Je vat het verkeerd op. Ik bedoel dat het niet compleet afhankelijk is van een computer.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:36 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Jij zegt dat Android niet afhankelijk is van itunes. Maar dat is logisch want android is niet van apple. Dus wtf heeft android te maken met itunes?
normale mensen kunnen ieder jaar gewoon een nieuwe highendtelefoon kopen hoor, als ze dat zouden willenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:36 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Haal jij dan maar even 800 euro tevoorschijn. I would love to see you do that.
Jouw haat op acer snap ik ook nooit. ze hebben gewoon de zelfde hardware als een goedkope asus. heb je al eens eeb wat duurdere acer in de handen gehad?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Er zijn ook tieners die sparen.
Sowieso snap ik de link die jij gepost hebt nu al helemaal niet meer. Je schept op dat de Samsung Galaxy S4 beter is dan de iPhone 5 en daarom is Android beter, maar hebt zelf een falende Samsung Galaxy Advance.
is ios ook al niet meerquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:39 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Je vat het verkeerd op. Ik bedoel dat het niet compleet afhankelijk is van een computer.
Snap je.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:39 schreef Haque het volgende:
[..]
Jouw haat op acer snap ik ook nooit. ze hebben gewoon de zelfde hardware als een goedkope asus. heb je al eens eeb wat duurdere acer in de handen gehad?
Ik geef toch aan waarom ik Acer slecht vind? En ja, ik heb de duurdere Acer's in mijn handen gehad en nee, ik was niet onder de indruk. Dezelfde troep als de goedkope modellen die zij voeren.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:39 schreef Haque het volgende:
[..]
Jouw haat op acer snap ik ook nooit. ze hebben gewoon de zelfde hardware als een goedkope asus. heb je al eens eeb wat duurdere acer in de handen gehad?
die goedkope acerlaptops vallen van ellende uitelkaar na twee jaar manquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:39 schreef Haque het volgende:
[..]
Toen ik nog mijn iPhone gebruikte, was ik totaal onafhankelijk van mijn computer. Maar oké, hoe zet jij dan muziek op jouw telefoon?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:39 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Je vat het verkeerd op. Ik bedoel dat het niet compleet afhankelijk is van een computer.
Als je iPhone eens vastzit in het bekende 'kabeltje met itunes scherm' wie to the rescue? iTunes. Muziek, wie to the rescue? iTunes.quote:
Met de Simple Mp3 app. Zo naar je sd.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Toen ik nog mijn iPhone gebruikte, was ik totaal onafhankelijk van mijn computer. Maar oké, hoe zet jij dan muziek op jouw telefoon?
En wat doe je als jouw Android toestel niet meer opstart?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:43 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Als je iPhone eens vastzit in het bekende 'kabeltje met itunes scherm' wie to the rescue? iTunes. Muziek, wie to the rescue? iTunes.
Ik heb in maanden mijn iPhone niet meer aangesloten op mijn Mac en toch heb ik zonder tussenkomst van iTunes iedere dag nieuwe muziekquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:43 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Als je iPhone eens vastzit in het bekende 'kabeltje met itunes scherm' wie to the rescue? iTunes. Muziek, wie to the rescue? iTunes.
Naar de winkel, en als je iPhone niet meer opstart?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
En wat doe je als jouw Android toestel niet meer opstart?
In DFU zetten en herstellen, klaarquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:45 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Naar de winkel, en als je iPhone niet meer opstart?
Jij bent dus afhankelijk van de winkelier terwijl mensen met een iPhone hem dus aan iTunes kunnen hangen? Ik zou het wel weten hoor.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:45 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Naar de winkel, en als je iPhone niet meer opstart?
Zeker zo'n simpele app. Niet direct naar je muziek library.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:44 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ik heb in maanden mijn iPhone niet meer aangesloten op mijn Mac en toch heb ik zonder tussenkomst van iTunes iedere dag nieuwe muziek
Ik zou Spotify niet bepaald simpel noemen. En daarbij hoef ik het ook niet in mijn library te hebben.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:46 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Zeker zo'n simpele app. Niet direct naar je muziek library.
ik herhaal: als hij NIET meer opstartquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:45 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
In DFU zetten en herstellen, klaar
en als je androidapparaat vastnaait? Juist.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:43 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
De kans dat je een iOS-device bricked is nog kleiner dan dat jij morgenochtend om 8.00 uur opgehaald wordt door aliens.quote:
echt? Geloof er niets vanquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:58 schreef Dimens het volgende:
Ik heb trouwens een Windows Phone. Ik was altijd een hipster met Apple en ik wil geen Android nerd zijn, nu loop ik voor op de rest van de menigte met mijn Nokia Lumia 920.
De muziek die je daar vandaan haalt is van bagger kwaliteit. 128Kbps of zoquote:
Je zei als hij NIET meer opstart. Maar als ie in een soort DFU zit, Power button + home button + volume up naar recovery en dan factory wipequote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij bent dus afhankelijk van de winkelier terwijl mensen met een iPhone hem dus aan iTunes kunnen hangen? Ik zou het wel weten hoor.
DAT KOS GELT MEJONGE HEPT HIJ TOGNIEEEEEquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:47 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ik zou Spotify niet bepaald simpel noemen. En daarbij hoef ik het ook niet in mijn library te hebben.
En dat gaat alleen als je de bootlocker unlocked hebt, unrooted bent en Clockwork geflashed hebt.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:50 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Je zei als hij NIET meer opstart. Maar als ie in een soort DFU zit, Power button + home button + volume up naar recovery en dan factory wipe
Ik zou de officiële oordopjes met bas van Samsung niet echt lage kwaliteit noemen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
De muziek die je daar vandaan haalt is van bagger kwaliteit. 128Kbps of zo![]()
Niet dat het wat uitmaakt voor jou. Waarschijnlijk zijn de oordopjes die je gebruikt van zeer slechte kwaliteit gezien de keuzes die je maakt. En de DAC in je Samsung Galaxy Advance is ook niet echt super.
Wie is bas?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:52 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Ik zou de officiële oordopjes met bas van Samsung niet echt lage kwaliteit noemen.
Nee hoor ik kan het gewoon nu al.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:51 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
En dat gaat alleen als je de bootlocker unlocked hebt, unrooted bent en Clockwork geflashed hebt.
Bijgeleverde oordopjes zijn altijd bagger welk merk je ook hebtquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:52 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Ik zou de officiële oordopjes met bas van Samsung niet echt lage kwaliteit noemen.
Tja als je 200 euro negeert heb ik idd niks.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:51 schreef Catch22- het volgende:
[..]
DAT KOS GELT MEJONGE HEPT HIJ TOGNIEEEEE
"Met bas"quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:52 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Stop maar weer, ze zijn precies als de nieuwe earpods van apple als je weet hoe ze klinkenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:54 schreef Chewie het volgende:
[..]
Bijgeleverde oordopjes zijn altijd bagger welk merk je ook hebt
De laatste keer dat ik keek hadden ze een universele 3.5mm jack.quote:
Eigenlijk dus gewoon weer een Rip-off van Apple zoals alle producten van Samsung. Maar dan meer falend.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:56 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Stop maar weer, ze zijn precies als de nieuwe earpods van apple als je weet hoe ze klinken
De oordopjes die Apple er bij levert zijn ook bagger, daarom zei ik ook al dat het niet uitmaak welk merkquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:56 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Stop maar weer, ze zijn precies als de nieuwe earpods van apple als je weet hoe ze klinken
Heb altijd het idee dat alle bijgeleverde oordopjes uit dezelfde fabriek komen eigenlijkquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Eigenlijk dus gewoon weer een Rip-off van Apple zoals alle producten van Samsung. Maar dan meer falend.
Sony, HTC en Nokia kunnen tenminste zelf iets maken wat vernieuwend is. Die hoeven het niet slecht te jatten.
Bijgeleverde oordopjes zijn altijd troep.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:59 schreef Chewie het volgende:
[..]
Heb altijd het idee dat alle bijgeleverde oordopjes uit dezelfde fabriek komen eigenlijk
Het is niet slecht en ook niet gejat. Ik zie een unjailbroken iDevice geen dingen downloaden via de browser op de sd kaart.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Eigenlijk dus gewoon weer een Rip-off van Apple zoals alle producten van Samsung. Maar dan meer falend.
Sony, HTC en Nokia kunnen tenminste zelf iets maken wat vernieuwend is. Die hoeven het niet slecht te jatten.
Een iOS-device met een sd-kaart? Dat is iets nieuwsquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:00 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Het is niet slecht en ook niet gejat. Ik zie een unjailbroken iDevice geen dingen downloaden via de browser op de sd kaart.
Rip-off? Oh let me rip your head offquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Volgens mij kan je niet lezen. Ik zei toch IK ZIE NIET??quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:01 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Een iOS-device met een sd-kaart? Dat is iets nieuws
Mijn muziek komt dan ook voor 95% bij Apple vandaan in de hoge kwaliteit die Apple levert.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:00 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Het is niet slecht en ook niet gejat. Ik zie een unjailbroken iDevice geen dingen downloaden via de browser op de sd kaart.
Succes met het spenderen van je geld aan alle muziek. Ik koop het soms maar dit is over de top.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mijn muziek komt dan ook voor 95% bij Apple vandaan in de hoge kwaliteit die Apple levert.
¤ 25 per jaar is ook echt een godsvermogen jaquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:05 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Succes met het spenderen van je geld aan alle muziek. Ik koop het soms maar dit is over de top.
Laten we het houden bij dit topic en blader niet door mijn shit, ja?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:03 schreef Catch22- het volgende:
Wel een attitude voor enen Pokémonmannetje zeg
twee euro per maand?!?! Belaggerleikquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:06 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
¤ 25 per jaar is ook echt een godsvermogen ja
Hij had het over albums zelf kopen. Laatste keer: als je niet weet waar het over gaat kom dan niet mengen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:06 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
¤ 25 per jaar is ook echt een godsvermogen ja
Ik heb het geld er tenminste voor en houd de economie draaiende. Jij bent zo'n typische Hollander die alles maar gratis moet hebben. En vervolgens gaan janken als blijkt dat het allemaal moeilijker wordt of je een nummer / app niet kunt downloaden en je geen mogelijkheid hebt het te kopen omdat de betaalmogelijkheid niet wordt verbeterd omdat niemand het gebruikt.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:05 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Succes met het spenderen van je geld aan alle muziek. Ik koop het soms maar dit is over de top.
Ik weet zeker waar het over gaat jankbalquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:08 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Hij had het over albums zelf kopen. Laatste keer: als je niet weet waar het over gaat kom dan niet mengen.
iTunes Match..quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:08 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Hij had het over albums zelf kopen. Laatste keer: als je niet weet waar het over gaat kom dan niet mengen.
Moeilijker? Sorry hoor maar ik heb een gratis play store waar je direct gratis apps uit kunt installeren..quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb het geld er tenminste voor en houd de economie draaiende. Jij bent zo'n typische Hollander die alles maar gratis moet hebben. En vervolgens gaan janken als blijkt dat het allemaal moeilijker wordt of je een nummer / app niet kunt downloaden en je geen mogelijkheid hebt het te kopen omdat de betaalmogelijkheid niet wordt verbeterd omdat niemand het gebruikt.
Ik had het daar helemaal niet over.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:08 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ik weet zeker waar het over gaat jankbalNooit van iTunes Match gehoord?
Het ging over albums en muziek kopen dus nee.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:09 schreef Dimens het volgende:
"Ja je moet je niet mengen als je niet weet waar het over gaat." om vervolgens zelf niet te weten waar het over gaat.![]()
Rot dan gewoon op en begin niet zo'n topic. Het is een behoorlijke backfire geworden door je eigen schuld.
Nog wel ja. Totdat developers erachter komen dat er geen droog brood is te verdienen in Android applicaties en stoppen met developen voor Android. Dan blijven enkel nog de applicaties over die door amateurs zijn gemaakt zoals vele applicaties al zijn en gaat de kwaliteit van apps flink achteruit.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:10 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Moeilijker? Sorry hoor maar ik heb een gratis play store waar je direct gratis apps uit kunt installeren..
LOL leuk sprookje.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nog wel ja. Totdat developers erachter komen dat er geen droog brood is te verdienen in Android applicaties en stoppen met developen voor Android. Dan blijven enkel nog de applicaties over die door amateurs zijn gemaakt zoals vele applicaties al zijn en gaat de kwaliteit van apps flink achteruit.
Dit ging over de manier van muziek verkrijgen waarop ik een reactie had geplaatst dat zeker 95% van mijn muziek legaal is en van hoge kwaliteit zoals iTunes aanbiedt. En dat voor maar ¤25,- per jaar.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:12 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Het ging over albums en muziek kopen dus nee.
Op dit moment proberen developers het op een geheel andere manier door allerlei advertenties te plaatsen in de hoop dat jij daar als gebruiker op drukt en zij zo geld kunnen verdienen. Maar die tijd zal ook nog wel voorbij gaan.quote:
En dan?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dit ging over de manier van muziek verkrijgen waarop ik een reactie had geplaatst dat zeker 95% van mijn muziek legaal is en van hoge kwaliteit zoals iTunes aanbiedt. En dat voor maar ¤25,- per jaar.
Android apps zullen voornamelijk inkomen proberen te genereren uit reclame en informatie van de gebruiker, daar is best een markt voor denk ik zeker gezien het marktaandeel. Daar is het bedrijf achter android ook groot mee geworden.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nog wel ja. Totdat developers erachter komen dat er geen droog brood is te verdienen in Android applicaties en stoppen met developen voor Android. Dan blijven enkel nog de applicaties over die door amateurs zijn gemaakt zoals vele applicaties al zijn en gaat de kwaliteit van apps flink achteruit.
Zoals ik? De meeste apps zijn gewoon free. Voor de mensen die niet op het idee kunnen komen om zelf APK's te installeren.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Op dit moment proberen developers het op een geheel andere manier door allerlei advertenties te plaatsen in de hoop dat jij daar als gebruiker op drukt en zij zo geld kunnen verdienen. Maar die tijd zal ook nog wel voorbij gaan.
Waarom zouden developers anders nog voor Android creëren? Door gebruikers zoals jij wordt het Android OS verpest.
Nou ja gierigaards.. Ik zit niet op een random pop up te wachten tijdens angry birds.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:20 schreef Catch22- het volgende:
Idd. Revenues op androidapps liggen vele malen lager dan op android omdat niemand wil betalen.
Nu zouden de devs kunnen verdienen net ads, maar gierigaards blocken dat, of downloaden de full versie illegaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |