Ik heb er gewoond, dus het aan de hand ondervonden, in dat licht zou je dus mijn trots niet moeten afkraken he?quote:
Oh? En je bent dan ook gruwelijk mishandeld aldaar?quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb er gewoond, dus het aan de hand ondervonden, in dat licht zou je dus mijn trots niet moeten afkraken he?
Dat er sigarettenfilters, scheldwoorden en af en toe klodders spuug op je afvlogen was niet gek nee. Afgezien van je personeel natuurlijk, die waren vriendelijk.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh? En je bent dan ook gruwelijk mishandeld aldaar?
Ze hebben het daar hélemaal niet op nichten natuurlijk.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat er sigarettenfilters, scheldwoorden en af en toe klodders spuug op je afvlogen was niet gek nee. Afgezien van je personeel natuurlijk, die waren vriendelijk.
Au contraire, homo zijn is prima toegestaan daar, je mag er zelfs trouwen en alles. Ze hebben een eigen Pride in Kaapstad, en best veel kroegjes voor homo's en noem maar op. Technisch gezien zijn ze toleranter dan onze Oosterburen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:02 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ze hebben het daar hélemaal niet op nichten natuurlijk.
Ik heb zo'n vermoeden dat die lieden al ver voor de afschaffing van de apartheid zich raciaal superieur achtten...quote:
Denk je dat vanwege hun huidskleur?quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat die lieden al ver voor de afschaffing van de apartheid zich raciaal superieur achtten...
Dat doet de meerderheid zich sowieso nog.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat die lieden al ver voor de afschaffing van de apartheid zich raciaal superieur achtten...
Orania is nog verboden gebied voor zwarten, tenzij personeel.quote:
Vrystaat is wat anders.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oranjevrijstaat... google even.
Tsja, de criminaliteit zal er wel lekker laag zijn natuurlijk.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Orania is nog verboden gebied voor zwarten, tenzij personeel.
Is absent ja.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:09 schreef Morendo het volgende:
[..]
Tsja, de criminaliteit zal er wel lekker laag zijn natuurlijk.
Zeker wel.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:10 schreef arjan1212 het volgende:
ik dacht dat ze daar geen zwart personeel hadden ?
Zelfs bij het OM zijn ze er niet vies vanquote:Het OM heeft maandag met zijn requisitoir menig weldenkende Italiaan tegen zich in het harnas gejaagd. Ruby is ''sluw, van die oriëntaalse sluwheid die eigen is aan haar herkomst'', aldus hoofdofficier van justitie Ilda Bocassini in haar slotpleidooi tegen Berlusconi.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |