Lucy in the sky with diamondsquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik ga straks aangeschoten van de wijn + stoned van een dikke joint flying high in bed liggen spacen.
Alleen hoop ik wel dat die schreeuwende kutkinderen die nu ineens zonodig moeten buitenspelen voortijdig zijn opgerot.quote:
The Beatlesquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Komt me bekend voor. Waar is dat van?
Hoop t ook voor jequote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Alleen hoop ik wel dat die schreeuwende kutkinderen die nu ineens zonodig moeten buitenspelen voortijdig zijn opgerot.
Eindelijk kat rustig, Buuf's kutmuziek stil en dan dit geshit.
Bij jouw tekst net kreeg ik een melodie in mijn hoofd en ik weet nu waar het van is: 'Wheel in the Sky' van Journey.quote:
Het één volgt het ander op.quote:
Meid, wat naarquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:56 schreef Cue_ het volgende:
Zow.. dat was/is weer de meest saaie vrijdag sinds tijden
Oh, beter! Maar wel gekquote:Op zaterdag 4 mei 2013 08:29 schreef Kreator het volgende:
Dacht dat mijn ps3 stuk was. Drama.
'Cancel' loste het op..
Verschrikkelijk!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 09:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja gelukkig. Anders zul je maar de hele avond tv moeten kijken....
Nou vraag ik me toch echt serieus af he; wat is er in hemelsnaam zo leuk aan die 'n' achter een hallo plakken?quote:
Da's minder mien jong. Bint dure grap'n.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:06 schreef rulerofdeath het volgende:
goei'ndag
ik denk dak de koppakking naar de klote heb
....quote:Op zaterdag 4 mei 2013 09:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja gelukkig. Anders zul je maar de hele avond tv moeten kijken....
viel me nog mee, 36,50 voor een nieuwe kopakking. nu nog een dag sleutelen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Da's minder mien jong. Bint dure grap'n.
Ach dat was om op chatroulette ofzo fokkers te herkennen. Als je dan met een random stranger chatte en die typte hallon dan wist je dat het een fokker was.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 09:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou vraag ik me toch echt serieus af he; wat is er in hemelsnaam zo leuk aan die 'n' achter een hallo plakken?
shit happensquote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
mijn ps3 was kapot. hele avond tv gekeken. Er was minder dan niks op.
Zelfs als ik alleen ben ben ik niet stil.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:59 schreef Cue_ het volgende:
Ik ben de hele dag al stil dus doe die teee minuten er graag bij
Oh maar ik neem dat echt wel serieus hoor. Ben iedereen zeer dankbaar die voor onze vrijheid heeft gezorgd. Maar als je mij zou kennen weet je dat ik geen 2 minuten stil kan zijn.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:29 schreef Cue_ het volgende:
Sorry hoor maar twee minuten stil zijn... Zeker met de gedachte waarom je t doet, is echt niet moeilijk.
Een echte vrouwquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oh maar ik neem dat echt wel serieus hoor. Ben iedereen zeer dankbaar die voor onze vrijheid heeft gezorgd. Maar als je mij zou kennen weet je dat ik geen 2 minuten stil kan zijn.
Ah, dus iedere fokker die dat doet is een chatrouletter? Weten we dat ook weerquote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:16 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ach dat was om op chatroulette ofzo fokkers te herkennen. Als je dan met een random stranger chatte en die typte hallon dan wist je dat het een fokker was.
In de kroeg maak je wel zin. Dat wordt de kroeg dus.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:45 schreef Cue_ het volgende:
Twijfel om de kroeg in te gaan... Of weer avondje thuis. In beiden geen zin
Lol dat verwacht ik eig niet. denk datk t na drie wijn wel gezien heb. Dan of naar huis ga of verder ga zuipen. Morgen toch geen dansen... dat scheeltquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
In de kroeg maak je wel zin. Dat wordt de kroeg dus.
Ik kwam er de grootste mafkezen tegen, en heb een keer tot diep in de nacht met een engels meisje (19) van 1m53 zitten ouwehoerenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, dus iedere fokker die dat doet is een chatrouletter? Weten we dat ook weer
Okeequote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik kwam er de grootste mafkezen tegen, en heb een keer tot diep in de nacht met een engels meisje (19) van 1m53 zitten ouwehoeren![]()
Loopze dan maarquote:Op zondag 5 mei 2013 00:25 schreef Cue_ het volgende:
Op de lekke fietsband na... Want moet nu naar huis lopen.
Weinig slaap, veel gedaan, lekker weer, teveel gezopen uiteraard, gisteravond als een stuiterbal op de bank.quote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 09:23 schreef Kreator het volgende:
Zullen er we er dan maar vrolijk-hier-cue-op-plaatjes-dag van maken?
...ik haat het als ik dat hoor.quote:[img]http://i.fokz[img]ine.net/p/0s.gif[/img] Op maandag 6 mei 2013 09:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn bovenbuurvrouw wordt gepaald
Hahahaquote:Op maandag 6 mei 2013 09:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
...ik haat het als ik dat hoor.. Woonde op de wesselerbrink naast een nymfo-milf en op een gegeven moment wist ik gewoon welk standje ze deden, zo gehorig als het was. Heb uit frustratie wel eens heel hard meegekreund. Toen was het zo stil....
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 mei 2013 09:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bek'n en paal'n dan maar?.
[ afbeelding ]
Holy shitquote:Op maandag 6 mei 2013 10:11 schreef Kreator het volgende:
[..]stupid people are stupid.
Ik had gisteren weer een dikke spin in m'n kamer. Damn. Lijfje was al 2cm minimaal.
[ afbeelding ]
Spinnen überhauptquote:Op maandag 6 mei 2013 10:13 schreef Kreator het volgende:
...als een spin echt een *tok* geluidje maakt als hij in de bak valt of als je hem buiten weggooit, weet je dat het een grote spin is.
Oh en ik zag gisteren een muis in mijn tuin. Dat is ook wel beroerd.
Mijn bezoek gisteravond: "WHAT THE FUCK ZIT ER OP JE MUUR!!!!!!!!" en zat meteen met de beentjes op de bank in de foetus houding.quote:
Bij de grootte die jij omschrijft had ik waarschijnlijk ongeveer net zo gereageerdquote:Op maandag 6 mei 2013 10:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn bezoek gisteravond: "WHAT THE FUCK ZIT ER OP JE MUUR!!!!!!!!" en zat meteen met de beentjes op de bank in de foetus houding..
Ik ben er niet echt bang voor, maar ik pak ze niet gewoon met mn handen.
Het was de 'ik ben er niet aan toe - na koninginnenacht' -vrouw. Die er nu wel aan toe is, zo blijkt.quote:
Dat vermoeden had ik idd al.quote:Op maandag 6 mei 2013 10:28 schreef Kreator het volgende:
Het was de 'ik ben er niet aan toe - na koninginnenacht' -vrouw. Die er nu wel aan toe is, zo blijkt..
En, heb je dr lekker gepaald?quote:Op maandag 6 mei 2013 10:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het was de 'ik ben er niet aan toe - na koninginnenacht' -vrouw. Die er nu wel aan toe is, zo blijkt..
Ik zal er de volgende keer een foto van maken.quote:Op maandag 6 mei 2013 10:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij de grootte die jij omschrijft had ik waarschijnlijk ongeveer net zo gereageerd
Ik verwacht er niet teveel van..maar dat is wel lastig want kriebels.quote:Op maandag 6 mei 2013 10:28 schreef Cue_ het volgende:
Dat vermoeden had ik idd al.
Zolang het maar gezellig is.
quote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 10:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zal er de volgende keer een foto van maken.. Was niet overdreven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |