Nee, maar je ondersteunt dus mijn mening dat Willem II == Cambuur. Met een gelukje erin.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:51 schreef Downstar het volgende:
[..]
Willem 2 was sws al met een gelukje gepromoveerd, de kansen die eagles kreeg in de thuiswedstrijd waren echt soms niet te missen.. Daarnaast speelde eagles de 2de finale wedstrijd ook bijzonder slap..
Wil daarmee niet zeggen dat eagles t veel beter had gedaan dan willempie 2haha
Nouja, zo goed al wel qua gelukje, alleen geeft 't geen garantie dat cambuur gaat falen natuurlijk..quote:Op maandag 6 mei 2013 16:54 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Nee, maar je ondersteunt dus mijn mening dat Willem II == Cambuur. Met een gelukje erin.
Roda overleeft het wel hoor. VVV waarschijnlijk niet. En ik hoop dat MVV erin de plaats komt, tijdje lijstaanvoerder geweest en bijna gewonnen van Volendam.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
MVV mag wel weg blijven. En Roda en VVV degraderen. Weg met die Limburgse clubs. Doe Sparta en GAE maar terug.
Ja Roda zal er wel in blijven jammer genoeg. VVV sowieso eruit dan maar. Kan GAE daarvoor in de plaats komen? Of klopt dat niet met speelschema?quote:Op maandag 6 mei 2013 17:17 schreef Konijn163 het volgende:
[..]
Roda overleeft het wel hoor. VVV waarschijnlijk niet. En ik hoop dat MVV erin de plaats komt, tijdje lijstaanvoerder geweest en bijna gewonnen van Volendam.
GAE misschien ook wel.
Sparta
Bijna elke club kan winnen van die pauperclubquote:Op zondag 5 mei 2013 22:31 schreef Montagui het volgende:
Schat Roda het hoogst in eigenlijk. Dus degene die daar tegen moet (Sparta, Helmond Sport, Fortuna Sittard of De Graafschap) zie ik het niet halen.
En VVV? Denk eigenlijk dat alleen Volendam daar kans tegen maakt, Go Ahead kan soms raar uit de hoe komen, dus wie weet. Dordrecht en MVV zie ik niet winnen van VVV.
Kan,quote:Op maandag 6 mei 2013 17:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja Roda zal er wel in blijven jammer genoeg. VVV sowieso eruit dan maar. Kan GAE daarvoor in de plaats komen? Of klopt dat niet met speelschema?
en dat vaan een ajacied ?quote:Op maandag 6 mei 2013 17:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt me een goede ruil dan. Een echte club er voor in de plaats. Leuker stadion ook.
Geen enkele club in NL mag Ajax. En ik vind GAE veel toffer dan een VVV enzo.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:56 schreef Downstar het volgende:
[..]
Omdat ajax en eagles elkaar nou niet echt mogen..
Vandaar ookquote:Op maandag 6 mei 2013 17:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen enkele club in NL mag Ajax. En ik vind GAE veel toffer dan een VVV enzo.
In het hele land zitten Ajacieden. Dus dat kan best.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:00 schreef Downstar het volgende:
[..]
Vandaar ook![]()
![]()
Regio Zwolle/wezep enzo zijn OOK voor ajax toch?
Maar om eerlijk te zijn Roda is ook absoluut eredivisiewaardig. Net zo veel als bijvoorbeeld NAC, ADO en RKC. Bij VVV is het toch een heel pak minder.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja Roda zal er wel in blijven jammer genoeg. VVV sowieso eruit dan maar. Kan GAE daarvoor in de plaats komen? Of klopt dat niet met speelschema?
Maar Roda vind ik gewoon een kutclub. Is ook een tyfuseind weg voor de meeste clubs. Dus weg ermee.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maar om eerlijk te zijn Roda is ook absoluut eredivisiewaardig. Net zo veel als bijvoorbeeld NAC, ADO en RKC. Bij VVV is het toch een heel pak minder.
Geen argumentquote:Op maandag 6 mei 2013 18:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar Roda vind ik gewoon een kutclub. Is ook een tyfuseind weg voor de meeste clubs. Dus weg ermee.
Roda hoort m.i. in de eredivisie. Net als bijvoorbeeld een ADO en een NAC. Doe dan RKC maar weg.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ik vond het leuk om te vermelden
Die mogen van mij ook weg. Maar ik zie liever Sparta i.p.v. Roda ofzo.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Roda hoort m.i. in de eredivisie. Net als bijvoorbeeld een ADO en een NAC. Doe dan RKC maar weg.
Ja ik ook wel. Dan Roda, VVV en RKC er uit en GAE, Sparta en De Graafschap terug ^^quote:Op maandag 6 mei 2013 19:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die mogen van mij ook weg. Maar ik zie liever Sparta i.p.v. Roda ofzo.
Prima clubs. Daar zit het tenminste vol. Roda is altijd voor de helft leeg. VVV heeft totaal geen modern stadion, waardoor ze geen bestaansrecht hebben. En RKC heeft een veel te klein achterland en veel concurrentie in Brabant.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:11 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja ik ook wel. Dan Roda, VVV en RKC er uit en GAE, Sparta en De Graafschap terug ^^
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |