Je bent wel leuk bezig he?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:42 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Ik heb rijke oudersIk zal dat gevoel helaas nooit meemaken
![]()
Een m5? Wat heeft dat UitgekotstdoordeSaharavolkje toch met dat type auto's. Audi's voor de echte mannen
Jezus gaar mens. Gedraag je even. Je lijkt TS wel.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:42 schreef Sebesse het volgende:
[..]
![]()
Een m5? Wat heeft dat UitgekotstdoordeSaharavolkje toch met dat type auto's. Audi's voor de echte mannen
quote:
Ik weet dat het niet magquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:42 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
[..]
Jammer dat je je niet gewoon richt op de debielen, en dat je meteen weer de spot moet drijven met hele bevolkingsgroepen. Dat maakt juist dat het voor zoveel mensen een 'wij versus zij'-verhaal wordt.
Je mag best iemand pesten, maar doorgaans doe je dat bij mensen die je kent. Lekker op een forum hele bevolkingsgroepen bespotten noem ik geen pesten maar asociaal en triest. Zelfde geldt overigens voor TS en z'n vriendjes. Maar goed, volgens mij zijn die niet in staat zinnen langer dan 3 woorden te begrijpen.
En dat is dus ook racistisch. Nederlanders moeten dus meet betalen dan de Turken in dat koffiehuis van je vader. Right?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:33 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Mijn vader geeft vaak korting aan vaste klanten. DAT heet KLANTVRIENDELIJK
Mooi, dat past bij m'n uiterlijk (ook blanke boertjes hebben te maken met vooroordelen en generalisatie)quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:42 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
[..]
Jammer dat je je niet gewoon richt op de debielen, en dat je meteen weer de spot moet drijven met hele bevolkingsgroepen. Dat maakt juist dat het voor zoveel mensen een 'wij versus zij'-verhaal wordt.
Je mag best iemand pesten, maar doorgaans doe je dat bij mensen die je kent. Lekker op een forum hele bevolkingsgroepen bespotten noem ik geen pesten maar asociaal en triest. Zelfde geldt overigens voor TS en z'n vriendjes. Maar goed, volgens mij zijn die niet in staat zinnen langer dan 3 woorden te begrijpen.
De laatste die jij heb gestuurdquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:35 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Laatste DM? Ik heb de laatste beantwoord? Wat was voor jou de laatste?
Deze man.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:56 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Je durft het niet, je bent bang dat iemand van buiten je gaat kennen. Je bent gewoon onzeker! kijk maar naar krullenbolletje zij post bijna elke dag foto's van haar. Zij is niet onzeker zij is gewoon zeker vanzichzelf,. iets wat ik niet over jou kan zeggen.
Ook niet zeuren dan als mensen di bij jou op straat gaan doen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:44 schreef Sebesse het volgende:
[..]
[..]
Ik weet dat het niet mag![]()
Maar het is zoooo leuk!![]()
Graag asociaal en triest willen zijn komt in mijn ogen qua niveau vrij sterk in de buurt van Ameth die graag hosselt e.d... en dat is niet positief.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:45 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mooi, dat past bij m'n uiterlijk (ook blanke boertjes hebben te maken met vooroordelen en generalisatie)
'Haha, stomme blanke! Ga toch koeienmelken in Fryslân!'quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:47 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Ook niet zeuren dan als mensen di bij jou op straat gaan doen.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:27 schreef hoink581 het volgende:
Lang verhaal. Korte versie: TS is een lelijke, falende Turk met een scheve muil.
Als ze zeggen, als ik in bijvoorbeeld Turkije ga wonen, dat ik in een waterpoel woon en kippen vereer, het zij zo!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:48 schreef Sebesse het volgende:
[..]
'Haha, stomme blanke! Ga toch koeienmelken in Fryslân!'
*Ts gaat huilend terug haar huisje binnen*
en dan stoer doen rijk dit dat je bent niks aan bij arrogante mensen zoals jullie laat ik graag iemand naar binne knalle om je inboedel leeg te halen als je op vakantie ben ik werk hard voor me stacksquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:42 schreef Sebesse het volgende:
[..]
![]()
Als ik op vakantie ben pas? Ik dacht, dat doe je even hardcore als we aan het avondeten zittenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:49 schreef amenth het volgende:
[..]
en dan stoer doen rijk dit dat je bent niks aan bij arrogante mensen zoals jullie laat ik graag iemand naar binne knalle om je inboedel leeg te halen als je op vakantie ben ik werk hard voor me stacks
Terwijl je tuf van je gezicht veegtquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:48 schreef Sebesse het volgende:
[..]
'Haha, stomme blanke! Ga toch koeienmelken in Fryslân!'
*Ts gaat huilend terug haar huisje binnen*
Ligt er maar net aan. Vind het wel even lekker om zo nu en dan even wat lager op de sociale ladder te gaan staan. De boog kan niet altijd gespannen zijn zeg maar.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:48 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Graag asociaal en triest willen zijn komt in mijn ogen qua niveau vrij sterk in de buurt van Ameth die graag hosselt e.d... en dat is niet positief.
denk je we komen gezllig op de koffie als het serieus is is het geen grap dat wil je niemand virjwillig aandoen dus btr als er niemand isquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:50 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Als ik op vakantie ben pas? Ik dacht, dat doe je even hardcore als we aan het avondeten zitten
Ik maak graag een kopje koffie voor je hoor. Ik weet nog wel een leuke bar!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:51 schreef amenth het volgende:
[..]
denk je we komen gezllig op de koffie als het serieus is is het geen grap dat wil je niemand virjwillig aandoen dus btr als er niemand is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |