Dat kan natuurlijk wel in de weg zitten ja.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:29 schreef Maanvis het volgende:
doet de levensverzekering niet moeilijk als je echt zwaar ziek bent (bijv. MS of borderline)
Zal waarschijnlijk op z'n minst leiden tot een hogere premie.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:24 schreef Diemux het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk wel in de weg zitten ja.
Zeg gewoon dat je volledig gezond bent.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:29 schreef Maanvis het volgende:
doet de levensverzekering niet moeilijk als je echt zwaar ziek bent (bijv. MS of borderline)
Vooral doen, dan pleeg je fraude, en mocht er iets gebeuren, dan krijg je niks uitgekeerd.quote:
En wel de hypotheek mede willen baseren op een Wajonguitkering?? Hoe zie jij dat voor je?quote:
Wajong dekt ook vaak mensen met psychologisch klachten. De grap was, mijn vriendin met WaJong en ervaring met GGZ hoefde alleen een formulier in te vullen en kreeg toen haar verzekering, ik moest een medisch onderzoek ondergaan omdat ik volgens de BMI iets ondergewicht hadquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:40 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb een wajong maar ben gezond hoor!
Rrrright
Een bekende van me heeft in zo'n geval een premietoeslag van 25% gekregen omdat men bang was voor zelfmoord. Wat ik wel vreemd vond, want volgens mij is dat altijd uitgesloten.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:12 schreef Diemux het volgende:
[..]
Wajong dekt ook vaak mensen met psychologisch klachten. De grap was, mijn vriendin met WaJong en ervaring met GGZ hoefde alleen een formulier in te vullen en kreeg toen haar verzekering, ik moest een medisch onderzoek ondergaan omdat ik volgens de BMI iets ondergewicht had
Zij niet, ze kreeg alleen verhoging omdat ze rookt, maar ja, dan heb ik ook.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:20 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Een bekende van me heeft in zo'n geval een premietoeslag van 25% gekregen omdat men bang was voor zelfmoord. Wat ik wel vreemd vond, want volgens mij is dat altijd uitgesloten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |