Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Da's een anticlimaxquote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:27 schreef wyccie het volgende:
Geen argument voor, DF. Ik noemde gewoon een van de dvd's die ik dubbel heb.
Wederom een teleurstelling in het harde leven.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:29 schreef DragonFodder het volgende:
Da's een anticlimaxik had een vurig pleidooi verwacht.
Nick Fury was al eens omgevormd tot neger in de comics voor men aan de films begon.quote:
En dan nog: het is Samuel L. Jackson. Die zou een zwarte Spider-Man nog overtuigend neerzetten!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nick Fury was al eens omgevormd tot neger in de comics voor men aan de films begon.
Sterker nog, die Nick Fury was op Samuel L. Jackson gebaseerd.
Maar toch is het jammer dat ze dat soms zomaar veranderen. De leukste wijziging die ik tot nu toe.gezien heb, zijn de nieuwe fantastic four. De oorspronkelijke zitten in de ruimte vast en nou is er een meid die in een Thing pak.zit...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nick Fury was al eens omgevormd tot neger in de comics voor men aan de films begon.
Sterker nog, die Nick Fury was op Samuel L. Jackson gebaseerd.
quote:
En ik dacht dat ik op een vreemde plek was wakker geworden..quote:
En inmiddels thuisquote:
Daar bent ik blij omquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En inmiddels thuis
Bedankt voor je gastvrijheid, het was gezellig
Si, een mini-fifa meetquote:
Oehhh fifa 13 toevallig? Je hebt een playstation las ik ergens. Je bent vast beter dan ik, maar zou wel eens een potje willen spelen tegen jequote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:43 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Daar bent ik blij om
[..]
Si, een mini-fifa meet
Heb je het ook dan? Of wil je langskomen net als FF?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:44 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Oehhh fifa 13 toevallig? Je hebt een playstation las ik ergens. Je bent vast beter dan ik, maar zou wel eens een potje willen spelen tegen je
Gewoon online? Pm je mijn playstation id wel.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:44 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Heb je het ook dan? Of wil je langskomen net als FF?
En zo goed ben ik trouwens ook weer niet... FF is als die-hard PES speler beter dan ik als fifa 13 speler...
Doe niet moeilijk... LaabNavNoydquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:47 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Gewoon online? Pm je mijn playstation id wel.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:02 schreef picodealion het volgende:
Oh het is weer Star Wars dag mensen. May the fourth be with you.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:00 schreef picodealion het volgende:
Ik moet meer vragen stellen die Sands niet weet. Voelt goed.
Jij bijvoorbeeld! Noem dan een film!quote:
Ik wist em niet, maar heb ook geen tijd... moet zo naar de bevrijdingsdag van me oma... of te wel, mijn vaders verjaardagquote:
Gefeliciteerdquote:Op zondag 5 mei 2013 11:31 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik wist em niet, maar heb ook geen tijd... moet zo naar de bevrijdingsdag van me oma... of te wel, mijn vaders verjaardag
Ja, die kende ik al! Vond em erg grappigquote:Op zondag 5 mei 2013 16:49 schreef JayHovah het volgende:
Dyon, gisteren nog The Comedy Factory gezien? Check de laatste comedian Aries Spears met een geweldige imitatie van Jay-Z en Denzel Washington:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/0a59aedb-0ead-3d8d-96f8-7d78f090fac7
Ik vond het gezellig jaquote:Op zondag 5 mei 2013 20:23 schreef DragonFodder het volgende:
En Dyon en FF, hebben jullie fijn samen gespeeld?
08 - Gangsterquote:Op zondag 5 mei 2013 20:13 schreef dyonvbaal het volgende:
Iemand die een lijn of misschien alle lijnen al gezien heeft?
[ afbeelding ]
Doe je goed... ik heb animatie helemaal gezien en bij de rest mis ik er telkens een paar...quote:Op zondag 5 mei 2013 20:45 schreef victorinox het volgende:
[..]
08 - Gangster
09 - Thriller / Horror / Monster
11 - Drama about tolerance
12 - Dark and weird drama
13 - Sci-Fi
16 - Animation
Van de rest mis ik er telkens maar één of twee.
hmm.... ja dat hadden we kunnen wetenquote:
Zou het ook best kunnen zijn, maar daar staan toch niet zoveel westerns in?quote:Op zondag 5 mei 2013 20:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Lijkt op de IMDb top 250 in kaartvorm.
Voor mobiel internetbankieren niet.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:36 schreef Lemans24 het volgende:
Nog mooier is een nieuwe aanvragen: "Werk uw betaalpas niet goed? De snelste manier om een vervangende betaalpas aan te vragen, is via Internet Bankieren."
Beste bedenker van dit geweldige systeem, voor internetbankieren heb je een pas nodig...
Is dat niet ook per bank verschillend?quote:
Nee, maar daar kan ik geen nieuwe pas aanvragen.quote:
En nu een goede onderbouwing?quote:Op zondag 5 mei 2013 22:35 schreef Desunoto het volgende:
Gisteren zag ik de film Seven voor het eerst. Had hem beter niet kunnen kijken.
Twee uur naar de lucht staren was boeiender geweest. Waarom wordt die film de hemel in geprezen?
Het leunt enkel op wat 'schokkende' beelden en een plot dat je wordt voorgekauwd alsof het heel intelligent in elkaar zit. Heel geforceerd duister allemaal met een slechterik die inderdaad niets te vertellen heeft en in z'n vrije tijd waarschijnlijk in oma's ondergoed door de kamer danst. Precies hoe Brad Pitt het zich voorstelde dus.
Wat is de entertainmentwaarde van die film? Het is alsof je twee uur lang naar een simpele maar lugubere aflevering van CSI zit te kijken in combinatie met een good cop/bad cop + groentje/ouwe rot in het vak buddymovie.
Seven is een pareltje. Punt.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:35 schreef Desunoto het volgende:
Twee uur naar de lucht staren was boeiender geweest. Waarom wordt die film de hemel in geprezen?
Het leunt enkel op wat 'schokkende' beelden en een plot dat je wordt voorgekauwd alsof het heel intelligent in elkaar zit. Heel geforceerd duister allemaal met een slechterik die inderdaad niets te vertellen heeft en in z'n vrije tijd waarschijnlijk in oma's ondergoed door de kamer danst. Precies hoe Brad Pitt het zich voorstelde dus.
Wat is de entertainmentwaarde van die film? Het is alsof je twee uur lang naar een simpele maar lugubere aflevering van CSI zit te kijken in combinatie met een good cop/bad cop + groentje/ouwe rot in het vak buddymovie.
Je hebt helemaal gelijk, ik snap het ook niet, sowieso een film van David Fincher.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:35 schreef Desunoto het volgende:
Er wordt niets gedaan met het veelbelovende concept van een serie moorden die elk staan voor één van de zeven zonden. Wat nietszeggend gebrabbel over een paar boeken met wat quotes en de zogenaamd 'filosofische' praatjes van een eenzame psychopaat maakt het nog geen slimme film. Het uitkiezen van een achtergrondverhaaltje voor elk slachtoffer is ook kinderspel maar de serieuze ondertoon van de film moet de kijker er schijnbaar van overtuigen dat het complex in elkaar zit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar bovenal bereikt die geforceerde lugubere, duistere sfeer in de film precies het tegenovergestelde: het wordt bijna een karikatuur.
Ik vraag me af waarom ik in Nederland m'n pas zou moeten laten blokkeren. Je hebt toch altijd een pincode nodig hier.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:40 schreef wyccie het volgende:
Bij ABN is het inderdaad alleen saldo checken en overboeken.
De enige keer dat ik dacht ik mijn pas verloren was, heb ik 'm gelijk laten blokkeren. Nog geen minuut later vond ik 'm terug in mijn portemonnee in een ander vakje.
Tjsonge, jonge, CSI bestond nog niet eens toen Se7en uit kwam...quote:Op zondag 5 mei 2013 22:35 schreef Desunoto het volgende:
Maar dat betekent niet dat ik de vergelijking niet kan of mag maken.quote:Op zondag 5 mei 2013 23:43 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Tjsonge, jonge, CSI bestond nog niet eens toen Se7en uit kwam...
Nou, alleen objectief. Zoals FF als zei: je moet een film in zijn tijdsbeeld bekijken.quote:Op zondag 5 mei 2013 23:44 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Maar dat betekent niet dat ik de vergelijking niet kan of mag maken.
Maar dan zou je al je favoriete films onderuithalen als je zo gaat vergelijken.quote:Op zondag 5 mei 2013 23:44 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Maar dat betekent niet dat ik de vergelijking niet kan of mag maken.
Natuurlijk, ook los van het tijdsbeeld, blijft Se7en goed. Dat verhaal, dat is niet voor niets vaak gekopieerd.quote:Op zondag 5 mei 2013 23:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
Een goede film moet je niet in een tijdsbeeld zien, die is en blijft altijd goed.
Zoals bijvoorbeeld Se7en.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |