wel een beetje op dory soms
elke keer als ik je spreekquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:32 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
[..]
koel![]()
![]()
ik lijk wel een beetje op dory soms
Nee hoorquote:
Nou het is ook niet met aliens maar met demonenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat lijkt me juist totaal niet eng, zulke films
Zodra het over demonen gaat oid dan kan ik wel janken maar aliens enzo
oh bah die eerste 3 seconden alquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:35 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nou het is ook niet met aliens maar met demonenen die 2e praktisch ook.
mede mogelijk gemaakt door 2 rollen prikkeldraad en 8 emmers bloed
En dit is de andere:
Paranormal Activity!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
Kan me nog zo goed herinneren dat m'n vrienden en ik tijdens een sleep over die ene film keken over dat zo'n stel last had van kwade geesten in hun huis en dat op den duur de vrouw bezeten werd en haar man vermoorde op het einde van de film. Ze filmden alles zelf, de film kreeg ook best veel aandacht in de media. Er zijn ook 3 delen van. Ik ben de naam kwijt
Anywho, het huis waarin we de film keken leek ontzettend erg op het huis in de film dus je kan nagaan dat we alle 6 incl jongens met licht aan hebben geslapen.
Veto.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:36 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb wel een paar keer mn veto in moeten zettenals we met vrienden horror films kijken. Ik weet nog dat we die ene.. Boogeyman gingen kijken en dat ik hem echt kneep
Jij kent niemand die horrors durft te kijken?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
Kan me nog zo goed herinneren dat m'n vrienden en ik tijdens een sleep over die ene film keken over dat zo'n stel last had van kwade geesten in hun huis en dat op den duur de vrouw bezeten werd en haar man vermoorde op het einde van de film. Ze filmden alles zelf, de film kreeg ook best veel aandacht in de media. Er zijn ook 3 delen van. Ik ben de naam kwijt
Anywho, het huis waarin we de film keken leek ontzettend erg op het huis in de film dus je kan nagaan dat we alle 6 incl jongens met licht aan hebben geslapen.
Alex.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij kent niemand die horrors durft te kijken?
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Alex.
Oh en wat een plezier hij had om mij bang te maken.
Nah, ik heb niets gepland staan. Zou morgen eigenlijk iets anders doen, maar dat gaat niet meer door.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Was genoeg
Wat ga jij morgen doen? bevrijdingsfestival in utrecht?
Altijd jammer. Vraag je vrienden of ze met je mee gaan een rondje door utrecht lopen ofzo, terrasje hier en daar.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nah, ik heb niets gepland staan. Zou morgen eigenlijk iets anders doen, maar dat gaat niet meer door.Jij?
Ja, misschien. Ik denk dat ik het maar laat liggen en even mijn ellendig lange takenlijst ga afwerken.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Altijd jammer. Vraag je vrienden of ze met je mee gaan een rondje door utrecht lopen ofzo, terrasje hier en daar.
Ik moet werken, maar is niet erg want ik krijg geld voor feesten en bier tappen
nope, doe het ook altijd met een hema puntenslijperquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:55 schreef Maisnon het volgende:
noob vraag kan ik mijn oogpotlood met een puntenslijper gewoon slijpen of heb je daar een speciale oogpotlodenpuntenslijpervoor nodig?
http://www.honestbeauty.b(...)e-puntenslijper.htmlquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:55 schreef Maisnon het volgende:
noob vraag kan ik mijn oogpotlood met een puntenslijper gewoon slijpen of heb je daar een speciale oogpotlodenpuntenslijpervoor nodig?
Ik werk bij een catering bedrijfquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, misschien. Ik denk dat ik het maar laat liggen en even mijn ellendig lange takenlijst ga afwerken.![]()
Klinkt overigens als een best chill baantje.Wat voor werk doe je eigenlijk? Ik heb inspiratie nodig voor een nieuw bijbaantje.
Doet bijna niemandquote:
Kan gewoonquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:55 schreef Maisnon het volgende:
In je ogen kunnen wrijven zonder er als een panda eruit te zien.quote:
Da's toch 'freelance'? Zoiets zoek ik, want vaste werktijden komen mij niet zo goed uit. Misschien dat ik ga solliciteren bij zo'n promotiebedrijf. Beetje gedag zeggen en sociaal doen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik werk bij een catering bedrijfdus als er feestjes, trouwerijen, festivals e.d zijn moet ik meehelpen in de bediening, verkoop of achter de bar. Is super leuk werk maar beetje ervaring is meestal wel een vereiste
Och ja, die ellendig lange takenlijst know that feelnou succes dan maar!
Ik draag bijna nooit make-up.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:00 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Doet bijna niemand
Ik denk dat heel veel jongens ook onder make up de hele mikmak verstaan en onder geen make up iemand die wel gewoon foundation en vanalles heeft
en toen?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:04 schreef wietparkiet het volgende:
Maar foundation is kutspul![]()
toen ik nog op de middelbare zat zat ik tussen 2 meiden in
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:05 schreef wietparkiet het volgende:
"Jesper mogen we make-up bij je opdoen??"![]()
![]()
Ja zeggen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:05 schreef wietparkiet het volgende:
"Jesper mogen we make-up bij je opdoen??"![]()
![]()
Niet echt denk ikquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Da's toch 'freelance'? Zoiets zoek ik, want vaste werktijden komen mij niet zo goed uit. Misschien dat ik ga solliciteren bij zo'n promotiebedrijf. Beetje gedag zeggen en sociaal doen.
dat shirtje ohmyquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:04 schreef Maisnon het volgende:
Ja ik heb wat dingetjes die ik moet cover-uppen
Scheidsrechter Maisnonpas op of ik deel een kaart uit
[ afbeelding ]
Oh dat hebben ze ook welleens geprobeerdquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja zeggen.Da's nog erger dan wanneer meisjes aan het haar van jongens zitten te frummelen. Of stijlen.
![]()
quote:
Wat kan je dat toch mooi verwoorden.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:08 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Is van de Zara
Wel echt tres tres dangereux want het zit aan de voorkant met een klein stukje maar dicht, 1 hulk move en alles hangt eruit
Nah, niet per se op straat klanten werven. Je hebt ook bedrijven die spullen uitdelen, daar zit een vriendin van mij bij. Dat lijkt mij wel leuk. Ik heb een tijdje kranten uitgedeeld op het station. Fucking vroeg, maar op zich wel oké werk. Zeker als je samen met iemand staat.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Niet echt denk ikik werk bij van gelder, dat is een best groot bedrijf wat je kan inhuren als je catering nodig hebt. Er werken ongeveer 200 mensen verspreid over techniek en horeca. Vaste werktijden heb je wel een beetje want je bent verplicht om aanwezig te zijn bij alle festivals en zoveel mogelijk feestjes. Maar het is geen 9 tot 5 baan iig :p
Promotiebedrijf? bedoel je werven?beetje op straat staat en dingen verkopen?
Pussy.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Oh dat hebben ze ook welleens geprobeerd![]()
ik had toen lang haar met krullen![]()
ook al zei ik nee smeerde ze het toch wel op mijn gezicht
Oh ja dat klinkt nog wel te doen. Nou hoop dat je wat leuks vindtquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nah, niet per se op straat klanten werven. Je hebt ook bedrijven die spullen uitdelen, daar zit een vriendin van mij bij. Dat lijkt mij wel leuk. Ik heb een tijdje kranten uitgedeeld op het station. Fucking vroeg, maar op zich wel oké werk. Zeker als je samen met iemand staat.
Achja pussy of niet. waren wel leuke meisjesquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nah, niet per se op straat klanten werven. Je hebt ook bedrijven die spullen uitdelen, daar zit een vriendin van mij bij. Dat lijkt mij wel leuk. Ik heb een tijdje kranten uitgedeeld op het station. Fucking vroeg, maar op zich wel oké werk. Zeker als je samen met iemand staat.
[..]
Pussy.Lijkt mij echt zo kut om krullen te hebben hè. Ik vraag aan een vriendin van mij altijd of ik haar mag stijlen. Gewoon, om haar te pesten. Ik heb geen eens een stijltang.
Uithof is te fietsen jaquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
O daar, niet zo ver van het Uithof vandaan.
Dat is voor mij bijna tien minuten fietsen. Stuk beter te doen dan de Uithof.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:20 schreef wietparkiet het volgende:
Binnenstad ook wel maar dan ben je je fiets ook zo weer kwijt
wow egt le epic meme daar moet je een ragecomic van maken !!!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:21 schreef EugeneKrabs het volgende:
hee weet je wat een leuke (matige) garp is
je print een briefje van 200 uit, 2 keer zo klein
en dan ga je naar de AH
betaal met een briefje van 200 euro
zij zo 'heeft u het ook kleiner?'
le me geeft kleiner uitgeprinte briefje van 200 euro
zij zo ":')"
Lachen johquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:21 schreef EugeneKrabs het volgende:
hee weet je wat een leuke (matige) garp is
je print een briefje van 200 uit, 2 keer zo klein
en dan ga je naar de AH
betaal met een briefje van 200 euro
zij zo 'heeft u het ook kleiner?'
le me geeft kleiner uitgeprinte briefje van 200 euro
zij zo ":')"
Nja ga liever met de bus naar centraalquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat is voor mij bijna tien minuten fietsen. Stuk beter te doen dan de Uithof.Maar hé, genoeg sloten kopen en je zit wel goed.
hoiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |