Ik dacht dat Eef een vet ouderwetse naam wasquote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Gewoon Eef. Ze zijn sowieso niet van ingewikkeld gedoe geloof ik![]()
Zullen we vast beginnen met baby nummer 4? Ik gok op een meisje, Fee
Fennaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:43 schreef kvd het volgende:
Waar we bezig zijn met een naam voor de zoon van Jan Smit, die een mengeling zou moeten zijn van Fem en Emma....
Da's toch voor vrouwen?quote:
Dat had ik ook gedacht. En Eef zelf vind ik ook meer een vrouwennaam.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:07 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Ik dacht dat Eef een vet ouderwetse naam was![]()
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/naam/is/eef
Ik vind m ergens wel tof maar doet me zo aan Eva, Eefje, Eefke en alle andere daaroplijkende vrouwennamen denken
Met sterren weet je het nooit, die verzinnen zelfs namen die ik m'n hond nog niet zou gevenquote:
Femme. Lekker vrouwelijkquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:22 schreef purebliss het volgende:
Fenne kan nog wel, ik ken een jongetje dat zo heet. Maar in Fem en Emma zit geen N
Zo heet de oprichter van tweakers. Das ook een meneerquote:
Tintin?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:54 schreef Anosmie het volgende:
Het kan ook een treintje worden, dan zou de naam van zoonlief met Ma moeten beginnen.
Femmanuel
Femmartin
Femmarinus
Alhoewel die laatste wel een uitdaging vormt voor een eventuele 4e.
Laatste 2 letters, INgrid, INe, INno.quote:
Intin?quote:
voor als het een kind met een schisis isquote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:50 schreef ejiraM het volgende:
Meef?
Maar dat klinkt wel heel erg splaakgeblek vind ik
Of Max! Dan kan die jongen erna Axel heten. (Verschrikkelijk)quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:54 schreef Anosmie het volgende:
Het kan ook een treintje worden, dan zou de naam van zoonlief met Ma moeten beginnen.
Femmanuel
Femmartin
Femmarinus
Alhoewel die laatste wel een uitdaging vormt voor een eventuele 4e.
Dan moet ik denken aan dat belgische stel die 6 kinderen hebben met allemaal 4 dezelfde letters:quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:59 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Of Max! Dan kan die jongen erna Axel heten. (Verschrikkelijk)
quote:Lara Stone Bevallen
Nederlands topmodel wordt moeder van een zoon met man David Walliams.
Maandag, 6 Mei 2013
Vogue feliciteert model Lara Stone met de geboorte van haar eerste kindje. Volgens berichten beviel Lara zondag 5 mei van een zoon. Zelf doen Lara en haar man David Walliams er vooralsnog het zwijgen toe, modevrienden van het stel, waaronder fotografen Mert Alas en Marcus Piggott en stylist Katie Grand, feliciteerden de Nederlandse maandag al via Instagram en Twitter.
Een jaar geleden zei Lara Stone (29) nog in een interview met Vogue Nederland dat ze het nog wat vroeg vond voor het moederschap: 'Een kindje is vast niet zo leuk als mijn hondje Bert.'
Lara Stone is het gezicht van onder meer Calvin Klein en een van 's werelds best verdienende modellen. In 2010 trouwde ze in Londen met komiek en acteur David Walliams (41).
Dank je.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:43 schreef CherryLips het volgende:
Even een artikeltje dan:
http://www.vogue.nl/actue(...)-stone-bevallen-0167
[..]
quote:A representative for the Dutch catwalk star, 29, confirmed the happy news to the MailOnline on Monday evening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop