Dat boeit Varys ook niet.. Hij wilde Sansa gewoon aan Loras koppelen omdat dat goed voor de realm zou zijnquote:Op maandag 6 mei 2013 13:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar Varys heeft helemaal niets gepoogd te ondernemen om te voorkomen dat Petyr naar Lysa gaat. Dan kan je ook niet zeggen dat hij verloren heeft. Hij wilde niet dat Sansa meeging.
quote:Op maandag 6 mei 2013 13:17 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Dat boeit Varys ook niet.. Hij wilde Sansa gewoon aan Loras koppelen omdat dat goed voor de realm zou zijn
Mweh, hij heeft tot nu toe niet echt iets om voor te 'strijden' behalve zijn plaats in the councilquote:Op maandag 6 mei 2013 13:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]Ik geloof er niks van dat Varys de dingen die hij doet, doet for the good of the realm
Ik zou ook niet weten wat zijn motieven anders kunnen zijn... Hij is slim genoeg om geen koning of hand te willen worden lijkt me, die gaan doorgaans niet zo lang mee als de post die hij nu bekleedt...quote:Op maandag 6 mei 2013 13:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]Ik geloof er niks van dat Varys de dingen die hij doet, doet for the good of the realm
Dat we niet weten wat zijn doel is, wil niet zeggen dat hij geen doel heeftquote:Op maandag 6 mei 2013 13:22 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Mweh, hij heeft tot nu toe niet echt iets om voor te 'strijden' behalve zijn plaats in the council
Hij heeft nu met The Riverlands en The Vale al een best groot gebied. Hij verliest geen koningschap, want daar is hij nogal erg ver vandaan. Het enige koningschap dat echt telt is wanneer je op de iron throne zit.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:09 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
The Vale lijkt me toch een troostprijs vergeleken met de titel van King in the North. Daarnaast is de verzuurde en oude Lysa Arryn (die wss ook nog steeds anti Lannister is) minder aantrekkelijk dan het jonge blaadje Sansa aka Cat pt. 2. En daarnaast is de zoon van Lysa binnen no time rijp voor het heerschap (weet niet of ie daar wel capabel voor is maar dat terzijde).
En wat verliest Varys? Of Sansa nu met een Tyrrel trouwt of met een Lannister lijkt me voor hem weinig uit te maken. En die dode hoer is gewoon een spion minder, dat lijkt me niet echt boeiend voor Varys. Ros zou wss toch niet meegaan naar The Vale....?
Mij lijkt het nog steeds niet echt op te gaan maar afijn.
Baelish verliest het koningschap, Varys verliest...... tsja..... niks want hij aspireert geen hogere doelen dan waar ie nu zit mijns inziens...
Zeg dat maar tegen Robb...quote:Op maandag 6 mei 2013 13:23 schreef Nic1 het volgende:
Het enige koningschap dat echt telt is wanneer je op de iron throne zit.
OMG NEE CARICE ZIT IN DE VOLGENDE EPISODE DAT WIL IK HELEMAAL NOG NIET WETEN!!!!quote:Op maandag 6 mei 2013 13:31 schreef Franknfurter het volgende:
Oh en de trailer voor volgende week:
HIER STOND EEN TRAILER
OMG MISSCHIEN IS HET WEL EEN WARG IN HET LICHAAM VAN CARICE OMGOMGOMG!!!!!quote:Op maandag 6 mei 2013 13:31 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
OMG NEE CARICE ZIT IN DE VOLGENDE EPISODE DAT WIL IK HELEMAAL NOG NIET WETEN!!!!
ZE DRAAGT IETS ROODS ZE DRAAGT IETS ROODS WAT BETEKENT DIT ALLEMAAL VRAGEN BOEKEN EDDARD WAT IS ER MET JE HOOFD GEBEURDquote:Op maandag 6 mei 2013 13:31 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
OMG NEE CARICE ZIT IN DE VOLGENDE EPISODE DAT WIL IK HELEMAAL NOG NIET WETEN!!!!
Trailers moeten van Timmmmm per se in spoilertags.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:32 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
OMG MISSCHIEN IS HET WEL EEN WARG IN HET LICHAAM VAN CARICE OMGOMGOMG!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kill the Braavosi, bring the girl!"
quote:Op maandag 6 mei 2013 13:33 schreef Khaleesi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IS EDDARD DOOD OMG KAMERVRAGEN HOE KAN DIT DAT DIT KAN NEDERLAND IK WIL NIET MEER LEVEN OP DEZE PLANEET DRAKEN WHITE WALKERS BOEKEN BOEKEN BOEKENquote:Op maandag 6 mei 2013 13:32 schreef Maisnon het volgende:
[..]
ZE DRAAGT IETS ROODS ZE DRAAGT IETS ROODS WAT BETEKENT DIT ALLEMAAL VRAGEN BOEKEN EDDARD WAT IS ER MET JE HOOFD GEBEURD
en di mensen ma klimme en wintersporte!! terwijl de rest zit te werke!! daar hebbe normale meese toch gin tijd voor en de hoge here in kins lending ma op zeilvakansie waar moet dat geld vandaan komen!!! dit land gaat kapot!!!quote:Op maandag 6 mei 2013 13:42 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
IS EDDARD DOOD OMG KAMERVRAGEN HOE KAN DIT DAT DIT KAN NEDERLAND IK WIL NIET MEER LEVEN OP DEZE PLANEET DRAKEN WHITE WALKERS BOEKEN BOEKEN BOEKEN
Het is allemaal de schult van de rabobank!quote:Op maandag 6 mei 2013 13:44 schreef Maisnon het volgende:
[..]
en di mensen ma klimme en wintersporte!! terwijl de rest zit te werke!! daar hebbe normale meese toch gin tijd voor en de hoge here in kins lending ma op zeilvakansie waar moet dat geld vandaan komen!!! dit land gaat kapot!!!
stem partij voor de draken!quote:Op maandag 6 mei 2013 13:44 schreef Maisnon het volgende:
[..]
en di mensen ma klimme en wintersporte!! terwijl de rest zit te werke!! daar hebbe normale meese toch gin tijd voor en de hoge here in kins lending ma op zeilvakansie waar moet dat geld vandaan komen!!! dit land gaat kapot!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |