Je mama zal wel trots op je zijn nu.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:28 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Is goed.
Seninin annani sikerim lan oruspu cocougu senin
gelicek cocuklari sikerim lan senin gotdamarini sikerim
Ik neuk jou moeder hoeren-dochter. Ik neuk je komende generaties in de kont.
Zie je ik durf het wel degelijk
En daar moet iemand bang van worden of van onder de indruk raken?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:28 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Is goed.
Jullie?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:29 schreef Zneeser het volgende:
[..]
Ah, daarom reageren jullie je altijd op anderen af.
Dit idd.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:29 schreef Keltie het volgende:
En daar moet iemand bang van worden of van onder de indruk raken?
Turken hebben tegenwoordig ook al het eeuwige levenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:28 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Is goed.
ik heb alleen mbo nivo 4 diploma en jij kan universitijd doen wat je wilt maar ik maak per maand meer geld dan jij in 3 maanden met alleen je salarisquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:29 schreef Sebesse het volgende:
Ik moet de eerste Nijl-baggeraar nog tegenkomen die meer geld bezit dan ik op een normale manier en zijn/haar hand schudden! En ik ben student
Wil hij ook met jou een borreltje doen?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:30 schreef -supergirl- het volgende:
Hey sebesse ik heb van dezelfde Turk DM gehad
Goedzo, knulletje, hier scoor je punten mee. Alleen wel jammer dat je eerst uitgedaagd moet worden.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:28 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Is goed.
HOERA! Amenth DM't me ook voor een afspraakje in de Drie Gezusters!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:30 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Wil hij ook met jou een borreltje doen?
Je klaagt zeker ook over racisme als je gearresteerd wordt?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:30 schreef amenth het volgende:
[..]
ik heb alleen mbo nivo 4 diploma en jij kan universitijd doen wat je wilt maar ik maak per maand meer geld dan jij in 3 maanden met alleen je salarisje kan tegenwoordig niet rijk worden als je niet steelt of hosselt alleen als je rijke ouders heb of zo een familie met 1021921 connecties van grote bedrijven
Wat een wijsheid. En mag ik vragen waar je deze wijsheid vandaan hebt? En in hoeverre was dit vroeger anders? En in hoeverre rechtvaardigt dit het stelen?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:30 schreef amenth het volgende:
[..]
ik heb alleen mbo nivo 4 diploma en jij kan universitijd doen wat je wilt maar ik maak per maand meer geld dan jij in 3 maanden met alleen je salarisje kan tegenwoordig niet rijk worden als je niet steelt of hosselt alleen als je rijke ouders heb of zo een familie met 1021921 connecties van grote bedrijven
Hoera voor het een-na-laatste! MBO? Niveau spel je trouwens niet met één letter na de v als je serieus genomen wilt wordenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:30 schreef amenth het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen "maar" een MBO niveau 4 diploma.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:30 schreef amenth het volgende:
[..]
Sebesse wou nog een reactie sturen op die laatste dm van je maar lukt niet?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:32 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Hoera voor het een-na-laatste! MBO? Niveau spel je trouwens niet met één letter na de v als je serieus genomen wilt worden
Laatste DM? Ik heb de laatste beantwoord? Wat was voor jou de laatste?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:34 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Sebesse wou nog een reactie sturen op die laatste dm van je maar lukt niet?
Mbo 4 is toch het hoogste niveau? (En tevens het drie-na laagste).quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:32 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Hoera voor het een-na-laatste! MBO? Niveau spel je trouwens niet met één letter na de v als je serieus genomen wilt worden
Bespaar je de moeite: de stereotypen worden wederom bevestigd.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:34 schreef Ensiferum het volgende:
Turkenverzameltopic. Nu even alle reacties lezen om te zien of de stereotypen wederom worden bevestigd.
de overheid steelt al het geld van hardwerkende mensen daardoor zie je nu dat het normaler en normaler wordt te hosselen voor je doekoe. zelfs op de havo en hoger dealen 3/10 mannelijke leerlingen nu in tegenstelling tot 2003, waar het nog 1/15 wasquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:32 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wat een wijsheid. En mag ik vragen waar je deze wijsheid vandaan hebt? En in hoeverre was dit vroeger anders? En in hoeverre rechtvaardigt dit het stelen?
Ja? Zijn de Wajong, "dikke auto's" enzovoorts al langsgekomen?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:35 schreef Keltie het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite: de stereotypen worden wederom bevestigd.
Jupquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:36 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Ja? Zijn de Wajong, "dikke auto's" enzovoorts al langsgekomen?
Dikke villa's in Turkije niet te vergeten.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:36 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Die was na de wedstrijd koranwerpen toch?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:36 schreef Sebesse het volgende:
Ik ga over een ruime tien minuten weg. Ik heb nog een Turkse vlagverbranding in de agenda staan
niks mis met wajong,ik heb paar nederlandse vrienden die zijn wel erg schaamtelijk, die krigen 800 en maken er misschien hooguit 1000 van met hossels... als ik die 800 gratis kreeg maakte ik er sowieso 3000 per maand vanquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:36 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Die heb ik gemist inderdaad... Gelukkig zijn mijn moeder en ik straks nog wel op tijd voor de haatbaardenjurk ontwerpcompetitie! De bijbehorende bomgordel viel de vorige jaren steeds tegenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:37 schreef Keltie het volgende:
[..]
Die was na de wedstrijd koranwerpen toch?
Je begint over hardwerkende mensen en als voorbeeld haal je middelbare scholieren aan i.c.m. prachtige cijfers die je vast niet hebt gevonden bij het CBS?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:35 schreef amenth het volgende:
[..]
de overheid steelt al het geld van hardwerkende mensen daardoor zie je nu dat het normaler en normaler wordt te hosselen voor je doekoe. zelfs op de havo en hoger dealen 3/10 mannelijke leerlingen nu in tegenstelling tot 2003, waar het nog 1/15 was
Waterscooter? Alleen al het feit dat je zoiets kleins erbij vermeldt doet blijken hoe erg je bij elkaar moet sprokken voor je lijstje.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:37 schreef amenth het volgende:
[..]
niks mis met wajong,ik heb paar nederlandse vrienden die zijn wel erg schaamtelijk, die krigen 800 en maken er misschien hooguit 1000 van met hossels... als ik die 800 gratis kreeg maakte ik er sowieso 3000 per maand vanmaar nu het dubbele met werk erbij dus gaat allemaal lekker
bmw m5
180er
waterscooter
groot vakantiehuis met me neven in turkije
elk jaar 3 keer naar turkije
veel chimeids
echt blij met me levenhosselen zou iedereen moeten doen
laat mij iemand zien die al m5 hebt op mij leeftijd zelf verdient zonder rijke oudersquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:40 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Waterscooter? Alleen al het feit dat je zoiets kleins erbij vermeldt doet blijken hoe erg je bij elkaar moet sprokken voor je lijstje.
bmw m5 In matige en afgeragde conditiequote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:37 schreef amenth het volgende:
[..]
niks mis met wajong,ik heb paar nederlandse vrienden die zijn wel erg schaamtelijk, die krigen 800 en maken er misschien hooguit 1000 van met hossels... als ik die 800 gratis kreeg maakte ik er sowieso 3000 per maand vanmaar nu het dubbele met werk erbij dus gaat allemaal lekker
bmw m5
180er
waterscooter
groot vakantiehuis met me neven in turkije
elk jaar 3 keer naar turkije
veel chimeids
echt blij met me levenhosselen zou iedereen moeten doen
Ga jij eens gauw op je knietjes en flink bukken om die 10 cent te vinden dan. Schooier!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:30 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Oh, dus dan liegen ze dat ze klantvriendelijk zijn? 10 cent is niks. dat kun je zo op straat vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |