Oh men, ik hou zo van Ellenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij mocht volgens mij ergens in 1998-1999 al een keer invallen van David Foster voor Andrea Bocelli.
En het leuke vind ik dat het een leuke jonge nerdy gast is, heel sympathiek, totaal geen sterallures. Hij maakt 'klassiekere' muziek toegankelijker voor mijn gevoel.
Hij was hilarisch toen hij een duet met Ellen zong op tv, vol zelfspot, keislecht gezongen expres enzo
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:45 schreef D. het volgende:
[..]
Toch knap dat ie mij al die tijd heeft kunnen ontwijken
Zou best kunnen, ik zou haar willen als tantequote:
Beide goede stemmen, maar het is zo'n zeikmuziekquote:
Kun je dan even vertellen of Anger Management een mannending is? En welke comedy vind jij leuk?quote:
Ik heb AM nog nooit gezienquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kun je dan even vertellen of Anger Management een mannending is? En welke comedy vind jij leuk?
Ohquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb AM nog nooit gezien
Ik heb zojuist voor het eerst naar Comedy Central gekeken omdat het hier ter sprake kwam
quote:
Hier doet ie Bublé en Bublé doet hemquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:47 schreef D. het volgende:
[..]
Beide goede stemmen, maar het is zo'n zeikmuziek
Ja.quote:
Ik vond het best oke toen ik voorbij kwam schuiven, maar ik moet nog een hele aflevering zien. Ik ben een ontzettende zeikerd met comedy, ik zoek nog veel leuksquote:
Als je het gevonden hebt roep maar evenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond het best oke toen ik voorbij kwam schuiven, maar ik moet nog een hele aflevering zien. Ik ben een ontzettende zeikerd met comedy, ik zoek nog veel leuks
Ken je Parks and Recreation? Zo niet, KIJKEN.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond het best oke toen ik voorbij kwam schuiven, maar ik moet nog een hele aflevering zien. Ik ben een ontzettende zeikerd met comedy, ik zoek nog veel leuks
Wel leukquote:
Weer zo'n wie, en wat?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Ken je Parks and Recreation? Zo niet, KIJKEN.Leslie Knope
Ik noteer het!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Ken je Parks and Recreation? Zo niet, KIJKEN.Leslie Knope
Wel leuk, maar beetje flauwquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:52 schreef Greys het volgende:
Pisces, kijk ook nog even dat Buble-Groban clipje, is echt leuk
Even vanaf 1.00...
Echt een geweldig leuke comedy, in de stijl van The Office. Over de city council in een fictief, suf plaatsje in de VS, met een overenthousiast raadslid genaamd Leslie Knope. Eentje die alle touwtjes in handen wil hebben, overloopt van enthousiasme en blijheid, tot wanhopen van veel collega's.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |