abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126060045
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 02:25 schreef Av- het volgende:
Tyf eens op met deze rotzooi. En dan ook nog een deel 2.

ios is blijven steken in 2006 en is druk en lelijk met al die hout en metaal effectjes om over de de shiny icons nog maar te zwijgen.
android is een grote clusterfuck van samengeraapte zooi en slibt na verloop van tijd je geheugen vol en wordt traag.
wp8 is het os van 2013. Het is snel, uniform en werkt gewoon zoals het hoort zonder onzin. Het zal alleen even duren voordat iedereen de trauma's van vroeger zijn vergeten.
Daarin geloof ik echt niet. Android is het beste OS over het algemeen en WP8 zal daar echt niets aan kunnen veranderen op de huidige manier. Dan zal het serieus mogen veranderen. ;)
pi_126060285
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 16:18 schreef stoereboii het volgende:
Als je een discussie wilt maken, doe het dan wel goed en niet op zo'n manier aub...
De pot verwijt de ketel; zo goed ben jij nu ook niet in discussiëren. Uitspraken als die hieronder zijn totaal niet onderbouwd en veralgemenen zorgt in heel veel gevallen voor een stevige backfire.

quote:
14s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 16:56 schreef stoereboii het volgende:

[..]

Daarin geloof ik echt niet. Android is het beste OS over het algemeen
Ik vind Android een fijn systeem, don't get me wrong, maar het is lang niet op alle vlakken het beste*/meest efficiënte, denk maar eens aan de Google Play Store met enorm veel troep erin. Of de niet-consistente UI (wat deels is te wijten aan third-party ontwikkelaars maar ook Google zelf is hier verantwoordelijk voor; nietwaar Gmaps, Gplus en de standaard Music app? Ik noem maar wat.

*beste is niet objectief maar wordt vaak gebruikt in dit soort discussies.
pi_126060536
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 17:03 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

De pot verwijt de ketel; zo goed ben jij nu ook niet in discussiëren. Uitspraken als die hieronder zijn totaal niet onderbouwd en veralgemenen zorgt in heel veel gevallen voor een stevige backfire.

[..]

Ik vind Android een fijn systeem, don't get me wrong, maar het is lang niet op alle vlakken het beste*/meest efficiënte, denk maar eens aan de Google Play Store met enorm veel troep erin. Of de niet-consistente UI (wat deels is te wijten aan third-party ontwikkelaars maar ook Google zelf is hier verantwoordelijk voor; nietwaar Gmaps, Gplus en de standaard Music app? Ik noem maar wat.

*beste is niet objectief maar wordt vaak gebruikt in dit soort discussies.
Natuurlijk heb je wel gelijk, maar ik heb nu ook niet altijd zin om veel energie in discussies op internet te steken, doelde er meer op dat TS een topic maakt maar dan ook echt absoluut niet nadenkt bij wat hij zegt.
Tja, dan hebben we het weer over de openheid van het systeem en die discussie is hier al gevoerd. Je kan het allemaal verwijderen maar dan moet je wel gaan rooten, wat ik zelf eigenlijk leuk vind. Niet om bloatware te verwijderen, want ik heb een Nexus, maar om te spelen met het toestel en ROMs installeren etc. :)
pi_126060675
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 17:09 schreef stoereboii het volgende:

[..]

Natuurlijk heb je wel gelijk, maar ik heb nu ook niet altijd zin om veel energie in discussies op internet te steken, doelde er meer op dat TS een topic maakt maar dan ook echt absoluut niet nadenkt bij wat hij zegt.
Tja, dan hebben we het weer over de openheid van het systeem en die discussie is hier al gevoerd. Je kan het allemaal verwijderen maar dan moet je wel gaan rooten, wat ik zelf eigenlijk leuk vind. Niet om bloatware te verwijderen, want ik heb een Nexus, maar om te spelen met het toestel en ROMs installeren etc. :)
ROMs of de openheid van het systeem hebben niets te maken met Google die haar designrichtlijnen zelf niet volgt, hoor, ik weet niet hoe je daar bij komt.

Ik vind het zelf inderdaad ook vaak de moeite niet waard om in die discussies te springen; rasechte fanboys ( :') ) zijn toch niet om te praten en gooien er niets nuttigs uit.
pi_126060885
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 17:12 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

ROMs of de openheid van het systeem hebben niets te maken met Google die haar designrichtlijnen zelf niet volgt, hoor, ik weet niet hoe je daar bij komt.

Ik vind het zelf inderdaad ook vaak de moeite niet waard om in die discussies te springen; rasechte fanboys ( :') ) zijn toch niet om te praten en gooien er niets nuttigs uit.
Ah damn sorry dat had ik eventjes verkeerd begrepen. Maar maps en G+ ed. zijn gewoon in de holo stijl hoor?
Wel jammer van de third party apps misschien maar dat zal binnenkort ook wel veranderen hopelijk, voor de PA updater app vroeg de verantwoordelijke voor de N4 aan die gast om het in de holo stijl te maken en dan ging het de officiele PA updater worden, dus het zal nog wel verder gemotiveerd worden door bv. google zelf ook hoor :)
pi_126061055
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 02:12 schreef SGYENZO het volgende:
And the legendary battle continues.

Geef jouw mening + argument.

Ik vind Android gewoon beter omdat je kan downloaden er op, en je gewoon meer mogelijkheden hebt. Ook is het niet zo afhankelijk van dat klote iTunes.
Android is opener, en dat vind ik persoonlijk wel wat beter.
iOS loopt amper/nooit vast en is heerlijk stabiel.

Als ik muziek op m`n iPhone wil zetten doe ik dit via Copytrans manager. Werkt vele malen fijner dan iTunes.
pi_126061089
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 17:17 schreef stoereboii het volgende:

[..]

Ah damn sorry dat had ik eventjes verkeerd begrepen. Maar maps en G+ ed. zijn gewoon in de holo stijl hoor?
Wel jammer van de third party apps misschien maar dat zal binnenkort ook wel veranderen hopelijk, voor de PA updater app vroeg de verantwoordelijke voor de N4 aan die gast om het in de holo stijl te maken en dan ging het de officiele PA updater worden, dus het zal nog wel verder gemotiveerd worden door bv. google zelf ook hoor :)
Maps is wel Holo, sort of... maar wat me extreem verbaast is dat Google alle design-goodies naar iOS laat gaan (Gmail, Maps) terwijl de Android-versies wat achterliggen. Maps voor Android ziet er nu ontiegelijk verouderd uit in vergelijking met Maps voor de iPhone.

Google+ is gedeeltelijk in Holo-stijl - de basis is nog steeds Gingerbread, dat kun je zien wanneer je de app voor de eerste keer opstart en inlogt :r

pi_126061274
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 17:22 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Maps is wel Holo, sort of... maar wat me extreem verbaast is dat Google alle design-goodies naar iOS laat gaan (Gmail, Maps) terwijl de Android-versies wat achterliggen. Maps voor Android ziet er nu ontiegelijk verouderd uit in vergelijking met Maps voor de iPhone.

Google+ is gedeeltelijk in Holo-stijl - de basis is nog steeds Gingerbread, dat kun je zien wanneer je de app voor de eerste keer opstart en inlogt :r

[ afbeelding ]
Ik weet niet hoe het op iOS is maar vind dit gewoon mooi hoor. :P

Ja dat aanmeldicoontje vind ik ook bizar, want dat is idd niet mooi en past totaal niet meer in het huidige Android.
pi_126061300
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 17:27 schreef stoereboii het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe het op iOS is maar vind dit gewoon mooi hoor. :P
[ afbeelding ]
Ja dat aanmeldicoontje vind ik ook bizar, want dat is idd niet mooi en past totaal niet meer in het huidige Android.
:9~ ;(

pi_126061380
Er is maar één Google app die er mooier uitziet op Android en dat is Translate. Alle andere officiële Google apps zien er aanzienlijk mooier uit en werken veel vloeiender op iOS. Het grote nadeel is dan weer, met name bij Google Now, het gebrek aan integratie met de rest van het OS.
pi_126061392
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 17:30 schreef Ireyon het volgende:
Er is maar één Google app die er mooier uitziet op Android en dat is Translate. Alle andere officiële Google apps zien er aanzienlijk mooier uit en werken veel vloeiender op iOS. Het grote nadeel is dan weer, met name bij Google Now, het gebrek aan integratie met de rest van het OS.
Precies.
pi_126061415
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 17:27 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

:9~ ;(

[ afbeelding ]

pi_126061439
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 17:30 schreef stoereboii het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dubbele afbeelding. Maar dat is toch :r t.o.v. Gmaps voor iOS?

Overigens ook Gmail voor iOS O+
pi_126061538
Gmail in iOS vs. Android

Ik heb in ieder geval hoge verwachtingen van Google IO wat betreft het doortrekken van de nieuwe huisstijl :s) .

Afgelopen week nog een thread op Reddit hierover.
pi_126061551
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 17:31 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wou editten maar imgur lijkt de nieuwe niet aan mn clipboard te willen toevoegen. Naja ik vind de Gapps op android wel mooi eerlijk gezegd. :P Maar op iOS zien ze er ook goed uit, achja smaken verschillen nu eenmaal. :P
pi_126061561
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 17:34 schreef Ireyon het volgende:
Ik heb in ieder geval hoge verwachtingen van Google IO wat betreft het doortrekken van de nieuwe huisstijl :s) .
Ik hoop het heeeeel erg.
pi_126061595
Ah damn als ik Gmail vergelijk met iOS... Dat is wel erg inderdaad... Op iOS is hij veel mooier!
pi_126061716
Beetje jammer dat ik die standard app van iOs "Kaarten" ( :') ) Niet kan laten praten, en dat hij ook niet echt actief mee navigeert, ik zie wel de straten waar ik in moet etc, maar ik hoor niks.. en ik zie alleen maar een blauw balletje (Wat ik dan moet voorstellen :') ) bewegen naar de goede richting.
pi_126061811
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 17:39 schreef Braddie het volgende:
Beetje jammer dat ik die standard app van iOs "Kaarten" ( :') ) Niet kan laten praten, en dat hij ook niet echt actief mee navigeert, ik zie wel de straten waar ik in moet etc, maar ik hoor niks.. en ik zie alleen maar een blauw balletje (Wat ik dan moet voorstellen :') ) bewegen naar de goede richting.
Jij hebt nog niet eens een rijbewijs dus ik kan sowieso niet voorstellen dat jij daar een probleem mee hebt.
pi_126061872
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 17:42 schreef Dimens het volgende:

[..]

Jij hebt nog niet eens een rijbewijs dus ik kan sowieso niet voorstellen dat jij daar een probleem mee hebt.
Ik ook niet, maar maps is best handig als je een winkel zoekt oid. Je tikt die winkel in in Gnow en het staat direct klaar in je navigatie.
pi_126062155
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 17:42 schreef Dimens het volgende:

[..]

Moet volgende week naar een oefenruimte lopen een kleine 3km verder op.. vandaar.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 19:34:27 #142
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_126065900
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 17:27 schreef stoereboii het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe het op iOS
Dit vat mooi samen waarom jij geen discussie kan voeren over de voordelen van Android over iOS en vice versa.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 19:58:38 #143
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_126067007
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 17:39 schreef Braddie het volgende:
Dan heb je de navigatie niet aan staan. Dat is gewoon een normale routebeschrijving.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_126067071
Sony.
There is a time of cumming and going.
pi_126068488
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 19:58 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dan heb je de navigatie niet aan staan. Dat is gewoon een normale routebeschrijving.
Als ik op *Start* druk gaat dat balletje wel bewegen, maar hij zegt niks.

Hoe kom ik bij de navigatie echt? :')

(Ik schaam me kapot, heb het toestel al vanaf midden december :') )
  zaterdag 4 mei 2013 @ 20:29:03 #146
53267 TC03
pi_126068631
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 20:26 schreef Braddie het volgende:

[..]

Als ik op *Start* druk gaat dat balletje wel bewegen, maar hij zegt niks.

Hoe kom ik bij de navigatie echt? :')

(Ik schaam me kapot, heb het toestel al vanaf midden december :') )
Welke iPhone heb je? Want de iPhone 4 heeft het niet. En als je op start drukt, zie een balletje met een pijl erin. Zodra je gaat bewegen, verandert het in een 3D-perspectief.
pi_126068655
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 20:29 schreef TC03 het volgende:

[..]

Welke iPhone heb je? Want de iPhone 4 heeft het niet. En als je op start drukt, zie een balletje met een pijl erin. Zodra je gaat bewegen, verandert het in een 3D-perspectief.
ik heb de 5..
  zaterdag 4 mei 2013 @ 20:31:26 #148
53267 TC03
pi_126068793
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 20:29 schreef Braddie het volgende:

[..]

ik heb de 5..
Dan moet gewoon werken zodra je op start drukt. Heb je wel de auto gekozen in het scherm waar je de route intoetst?
pi_126068837
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 20:31 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dan moet gewoon werken zodra je op start drukt. Heb je wel de auto gekozen in het scherm waar je de route intoetst?
Nee.. lopen (want dat stuk loop ik..)
Op m`n oude S3 ging de navigatie altijd gewoon keurig praten, werkte perfect.
pi_126069241
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 19:34 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Dit vat mooi samen waarom jij geen discussie kan voeren over de voordelen van Android over iOS en vice versa.
Jawel, heb 2 jaar geleden een iPod touch gehad maar die apps zullen wel vernieuwd zijn he. En mijn zus en vrienden hebben vaak iPhones dus dan zie ik ook wel hoe het werkt, want heb hem ook af en toe in mn handen he...
  zaterdag 4 mei 2013 @ 21:22:17 #151
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_126071420
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 20:40 schreef stoereboii het volgende:

[..]

Jawel, heb 2 jaar geleden een iPod touch gehad maar die apps zullen wel vernieuwd zijn he. En mijn zus en vrienden hebben vaak iPhones dus dan zie ik ook wel hoe het werkt, want heb hem ook af en toe in mn handen he...
Iets af en toe in je handen hebben betekent niet dat je weet hoe het in dagelijks gebruik werkt.
pi_126076355
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 21:22 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Iets af en toe in je handen hebben betekent niet dat je weet hoe het in dagelijks gebruik werkt.
Als jij een uur in iemand anders zijn auto rijdt dan weet je toch ook wel hoe het zit?
There is a time of cumming and going.
pi_126077063
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 22:48 schreef Oceanview het volgende:

[..]

Als jij een uur in iemand anders zijn auto rijdt dan weet je toch ook wel hoe het zit?
Toch ben je meer vertrouwd en bekend met iets wanneer je het elke dag gebruikt en er ook geen restricties aan dat gebruik zitten.

Sowieso; technologie evolueert razendsnel, dus in twee jaar is er heel wat veranderd. In Android meer dan in iOS, waarschijnlijk, maar toch.
  zondag 5 mei 2013 @ 01:01:39 #154
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_126080139
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 17:21 schreef Braddie het volgende:

[..]

Android is opener, en dat vind ik persoonlijk wel wat beter.
iOS loopt amper/nooit vast en is heerlijk stabiel.

Als ik muziek op m`n iPhone wil zetten doe ik dit via Copytrans manager. Werkt vele malen fijner dan iTunes.
Deed ik ook met mijn iPhone maar had er later toch spijt van. Heb nu een Galaxy S Advance.
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  zondag 5 mei 2013 @ 01:04:03 #155
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_126080199
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 17:31 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Gedverdemme J. Walgelijke iOS versie.
--Cat
  zondag 5 mei 2013 @ 01:08:31 #156
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_126080274
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 14:14 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Klopt wel. Verschrikkelijk irritant altijd, die "hardcore" fanboys :r

Discussiëren willen ze wel, ja, maar dingen aannemen van anderen? Ho maar!
Ik ben er gewoon bij oetlul.
--Cat
  zondag 5 mei 2013 @ 01:10:23 #157
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_126080311
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 14:16 schreef Dimens het volgende:

[..]

Het probleem hier is dat de TS niet echt discussieert.
Komt omdat ik de hele dag in de stad liep hoor, had wat beters te doen die dag..
--Cat
  zondag 5 mei 2013 @ 01:13:29 #158
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_126080375
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 14:12 schreef Dimens het volgende:

[..]

En in dit geval om de TS lekker af te zeiken met zijn gebrek aan kennis terwijl hij doet alsof hij het allemaal beter weet.
Hjb zonder mij was dit topic er niet eens.
--Cat
pi_126080415
Ik heb 3 jaar iOS gehad. Nu Android, wat een verademing! Nooit geweten dat besturingssysteem op een telefoon mij zoveel plezier en vrijheid kon geven.
  zondag 5 mei 2013 @ 01:16:06 #160
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_126080417
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 12:01 schreef Dimens het volgende:

[..]

Geen antwoord op wat ik zei. Maar hier kan ik ook iets mee.

Want kijk, de Galaxy S4 maakt gebruik van een PenTile layout waar elke pixel uit twee subpixels bestaat en om en om een rode of een blauwe subpixel heeft naast de groene subpixel. Doordat ze deze PenTile layout gebruiken, kunnen ze met één pixel niet alle kleuren creëren. De ene pixel kan enkel geel, oranje, groen en rood creëren en de pixel die ernaast zit enkel blauw en groen. Maar paars? Paars kan niet gecreëerd worden omdat de pixels niet de blauwe en rode subpixel hebben. Dus moet die geleend worden van de buren. Dus bij paars, bestaat elke pixel ineens uit 4 subpixels en wordt de resolutie gehalveerd wat ook consequenties heeft voor de PPI want de PPI van de gehalveerde 1920x1080, wat 960x540 is, is 220 PPI wat lager is dan de PPI van de iPhone.

Nu jij weer. Of weet je website je dat allemaal niet te vertellen?
Mijn website? Ga huilen.
--Cat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')