Via jouw posthistory.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:54 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Waarom kijk je sowieso in OUD.
Om ze uit te lachen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:54 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Waarom kijk je sowieso in OUD.
kk ik voel mij begluurdquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:55 schreef Panzermaus het volgende:
Blender een optie, krio? Ik had laatst oranjekoeken in de blender met melk en sinaasappelsap, ik kan je vertellen dat dat er aardig om weg ging.
[..]
Via jouw posthistory.
Je eten blendenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:55 schreef Panzermaus het volgende:
Blender een optie, krio? Ik had laatst oranjekoeken in de blender met melk en sinaasappelsap, ik kan je vertellen dat dat er aardig om weg ging.
[..]
Via jouw posthistory.
Trouwen sowiesoquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Verdomme ik ga nooit trouwen, moet je zien wat er met die beesten gebeurd.
Teveel moeite voor alleen kiwi's.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Via jouw posthistory.
Is wel praktisch.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:57 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Je eten blendendan gaat toch alle smaak verloren man.
Lekker, en eindelijk ook een goede afspiegeling voor de SC'ers hier, van hoe Panzer er in de keuken bijloopt.quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wij zijn dat nog niet van plan, nee.
Gaat allemaal naar zijn homeboi in Phuket, hoorquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:00 schreef Salatrel het volgende:
alsof danny nog niet genoeg geld binnenharkt met Fok!
heb jij de PM's niet gekregen ofzo?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:00 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Gaat allemaal naar zijn homeboi in Phuket, hoor.
Sorry Modusquote:
echt so erg he.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:12 schreef krioro het volgende:
KLB / racisme bij ortho
Mijn racisme-alert ging af, wanstaltige gebeurtenissen weer hier in NL.
Moest tranen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:12 schreef krioro het volgende:
KLB / racisme bij ortho
Ik las Gulmez en zagquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:12 schreef krioro het volgende:
KLB / racisme bij ortho
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |