Die dingen zijn nog nooit in Groningen geweest dus een foto zou -kuch- wel leuk zijn -kuch-quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze worden in Groningen ontdaan van allerlei vloeistoffen en worden daarna naar Amersfoort gesleept. Daar wachten ze af op wat gaat komen
Storingsvrije kilometers maken. Amsterdam - Breda (-Gilze-Rijen) is ook een populaire route daarvoor.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:30 schreef b2py het volgende:
Zal wel zo'n standaard testritje zijn die ze tijdje terug ook al deden, retourtjes Amsterdam - Arnhem.
Die zijn allang weer weg.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:31 schreef ReisT het volgende:
Heel langzaam rijden we door arnhem zuid om een melding van jongens langs het spoor. Ik zie alleen niemand
Strikt genomen zou je op een plek waar het mag niet noodzakelijk op de loop hoeven te gaan voor de politiequote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:34 schreef James1988 het volgende:
Tip voor treinspotters: als je ergens staat (natuurlijk op een plek waar het mag!) en de treinen ineens heel langzaam langs komen rijden, wegwezen. De politie komt er dan namelijk aan.
Ik stond een paar maanden terug in Engeland op een viaduct te fotograferen. Ineens kwamen de treinen tergend langzaam voorbij, en kwam de politie polshoogte te nemen. "We hadden melding gekregen dat er kinderen vanaf het viaduct stenen op het spoor aan het gooien waren..."quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Strikt genomen zou je op een plek waar het mag niet noodzakelijk op de loop hoeven te gaan voor de politie.
Uiteraard is "jullie liepen net langs het spoor. Nietes! Welles! Nietes!" ook al de moeite om te vermijden...
Jee wat een goed idee zegquote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:34 schreef James1988 het volgende:
Tip voor treinspotters: als je ergens staat (natuurlijk op een plek waar het mag!) en de treinen ineens heel langzaam langs komen rijden, wegwezen. De politie komt er dan namelijk aan.
Ervaring.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jee wat een goed idee zegnet bedacht?
Drie maanden zei AnsaldoTilburg toch? Sint Juttemis zal het wordenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:23 schreef James1988 het volgende:
De 4802 is nog niet overgedragen aan NS Hispeed voor zover ik weet. Met de stellen van NSH gebeurt momenteel helemaal niks, AB is aanpassingen aan het doen op stellen die nog niet zijn overgedragen. Wanneer NS deze accepteert zullen de aanpassingen ook worden doorgevoerd op de andere stellen.
Dat kan helemaal niet.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:23 schreef James1988 het volgende:
De 4802 is nog niet overgedragen aan NS Hispeed voor zover ik weet. Met de stellen van NSH gebeurt momenteel helemaal niks, AB is aanpassingen aan het doen op stellen die nog niet zijn overgedragen. Wanneer NS deze accepteert zullen de aanpassingen ook worden doorgevoerd op de andere stellen.
Wel met de productiemethodes van AnsaldoBreda jaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet.
Want elk treinstel heeft "een eigen karakter"
dat kan alleen als je een paar werkloze deegdraaiers in hun vrije tijd wat bij laat klussen tegen een habbekratsquote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:58 schreef b2py het volgende:
Heel efficiënt bouwen is dat ook niet. Vraag me toch af hoe je dan de goedkoopste kan zijn.
Ja, want echt gelijk krijg je ze nooit meer.quote:
Precies, moet ook een nachtmerrie zijn voor de werkplaatsen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, want echt gelijk krijg je ze nooit meer.
Echt lekker gedocumenteerd is er ook niks natuurlijkquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:02 schreef James1988 het volgende:
[..]
Precies, moet ook een nachtmerrie zijn voor de werkplaatsen.
Hebben we het hier nou potjandriedubbeltjes over een trein of over seizoensbierquote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet.
Want elk treinstel heeft "een eigen karakter"
Ik meen al eens iets te hebben gelezen over elektrische schema's die niet overeenkomen met de werkelijkheid, en kabels die onderweg drie keer van kleur veranderen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Echt lekker gedocumenteerd is er ook niks natuurlijk
Bronquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:35 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik meen al eens iets te hebben gelezen over elektrische schema's die niet overeenkomen met de werkelijkheid, en kabels die onderweg drie keer van kleur veranderen.
tsja, dat gaat niet echt helpen om het duidelijker te maken ...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:35 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik meen al eens iets te hebben gelezen over elektrische schema's die niet overeenkomen met de werkelijkheid, en kabels die onderweg drie keer van kleur veranderen.
En bij de V250 was geen sprake van seriebouw?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:55 schreef James1988 het volgende:
[..]
Wel met de productiemethodes van AnsaldoBreda ja
De eerste 15 (!) IC4's waren allemaal anders ten opzichte van elkaar. Pas daarna is AB begonnen met de seriebouw, en zijn de eerste 15 treinstellen geretrofit om meer op hun soortgenoten te lijken.
De auto's van Venturi worden toch ook met de hand gemaakt?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:36 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
En bij de V250 was geen sprake van seriebouw?
Het gezegde is toch 'door ervaring leert men' ... ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |