hommotjequote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:53 schreef fb12fb12 het volgende:
Iedereen heeft nu het stereotype turk in zijn hoofd maar Sebesse weet wel beter ofniet.
Je werkt zo hard voor je stacks dat je iemand anders naar binnen laat knallen als ze op vakantie is.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:49 schreef amenth het volgende:
[..]
en dan stoer doen rijk dit dat je bent niks aan bij arrogante mensen zoals jullie laat ik graag iemand naar binne knalle om je inboedel leeg te halen als je op vakantie ben ik werk hard voor me stacks
Sebesse is eigenlijk heel tolerant.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:53 schreef fb12fb12 het volgende:
Iedereen heeft nu het stereotype turk in zijn hoofd maar Sebesse weet wel beter ofniet.
Ja, want niets is zo lekker om thuis te komen in een opengebroken huisquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:51 schreef amenth het volgende:
[..]
denk je we komen gezllig op de koffie als het serieus is is het geen grap dat wil je niemand virjwillig aandoen dus btr als er niemand is
Iphone is leeg, en ik kan mijn lader niet vinden. vanavond post ik hem/quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:47 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Deze man. [ afbeelding ]
Waar is jouw foto?
En dan gaan jullie hier komen huilen dat wij jullie werk overnemen. haha fataal/quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:23 schreef Keltie het volgende:
[..]
Smeken? Om de vuilnisbak te legen? Neuh, maar het was wel makkelijk.
Hoezo jezelf uitlachen?quote:
hou je bek man, waarom moet je ineens geloof erbij halen kanker debielquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:37 schreef Keltie het volgende:
[..]
Die was na de wedstrijd koranwerpen toch?
Jij vindt dus een m5 niet stijlvol?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:44 schreef Ensiferum het volgende:
Als je een mooie wagen hebt, dan heb je iets om over op te scheppen. Neem nou de Mercedes 300SL Gullwing... Dat is stijlvol. Een M5 op het randje van de dood is prut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:06 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Jij vindt dus een m5 niet stijlvol?Nee. Het is gewoon een paar meter auto, net zoals je een paar meter vloerbedekking of gordijnen koopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel gek man. Je bent al vanaf september 2012 lid, waarom heb je tot nu toe nog niks gepost? Beetje onzeker?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:59 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Iphone is leeg, en ik kan mijn lader niet vinden. vanavond post ik hem/
Je liegt. Je hebt de onbedwingbare neiging om je debiele gedachten te uiten.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:08 schreef Keskin58 het volgende:
Beste is om geen deel 2 te openen want ik heb geen zin om mensen uit te schelden ofzo
Omdat het nooit gehoeven had? ik zal het posten geen probleem ;-)quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:08 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wel gek man. Je bent al vanaf september 2012 lid, waarom heb je tot nu toe nog niks gepost? Beetje onzeker?
Maar waar moet de villa foto dan terechtkomen?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:08 schreef Keskin58 het volgende:
Beste is om geen deel 2 te openen want ik heb geen zin om mensen uit te schelden ofzo
jij gare turk ga je eens wassenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:08 schreef Keskin58 het volgende:
FOK!Userfoto'squote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:10 schreef Voszje het volgende:
[..]
Maar waar moet de villa foto dan terechtkomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |