Omgquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, kijk dan maar niet.Om trailer van REC. moest ik trouwens lachen.
en dan heb ik nog niet eens verteld dat ik een paar dagen niet kon slapen nadat ik op le interweb over alien theorieën las dat de Greys basissen op aarde hebben en allesquote:
Iedereen is verliefde op elkaar ookquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:24 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
anime of echte films?
zoveel moeite om hun namen te onthouden bij battle royale
jaquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Iedereen is verliefde op elkaar ook
Hoe oud was je toen?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:25 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
en dan heb ik nog niet eens verteld dat ik een paar dagen niet kon slapen nadat ik op le interweb over alien theorieën las dat de Greys basissen op aarde hebben en alles
Nee godzijdank niet. Bedoelde dat je moest lachen om de trailerquote:
Evil Dead 2, de remake van het origineel, is zo belachelijk dat het niet meer eng is (maar stiekem nog wel een beetje creepy) daarom vind ik die film leukquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik durf die trailer niet eens te kijken
Hoi hoi.quote:
Watjes.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee godzijdank niet. Bedoelde dat je moest lachen om de trailertoen ik die trailer keek was ik met vriendinnen en hadden we de laptop aan de andere kant van de kamer gezet
Is wel gaarquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
vriendin van me, zegt dat ie tof is.
awwhhhh da's helemaal zieligquote:
Niks is zo eng als een slaapverlamming, trollscience weetquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:27 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Evil Dead 2, de remake van het origineel, is zo belachelijk dat het niet meer eng is (maar stiekem nog wel een beetje creepy) daarom vind ik die film leuk
Ik kan me voorstellen als ze een serieuze remake van het eerste deel hebben dat het dan echt enorm eng is
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Niks is zo eng als een slaapverlamming, trollscience weet
Vond hem niet ontzettend cliché. weer eens een keer wat anders dan al die ledematen en dergelijke die in het rond vliegenquote:
Ja lijkt me echt freaky! Heb er wel veel over gelezen nu dus ik hoop als ik het meemaak dat ik dan doorheb wat het isquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dat kan eng zijn jaquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja echt hequote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:28 schreef Maisnon het volgende:
Maar ik heb dat ook met Aliens, dv
Die vind ik zo eng maar tegelijkertijd echt fascinerenddus dan moet ik gewoon kijken
ik ookquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:28 schreef Maisnon het volgende:
Maar ik heb dat ook met Aliens, dv
Die vind ik zo eng maar tegelijkertijd echt fascinerenddus dan moet ik gewoon kijken
Heb het 1 keer meegemaakt paar week terugquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:29 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja lijkt me echt freaky! Heb er wel veel over gelezen nu dus ik hoop als ik het meemaak dat ik dan doorheb wat het is
ik wacht nog steeds op finding nemo 2quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:29 schreef wietparkiet het volgende:
Ik wacht ondertussen ook nog steeds op een vervolg/remake van child's play
finding doryquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:30 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik wacht nog steeds op finding nemo 2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |