Oh, dat was vroeger ook zo. Die jaren 80 hebben toch wat goeds voort gebracht. onze was dus bruin met oranje bloemen. Volgens mij hadden wij verder een beige badkamer.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:43 schreef Troeta het volgende:
Alleen het putje moet je zelf nog eruitzagen...hebben wij nog niet gedaan, dus blijf scheppen, maar goed...
Ja! Ik was al bang dat ik ergens anders een nieuw matras moest scoren, maar ze hadden er nog een paar. Beddengoed goed niet meer. Dat was Barendrecht.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:24 schreef mefke79 het volgende:
:0 Wacht effe, gaat alles met lengte 220 eruit? Ook hoeslakens etc? Ik hoop het niet, ikea was zo fijn betaalbaar.
Ja, die had ik ook gehaald toen ik zwanger was en gebruik ik nu voor de meiden, wilde er 1 bij halen, hadden ze alleen nog van die hoeslaken achtige dingen, ik vond die mat zeg maar veel praktischer.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:49 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik zou er 2 moeten hebben danic en heb er zelf voor straks maar 1 nodig. wij hebben 80x220... Maar was volgens mij 1 maat..is met van die elastieken op devhoeken
Is die geschikt voor matras van 30 cm dik? De meeste zijn namelijk voor dunnere matrassen. Zo ja, dan heb ik wel interesse.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:49 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik zou er 2 moeten hebben danic en heb er zelf voor straks maar 1 nodig. wij hebben 80x220... Maar was volgens mij 1 maat..is met van die elastieken op devhoeken
Ik vind het beter als een ligbad zelfs! In een ligbad krijg ik altijd last van mijn onderrug omdat er geen steun is.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:34 schreef Sannne het volgende:
Ahhhw wat leuk die badjes! Ik wil zo graag een bad! Zoiets zou hier wel passen!
Ik zat vroeger in een olijfgroen-bruinigeDat lijkt me mega gaaf voor Elise!
Troeta, als je er alleen in zit, kun je dan een beetje chill liggen/hangen?
geen idee eigenlijk. Ik ga straks als man en kind wakker zijn even zoeken waar ik ze gelaten heb en dan stuur ik je wel even een berichtjequote:Op woensdag 8 mei 2013 23:24 schreef danic het volgende:
[..]
Is die geschikt voor matras van 30 cm dik? De meeste zijn namelijk voor dunnere matrassen. Zo ja, dan heb ik wel interesse.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |