Oh dat hebben ze ook welleens geprobeerdquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja zeggen.Da's nog erger dan wanneer meisjes aan het haar van jongens zitten te frummelen. Of stijlen.
![]()
quote:
Wat kan je dat toch mooi verwoorden.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:08 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Is van de Zara
Wel echt tres tres dangereux want het zit aan de voorkant met een klein stukje maar dicht, 1 hulk move en alles hangt eruit
Nah, niet per se op straat klanten werven. Je hebt ook bedrijven die spullen uitdelen, daar zit een vriendin van mij bij. Dat lijkt mij wel leuk. Ik heb een tijdje kranten uitgedeeld op het station. Fucking vroeg, maar op zich wel oké werk. Zeker als je samen met iemand staat.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Niet echt denk ikik werk bij van gelder, dat is een best groot bedrijf wat je kan inhuren als je catering nodig hebt. Er werken ongeveer 200 mensen verspreid over techniek en horeca. Vaste werktijden heb je wel een beetje want je bent verplicht om aanwezig te zijn bij alle festivals en zoveel mogelijk feestjes. Maar het is geen 9 tot 5 baan iig :p
Promotiebedrijf? bedoel je werven?beetje op straat staat en dingen verkopen?
Pussy.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Oh dat hebben ze ook welleens geprobeerd![]()
ik had toen lang haar met krullen![]()
ook al zei ik nee smeerde ze het toch wel op mijn gezicht
Oh ja dat klinkt nog wel te doen. Nou hoop dat je wat leuks vindtquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nah, niet per se op straat klanten werven. Je hebt ook bedrijven die spullen uitdelen, daar zit een vriendin van mij bij. Dat lijkt mij wel leuk. Ik heb een tijdje kranten uitgedeeld op het station. Fucking vroeg, maar op zich wel oké werk. Zeker als je samen met iemand staat.
Achja pussy of niet. waren wel leuke meisjesquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nah, niet per se op straat klanten werven. Je hebt ook bedrijven die spullen uitdelen, daar zit een vriendin van mij bij. Dat lijkt mij wel leuk. Ik heb een tijdje kranten uitgedeeld op het station. Fucking vroeg, maar op zich wel oké werk. Zeker als je samen met iemand staat.
[..]
Pussy.Lijkt mij echt zo kut om krullen te hebben hè. Ik vraag aan een vriendin van mij altijd of ik haar mag stijlen. Gewoon, om haar te pesten. Ik heb geen eens een stijltang.
Uithof is te fietsen jaquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
O daar, niet zo ver van het Uithof vandaan.
Dat is voor mij bijna tien minuten fietsen. Stuk beter te doen dan de Uithof.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:20 schreef wietparkiet het volgende:
Binnenstad ook wel maar dan ben je je fiets ook zo weer kwijt
wow egt le epic meme daar moet je een ragecomic van maken !!!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:21 schreef EugeneKrabs het volgende:
hee weet je wat een leuke (matige) garp is
je print een briefje van 200 uit, 2 keer zo klein
en dan ga je naar de AH
betaal met een briefje van 200 euro
zij zo 'heeft u het ook kleiner?'
le me geeft kleiner uitgeprinte briefje van 200 euro
zij zo ":')"
Lachen johquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:21 schreef EugeneKrabs het volgende:
hee weet je wat een leuke (matige) garp is
je print een briefje van 200 uit, 2 keer zo klein
en dan ga je naar de AH
betaal met een briefje van 200 euro
zij zo 'heeft u het ook kleiner?'
le me geeft kleiner uitgeprinte briefje van 200 euro
zij zo ":')"
Nja ga liever met de bus naar centraalquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat is voor mij bijna tien minuten fietsen. Stuk beter te doen dan de Uithof.Maar hé, genoeg sloten kopen en je zit wel goed.
hoiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |