abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 mei 2013 @ 22:16:22 #201
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_126151116
Stel je geen bijna onmogelijke hoge eisen aan een vrouw om het wow effect te krijgen?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_126151197
quote:
17s.gif Op maandag 6 mei 2013 22:13 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

De eerste klikte gelijk. Een 9 uit de omgeving :P
Met negens heb ik eigenlijk nog helemaal geen klik gehad :P

En je had trouwens ook ver uit de buurt gezeten, zie ik nu.
pi_126151329
Ik heb dat wow-effect nog nooit gehad bij iemand :D

Het eerste wat ik dacht toen ik mijn ex zag was 'wat een rare oren' en toch ben ik knetterverliefd op hem geweest. Ook mijn date van vorig jaar, die ik nog steeds zie, vond ik in het begin maar een rare kneus, maar ook superverliefd geworden..

Maar toch weet je denk ik best wel voor jezelf of het potentie heeft..
  maandag 6 mei 2013 @ 22:23:39 #204
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_126151586
Ow ik heb dat wow-effect zeker wel gehad hoor, paar jaar geleden. Maar hij had toen een vriendin. Inmiddels niet meer en weet ik dat hij behoorlijk lekker zoent (hahaha :') ) . Maar momenteel zo lastig om hoogte van hem te krijgen, afgelopen weekend weer gesproken en de vonk blijft wel maar we weten allebei niet zo heel goed wat we ermee aan moeten en anderen zien het ook. Handig dit :')

En verder blijf ik maar een beetje mn tijd verdoen op paiq.
pi_126151683
quote:
14s.gif Op maandag 6 mei 2013 22:23 schreef douche-eendje het volgende:
Ow ik heb dat wow-effect zeker wel gehad hoor, paar jaar geleden. Maar hij had toen een vriendin. Inmiddels niet meer en weet ik dat hij behoorlijk lekker zoent (hahaha :') ) . Maar momenteel zo lastig om hoogte van hem te krijgen, afgelopen weekend weer gesproken en de vonk blijft wel maar we weten allebei niet zo heel goed wat we ermee aan moeten en anderen zien het ook. Handig dit :')

En verder blijf ik maar een beetje mn tijd verdoen op paiq.
Is het dan niet tijd hem voor een date te vragen?
  maandag 6 mei 2013 @ 22:25:23 #206
345771 Hungry_Joe
Antiheld.
pi_126151700
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2013 21:45 schreef Sekhmet het volgende:
Nog steeds regelmatig even aan het meelezen hier...
H_J, ik heb het je ook al vaker gezegd en kan Weiss dan ook alleen maar gelijk geven dat ik ook vaak het idee bij je heb dat het een stuk zelfbescherming is. Ook-gek zei het ook al; hetzelfde gevoel wat je voor iemand hebt gehad, krijg je vrijwel nooit in diezelfde mate weer terug. Daarvoor is iedereen weer anders. Je staart je blind op het willen voelen van iets wat je misschien nooit meer zal krijgen, maar volgens mij ga je daarbij voorbij aan andere WOW-gevoelens omdat je die niet meer ziet of als anders afscheept.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor. Ik ben geen snotneus van dertien en weet ook wel dat niets twee keer hetzelfde is. Behalve ik die mezelf weer eens uit ga lopen leggen hier :') Ik staar me nergens blind op, sta juist ontzettend open voor anderen. Ik heb het gewoon niet snel en als het er is explodeert het in mijn smoel, soit.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  maandag 6 mei 2013 @ 22:25:58 #207
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_126151730
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 22:25 schreef Sannne het volgende:

[..]

Is het dan niet tijd hem voor een date te vragen?
Ja, onderhand wel. Ach, komend weekend zie ik hem iig weer. Weet wel een leuke manier om hem hier langs te laten komen. Best prettig als je elkaar gewoon uit je sociale leven kent btw :)
  maandag 6 mei 2013 @ 22:35:49 #208
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_126152317
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 22:03 schreef Cue_ het volgende:
"ik laat je wel weten hoe, wat en hoe laat"
Het begint al goed :P
Ik ben ook een echte vrouw soms.. Denk bij mezelf.. "zolang ie het maar wel op tijd laat weten ivm outfit enzo " :') x10
pi_126153034
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 22:25 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik ben geen snotneus van dertien en weet ook wel dat niets twee keer hetzelfde is. Behalve ik die mezelf weer eens uit ga lopen leggen hier :') Ik staar me nergens blind op, sta juist ontzettend open voor anderen. Ik heb het gewoon niet snel en als het er is explodeert het in mijn smoel, soit.

SPOILER
De gunfactor speelt bij mij hier mee voor jou. Maar ik heb het je al vaker gezegd en je hebt jezelf al vaker uitgelegd.
Ik zal er over ophouden. O-)
pi_126153622
}:| Sekhmet }:|
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 6 mei 2013 @ 23:02:39 #211
345771 Hungry_Joe
Antiheld.
pi_126153853
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2013 22:48 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

De gunfactor speelt bij mij hier mee voor jou. Maar ik heb het je al vaker gezegd en je hebt jezelf al vaker uitgelegd.
Ik zal er over ophouden. O-)
Ach, je zult het goed bedoelen. Maar ik krijg er altijd een beetje een gigantische jeuk van als mensen me beter menen te kennen dan ik mezelf. En ik heb verder geen hulp nodig, thanks :) Geen idee wat de gunfactor is trouwens. Is dat als je een rol pepermunt in je zak hebt en dat mensen dan denken dat je blij bent ze te zien?
pi_126153982
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 23:02 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ach, je zult het goed bedoelen. Maar ik krijg er altijd een beetje een gigantische jeuk van als mensen me beter menen te kennen dan ik mezelf. En ik heb verder geen hulp nodig, thanks :) Geen idee wat de gunfactor is trouwens. Is dat als je een rol pepermunt in je zak hebt en dat mensen dan denken dat je blij bent ze te zien?
Tihihih, dat is toch de hele kern van dit topic lover. "Wij weten het beter, luister naar ons, anders zul je nooit daten." En dan wederkerig.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  maandag 6 mei 2013 @ 23:05:46 #213
345771 Hungry_Joe
Antiheld.
pi_126154034
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 23:04 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Tihihih, dat is toch de hele kern van dit topic lover. "Wij weten het beter, luister naar ons, anders zul je nooit daten." En dan wederkerig.
O ja. Dan toch maar eens goed opletten. Wie weet scoor ik dan ook ooit nog eens een date.
  maandag 6 mei 2013 @ 23:06:34 #214
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_126154076
jippie Sekhmet, gefeliciteerd, snel gegaan :)
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_126157750
Hoe kun je ooit fatsoenlijke hits krijgen op badoo als je er geen geld in stopt? Volgens mij snap ik niet helemaal hoe het werkt 8)7
pi_126157788
Zijn er ook datingsites met iets anders dan duckfaces en muurbloempjes? Of is dat alleen op Badoo?
De waarheid ligt in het midden.
pi_126157983
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 00:23 schreef Draxler het volgende:
Zijn er ook datingsites met iets anders dan duckfaces en muurbloempjes? Of is dat alleen op Badoo?
+1, zelfde ervaringen hier.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 01:14:25 #218
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_126159084
quote:
SPOILER
O+ O+ O+ Echt super voor jullie Sekh *O*
  dinsdag 7 mei 2013 @ 01:55:26 #219
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_126159707
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 17:41 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

En dat laatste snap ik dan weer niet. Wat heeft het voor zin iets aan te gaan als het juiste gevoel ontbreekt?
Zo'n beetje al mijn relaties zijn op die basis begonnen. Dat 'juiste gevoel' was er niet. So what? Dat gevoel kwam dus wel :D Dat juiste gevoel heeft mijn inziens meer met ego te maken. Stel je pikt een dame uit die boven jou zou staan en wederzijdse interesse zou tonen, is dat 'juiste gevoel' al er veel sneller. Juist gevoel is vaak de zwaktes binnen jezelf binnentikken.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 05:53:40 #220
345771 Hungry_Joe
Antiheld.
pi_126160347
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 01:55 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Zo'n beetje al mijn relaties zijn op die basis begonnen. Dat 'juiste gevoel' was er niet. So what? Dat gevoel kwam dus wel :D Dat juiste gevoel heeft mijn inziens meer met ego te maken. Stel je pikt een dame uit die boven jou zou staan en wederzijdse interesse zou tonen, is dat 'juiste gevoel' al er veel sneller. Juist gevoel is vaak de zwaktes binnen jezelf binnentikken.
Lolwhut? :')
  dinsdag 7 mei 2013 @ 06:55:17 #221
50430 Yuki
Student Midwife
pi_126160453
Feli sekhmet :*
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_126160518
Tihihihih.

dinsdag 7 mei 2013 @ 07:23:32 #223
141482 Q.
JurassiQ
pi_126160563
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 07:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Tihihihih.

[ afbeelding ]
So true. :')
For great justice!
pi_126160580
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 07:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Tihihihih.

[ afbeelding ]
Ik zal wel weer over komen als een mega geek, maar dan zou ik toch liever een Snapshot willen.
Die kun je ongedaan maken :-)
"Time to go clubbing. Watch out baby-seals!"
  dinsdag 7 mei 2013 @ 07:32:06 #225
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_126160629
Soms heb ik het idee dat mensen die over het wow gevoel praten de lat zo hoog leggen dat het nagenoeg onmogelijk is dat iemand een wow gevoel heeft. En dat direct gebruiken als een excuus om maar geen relatie te hieven aangaan.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')