Tis in ieder geval goed dat ze zich heeft bedacht en alsnog contact wil enzo. Zegt toch iets.. neem ik aan.quote:Op maandag 6 mei 2013 10:34 schreef Kreator het volgende:
Ik verwacht er niet teveel van..maar dat is wel lastig want kriebels.
Ik douche alleen op woensdag.quote:Op maandag 6 mei 2013 10:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Och arme. Hoe was de koude douche? Vernederend zoals altijd?
Ja, zij zoekt nu contact. Ik speel zelfverzekerd en dat is kennelijk aantrekkelijker dan enthousiasme.quote:Op maandag 6 mei 2013 10:35 schreef Cue_ het volgende:
Tis in ieder geval goed dat ze zich heeft bedacht en alsnog contact wil enzo. Zegt toch iets.. neem ik aan.
Zoiets jaquote:
Dat zal het zijn inderdaad. Zelfverzekerdheid maakt aantrekkelijkquote:Op maandag 6 mei 2013 10:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik douche alleen op woensdag.
[..]
Ja, zij zoekt nu contact. Ik speel zelfverzekerd en dat is kennelijk aantrekkelijker dan enthousiasme.
Zo stom eigenlijk...quote:Op maandag 6 mei 2013 10:37 schreef Kreator het volgende:
Ja, zij zoekt nu contact. Ik speel zelfverzekerd en dat is kennelijk aantrekkelijker dan enthousiasme.
Bedankt. Maar ik vind onze vriendschap belangrijker dan je wens om me te palen. Toch bedankt.quote:Op maandag 6 mei 2013 10:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dat zal het zijn inderdaad. Zelfverzekerdheid maakt aantrekkelijk
Ik jou palen? Dan moet ik mijn voorbinddildo's weer even tevoorschijn toveren... Geen probleemquote:Op maandag 6 mei 2013 10:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bedankt. Maar ik vind onze vriendschap belangrijker dan je wens om me te palen. Toch bedankt..
Begin dan maar met het opstellen van een 18 pagina lang contractquote:Op maandag 6 mei 2013 10:42 schreef Kreator het volgende:
@Cue: Ik heb gisteren 50 shades gekregen. Toch maar eens lezen, ondanks dat het een vrouwenboekje is. Date zei dat ze 'alles wilde proberen behalve de buttplug' () Dus nu moet ik wel weten wat erin staat natuurlijk.
quote:Op maandag 6 mei 2013 10:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik jou palen? Dan moet ik mijn voorbinddildo's weer even tevoorschijn toveren... Geen probleem
Helaasquote:Op maandag 6 mei 2013 10:42 schreef Kreator het volgende:
Maar ik vind onze vriendschap belangrijker. Toch bedankt.
Ik doe niet aan friendzone. Zeker niet als ik er zelf in gezet wordt..quote:
Geen vriendjes meer met Krea?quote:Op maandag 6 mei 2013 10:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik doe niet aan friendzone. Zeker niet als ik er zelf in gezet wordt..
quote:Op maandag 6 mei 2013 10:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik jou palen? Dan moet ik mijn voorbinddildo's weer even tevoorschijn toveren... Geen probleem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |