Zorg gew dat je 't zelf naar je zin hebt.quote:Op maandag 6 mei 2013 08:52 schreef Andromache het volgende:
ja dat snap ik ook maar hebben jullie nog tips qua houding voor de eerste date?
afspreken, hier woensdag weerquote:Op maandag 6 mei 2013 08:50 schreef Andromache het volgende:
hoe zorgen jullie er trouwens voor dat je een tweede date krijgt?
genieten, en jezelf zijnquote:Op maandag 6 mei 2013 08:52 schreef Andromache het volgende:
Wat Weiss zegt.quote:Op maandag 6 mei 2013 08:52 schreef Andromache het volgende:
Erin stappen alsof het alleen voor de gezelligheid is. Er niet vanuit gaan dat het wel eens de ware kan zijn, maar gewoon relaxed zijn. Tijdens de date geinteresseerd zijn, maar niet teveel praten over 'ik heb zo'n zin om samen te wonen en me voort te planten'. En dan na de date een berichtje sturen.quote:Op maandag 6 mei 2013 08:52 schreef Andromache het volgende:
dit vooral.quote:Op maandag 6 mei 2013 08:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Erin stappen alsof het alleen voor de gezelligheid is.
Hoe snel heb je der weggeklikt?quote:Op maandag 6 mei 2013 09:34 schreef Kreator het volgende:
Ik kreeg trouwens een paiq-gesprekje afgelopen weekend met een surinaamse van 32. Had 2 kinderen van 16 en 17..
Jezelf zijn. En als dat niet goed genoeg is moet je eerst jezelf veranderen voor je verder gaat daten.quote:Op maandag 6 mei 2013 08:52 schreef Andromache het volgende:
Dit heeft mij dus geleerd dat het zonde is om af te zeggenquote:Op maandag 6 mei 2013 07:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Respect, de meeste vrouwen hadden er in zo'n geval al preventief het bijltje bij neergegooid.
En als je online geen klik hebt kan het offline nog steeds heel goed klikken. Gewoon proberen. Wie niet waagt wie niet wint.quote:Op maandag 6 mei 2013 09:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dit heeft mij dus geleerd dat het zonde is om af te zeggen
Als je online een klik hebt, is het imo altijd goed om IRL te kijken of het echt klikt. Ook al zie je er om onduidelijke redenen tegenop.
Om nou iedereen te gaan meeten/daten omdat de mogelijkheid bestaat dat het kan klikken.. Neh, iets te veel gedoequote:Op maandag 6 mei 2013 09:55 schreef Q. het volgende:
En als je online geen klik hebt kan het offline nog steeds heel goed klikken. Gewoon proberen. Wie niet waagt wie niet wint.
Maar om nou niemand te meeten omdat het misschien niet klikt...quote:Op maandag 6 mei 2013 10:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Om nou iedereen te gaan meeten/daten omdat de mogelijkheid bestaat dat het kan klikken.. Neh, iets te veel gedoe
Iets met de middenweg..quote:Op maandag 6 mei 2013 10:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar om nou niemand te meeten omdat het misschien niet klikt...
Ja goed punt, ik ben benieuwd, het is echt een type wat ik normaal gesproken niet aan zou spreken. Wie weet.quote:Op maandag 6 mei 2013 08:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je weet toch pas of er een goed gevoel is als je hebt afgesproken. 1 date. Hoeveel moeite kost het.
Dit, en bedenken dat de ander waarschijnlijk meer bezig is met hoe hij/zij zelf overkomt dan met jou, relativeren dus. Tweede date? Als het niet vanzelf al gebeurt gewoon vragen.quote:Op maandag 6 mei 2013 08:53 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zorg gew dat je 't zelf naar je zin hebt.
Eens, daarbij is een "gevoel" nooit precies hetzelfde volgens mij, omdat het gaat om een chemie of klik die je hebt met een persoon. Dat kan ontzettend verschillen, hoeft niet te betekenen dat het één beter is dan het ander. Ik heb met daten meerdere keren een hele goede klik gehad en ben ook wel eens verliefd geweest. Iedere keer was het weer anders maar zeker niet minder of beter dan voorafgaand aan een relatie.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:05 schreef Dizorn het volgende:
Over dat "wow" gevoel. ik krijg dat echt later pas, dat ik ga merken hoeveel iemand met me doet/kan doen. Op het begin merk ik wel verschil tussen niet leuk, leuk en heel leuk, maar zou nooit zelf wachten op een wow-gevoel bij de eerste date(s). waarom afkappen als het leuk is met iemand? kan altijd nog als het niet leuk meer is, of verwachtingen te erg gaan verschillen. Ieder z'n ding.
Zou alleen oppassen met "vorige keer werkte dit (niet), dus nu..." redenaties. ergens open instaan kan heel leuk uitpakken, en in het ergste geval kan je altijd nog zeggen dat je in eerste instantie gelijk had
op fok! zitten geen vrouwen.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:48 schreef HaerdenC het volgende:
* HaerdenC leerde net dat het fok fotoboek ook gezien wordt als een dating site blijkbaarhahahaha toch maar eens geupdate na 5 jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |