De anti racisten mogen hun rommel ook plaatsen, dus wat is het probleem ?quote:Op maandag 6 mei 2013 11:41 schreef gelly het volgende:
Het moet iig fijn voor de racisten op FOK! zijn dat ze ook een moderator aan hun zijde hebben gevonden zodat ze hun rommel zonder hinder in NWS kunnen plaatsen.
Ik zou het niet weten, maare, care to share?quote:Op maandag 6 mei 2013 11:41 schreef gelly het volgende:
Het moet iig fijn voor de racisten op FOK! zijn dat ze ook een moderator aan hun zijde hebben gevonden zodat ze hun rommel zonder hinder in NWS kunnen plaatsen.
Dat zeg ik niet, ik zeg dat we dat als groep bereikt hebben, ik zeg nergens dat dat komt door huidskleur. Fantast.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:32 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, als jij gelooft dat dat te danken is aan je huidskleur dan ben je nog een simpelere ziel dan ik al dacht. Fijn ook dat FOK! racisten als mod aanstelt.
Ja, want jouw leer is de enige zuivere leer, er is geen ruimte voor andere meningen dan de enige juiste, die van verlichtte wijsgeer gelly, voornamelijk gebaseerd op zijn enorme ervaringsdeskundigheid met allochtenen in noord Drenthe.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:41 schreef gelly het volgende:
Als blanken ja :quote:Op maandag 6 mei 2013 11:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ik zeg dat we dat als groep bereikt hebben, ik zeg nergens dat dat komt door huidskleur. Fantast.
Is toch ook zo, of is de Westerse en Nederlandse historie gevuld met prestaties van Aziaten?quote:Op maandag 6 mei 2013 11:52 schreef gelly het volgende:
[..]
Als blanken ja :
"k ben ook trots om blank te zijn, kijk naar onze geschiedenis, onze cultuur, onze wetenschap, daar mag je best trots op zijn als bevolkingsgroep."
Dat iets overal voor komt, maakt het nog geen normaal verschijnsel. Op deze manier redeneren.. om te huilen.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:37 schreef Oud_student het volgende:
Racisme is een normaal verschijnsel, het komt overal voor.
Alleen in Nederland wordt het als probleem gezien en praat men elkaar een schuldgevoel aan.
Nederlanders zijn over het algemeen heel erg tolerant en in de ogen van buitenlanders veel te tolerant. Hier maken ze dan ook graag gebuik van, bijv. Islamieten, Bulgaren, Roemenen, Roma's (nog bedankt Aleid !!) etc.
quote:Op maandag 6 mei 2013 12:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat iets overal voor komt, maakt het nog geen normaal verschijnsel. Op deze manier redeneren.. om te huilen.
Ik had het moeten aanvullen dat het heel veel voorkomt, ik denk dat meer dan 50% van de mensheid er racistische denkbeelden op nahoudt. Dan is het idd een normaal verschijnsel.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat iets overal voor komt, maakt het nog geen normaal verschijnsel. Op deze manier redeneren.. om te huilen.
Mensen vermoorden is ook een normaal verschijnsel, verkrachting ook. Daar moeten we met z'n allen niet zo zwaar aan tillen.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:54 schreef Oud_student het volgende:
[..]
[..]
Ik had het moeten aanvullen dat het heel veel voorkomt, ik denk dat meer dan 50% van de mensheid er racistische denkbeelden op nahoudt. Dan is het idd een normaal verschijnsel.
Het woord normaal houdt trouwens geen waarde-oordeel in.
Homosexualiteit is bijv. ook een normaal verschijnsel, hoewel dat in de Islamitische wereld wordt ontkent.
Hoezo? kun je, je geen voorstelling maken van een, bij gebrek aan argumenten, slechts scheldende Gelly?quote:
Allemaal leuk en aardig, maar dit 'normale' verschijnsel is in bepaalde landen meer aanwezig dan in andere landen. Overigens, uit de context van je bericht waarin je 'normaal' afzette tegen de zinsconstructie: 'Alleen in Nederland wordt het als een probleem gezien', begrijp ik dus dat jij van mening bent dat in de rest van de wereld racisme niet als problematisch gezien wordt?quote:Op maandag 6 mei 2013 12:54 schreef Oud_student het volgende:
[..]
[..]
Ik had het moeten aanvullen dat het heel veel voorkomt, ik denk dat meer dan 50% van de mensheid er racistische denkbeelden op nahoudt. Dan is het idd een normaal verschijnsel.
Het woord normaal houdt trouwens geen waarde-oordeel in.
Homosexualiteit is bijv. ook een normaal verschijnsel, hoewel dat in de Islamitische wereld wordt ontkent.
Ik vroeg enkel wat maar eigenlijk weet ik het antwoord wel.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Hoezo? kun je, je geen voorstelling maken van een, bij gebrek aan argumenten, slechts scheldende Gelly?
En ik zei enkel wat je, hier wel bewezen, gewoon bent!quote:Op maandag 6 mei 2013 12:58 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik vroeg enkel wat maar eigenlijk weet ik het antwoord wel.
Belachelijk.quote:Op zondag 5 mei 2013 17:04 schreef arjan1212 het volgende:
VENETIE -
Cécile Kyenge, de eerste zwarte minister in de geschiedenis van Italië, moet een bezoek brengen aan een blanke vrouw die onlangs in Vicenza is verkracht door zwarte mannen. Dit zegt althans regiopresident Luca Zaia donderdag in de krant la Repubblica.
http://www.telegraaf.nl/b(...)arte_minister__.html
Ik zou racisme niet "normaal" willen noemen. Wel zijn we in Nederland doorgeschoten als het gaat om ontzag en respect voor groepen migranten, die daar - in sommige gevallen - gretig misbruik van maken. Maar dat is vooral omdat we zo naïef en slap zijn. En veel te soft en tolerant. Dat is iets dat je zelfs onder Marokkanen in Nederland hoort. Die lachen zich gewoon de ballen uit de broek om ons softe strafbeleid.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:37 schreef Oud_student het volgende:
Racisme is een normaal verschijnsel, het komt overal voor.
Alleen in Nederland wordt het als probleem gezien en praat men elkaar een schuldgevoel aan.
Nederlanders zijn over het algemeen heel erg tolerant en in de ogen van buitenlanders veel te tolerant. Hier maken ze dan ook graag gebuik van, bijv. Islamieten, Bulgaren, Roemenen, Roma's (nog bedankt Aleid !!) etc.
Iemand met een andere mening dan de jouwe is niet automatisch een racist.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:41 schreef gelly het volgende:
Terwijl ze dan wél weer verwachten dat we hun religie normaal vinden. Hypocriet hè?quote:Op maandag 6 mei 2013 12:54 schreef Oud_student het volgende:
Ik noem Duitsland, Rusland, maar ook de hele Islamitische wereld.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar dit 'normale' verschijnsel is in bepaalde landen meer aanwezig dan in andere landen. Overigens, uit de context van je bericht waarin je 'normaal' afzette tegen de zinsconstructie: 'Alleen in Nederland wordt het als een probleem gezien', begrijp ik dus dat jij van mening bent dat in de rest van de wereld racisme niet als problematisch gezien wordt?
Alleen in de Islamitische wereld? Sorry hoor, maar homoseksualiteit wordt in het grootste deel van de wereld niet als normaal beschouwd. In Oost Europa, Azie, Afrika EN de Arabische/Islamitische landen wordt het vaak zelfs niet eens geaccepteerd, maar zelfs in de westerse wereld, waar het wordt geaccepteerd, is het gewoon iets wat afwijkt van de norm.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:54 schreef Oud_student het volgende:
[..]
[..]
Wat is anti racistische rommel? De vraag om mensen nog altijd op karakter en niet raciale afkomst te beoordelen?quote:Op maandag 6 mei 2013 11:42 schreef Oud_student het volgende:
[..]
De anti racisten mogen hun rommel ook plaatsen, dus wat is het probleem ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |