Met negens heb ik eigenlijk nog helemaal geen klik gehadquote:Op maandag 6 mei 2013 22:13 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
De eerste klikte gelijk. Een 9 uit de omgeving
Is het dan niet tijd hem voor een date te vragen?quote:Op maandag 6 mei 2013 22:23 schreef douche-eendje het volgende:
Ow ik heb dat wow-effect zeker wel gehad hoor, paar jaar geleden. Maar hij had toen een vriendin. Inmiddels niet meer en weet ik dat hij behoorlijk lekker zoent (hahaha) . Maar momenteel zo lastig om hoogte van hem te krijgen, afgelopen weekend weer gesproken en de vonk blijft wel maar we weten allebei niet zo heel goed wat we ermee aan moeten en anderen zien het ook. Handig dit
En verder blijf ik maar een beetje mn tijd verdoen op paiq.
quote:Op maandag 6 mei 2013 21:45 schreef Sekhmet het volgende:
Nog steeds regelmatig even aan het meelezen hier...
H_J, ik heb het je ook al vaker gezegd en kan Weiss dan ook alleen maar gelijk geven dat ik ook vaak het idee bij je heb dat het een stuk zelfbescherming is. Ook-gek zei het ook al; hetzelfde gevoel wat je voor iemand hebt gehad, krijg je vrijwel nooit in diezelfde mate weer terug. Daarvoor is iedereen weer anders. Je staart je blind op het willen voelen van iets wat je misschien nooit meer zal krijgen, maar volgens mij ga je daarbij voorbij aan andere WOW-gevoelens omdat je die niet meer ziet of als anders afscheept.Nee hoor. Ik ben geen snotneus van dertien en weet ook wel dat niets twee keer hetzelfde is. Behalve ik die mezelf weer eens uit ga lopen leggen hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik staar me nergens blind op, sta juist ontzettend open voor anderen. Ik heb het gewoon niet snel en als het er is explodeert het in mijn smoel, soit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
Ja, onderhand wel. Ach, komend weekend zie ik hem iig weer. Weet wel een leuke manier om hem hier langs te laten komen. Best prettig als je elkaar gewoon uit je sociale leven kent btwquote:Op maandag 6 mei 2013 22:25 schreef Sannne het volgende:
[..]
Is het dan niet tijd hem voor een date te vragen?
Ik ben ook een echte vrouw soms.. Denk bij mezelf.. "zolang ie het maar wel op tijd laat weten ivm outfit enzo "quote:Op maandag 6 mei 2013 22:03 schreef Cue_ het volgende:
"ik laat je wel weten hoe, wat en hoe laat"
Het begint al goed
quote:Op maandag 6 mei 2013 22:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben geen snotneus van dertien en weet ook wel dat niets twee keer hetzelfde is. Behalve ik die mezelf weer eens uit ga lopen leggen hierIk staar me nergens blind op, sta juist ontzettend open voor anderen. Ik heb het gewoon niet snel en als het er is explodeert het in mijn smoel, soit.
De gunfactor speelt bij mij hier mee voor jou. Maar ik heb het je al vaker gezegd en je hebt jezelf al vaker uitgelegd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal er over ophouden.![]()
Ach, je zult het goed bedoelen. Maar ik krijg er altijd een beetje een gigantische jeuk van als mensen me beter menen te kennen dan ik mezelf. En ik heb verder geen hulp nodig, thanksquote:Op maandag 6 mei 2013 22:48 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
De gunfactor speelt bij mij hier mee voor jou. Maar ik heb het je al vaker gezegd en je hebt jezelf al vaker uitgelegd.
Ik zal er over ophouden.
Tihihih, dat is toch de hele kern van dit topic lover. "Wij weten het beter, luister naar ons, anders zul je nooit daten." En dan wederkerig.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ach, je zult het goed bedoelen. Maar ik krijg er altijd een beetje een gigantische jeuk van als mensen me beter menen te kennen dan ik mezelf. En ik heb verder geen hulp nodig, thanksGeen idee wat de gunfactor is trouwens. Is dat als je een rol pepermunt in je zak hebt en dat mensen dan denken dat je blij bent ze te zien?
O ja. Dan toch maar eens goed opletten. Wie weet scoor ik dan ook ooit nog eens een date.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Tihihih, dat is toch de hele kern van dit topic lover. "Wij weten het beter, luister naar ons, anders zul je nooit daten." En dan wederkerig.
+1, zelfde ervaringen hier.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:23 schreef Draxler het volgende:
Zijn er ook datingsites met iets anders dan duckfaces en muurbloempjes? Of is dat alleen op Badoo?
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Echt super voor jullie Sekh
![]()
Zo'n beetje al mijn relaties zijn op die basis begonnen. Dat 'juiste gevoel' was er niet. So what? Dat gevoel kwam dus welquote:Op maandag 6 mei 2013 17:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
En dat laatste snap ik dan weer niet. Wat heeft het voor zin iets aan te gaan als het juiste gevoel ontbreekt?
Lolwhut?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:55 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Zo'n beetje al mijn relaties zijn op die basis begonnen. Dat 'juiste gevoel' was er niet. So what? Dat gevoel kwam dus welDat juiste gevoel heeft mijn inziens meer met ego te maken. Stel je pikt een dame uit die boven jou zou staan en wederzijdse interesse zou tonen, is dat 'juiste gevoel' al er veel sneller. Juist gevoel is vaak de zwaktes binnen jezelf binnentikken.
Ik zal wel weer over komen als een mega geek, maar dan zou ik toch liever een Snapshot willen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |