SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MeisjeskledingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door PureEvil op 03-05-2013 17:58:33 ]
Mag ik die 2 onderste?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:13 schreef -Spring het volgende:
Ja, hoor!
7. Linksboven: O'Neill: 110: ¤2,-
8. Rechtsboven: C&A: 110: ¤1,-
9. Linksonder: H&M: 104: ¤3,-
10. Rechtsonder: H&M: 98: 3,-
[ afbeelding ]
Jup!quote:
Ik ga morgen even voor je kijken. maar je wilt zomer denk ik he?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:37 schreef Kyara het volgende:
Ik ben nog steeds op zoek naar een meisjes vest/jasje in maat 56.
Ik heb een wit vestje (valt wat ruimer) maar dat is echt een vestje, en een Villa Hap vestjequote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:37 schreef Kyara het volgende:
Ik heb wel dit jasje:quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:37 schreef Kyara het volgende:
Vestjes: http://s1123.photobucket.(...)/50-56?sort=6&page=1quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:37 schreef Kyara het volgende:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:43 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Ik heb wel dit jasje:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-YNEBTIRD.jpg
Bedankt maar is toch niet helemaal wat ik zoek.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:46 schreef __Isis__ het volgende:
[..]
Vestjes: http://s1123.photobucket.(...)/50-56?sort=6&page=1
Jup! Wil je even een pm sturen met alles wat je wilt en de prijzen erbij? Sorry, hoor, maar anders raak ik het overzicht kwijt. Ik ben al zo'n chaoot.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:05 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Mag ik die rechtsboven er ook bij? En je regenjasje, welke maat is dat?
Doei ik!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:22 schreef -Spring het volgende:
[..]
Jup! Wil je even een pm sturen met alles wat je wilt en de prijzen erbij? Sorry, hoor, maar anders raak ik het overzicht kwijt. Ik ben al zo'n chaoot.
Jasje is 86/92, maar L heeft m langer doorgedragen.
Wil ik morgen wel ff voor je kijken, ik ga nu eerst zzzzlapenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:13 schreef Fannetje het volgende:
Nijna, die badstof pyjama, HK jurkje en Z8 jurkje, dat gaat zeker niet samen in een envelop passen he?
Ja, had ik ook al over zitten denken... morgen ook maar effe langs de bouwmarktquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:22 schreef trui het volgende:
je zou evt. ook een cement ton kunnen overwegen, lijnloos!
Ik verbaas me altijd als ik oudere kindjes in zo'n badje zie. Mijn oudste was er echt snel uit. Biba bad was hier echt een uitkomst. Niet goedkoop maar wel heel handig en fijn.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:30 schreef miss_sly het volgende:
Cement ton lijkt me zo lastig leeggooien iedere keer!
Wij hebben sinds vandaag ook geen bad meer en S is ook geen liefhebber van de douche. Wij dachten erover m alsnog een babybadje te kopen, maar als Minke daar uitgegroeid is, zal S ook niet meer heel erg passen.
Voor ons zou te maar voor een jaar zijn, het nieuwe huis laten we een bad in zetten. En dan vind i het wel te duur.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:33 schreef As1981 het volgende:
[..]
Ik verbaas me altijd als ik oudere kindjes in zo'n badje zie. Mijn oudste was er echt snel uit. Biba bad was hier echt een uitkomst. Niet goedkoop maar wel heel handig en fijn.
ik heb die in het wit/grijs met poesjesquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:49 schreef Kyara het volgende:
[..]
[..]
Bedankt maar is toch niet helemaal wat ik zoek.
Ik zoek meer zoiets:
[ afbeelding ]
Heb een hele leuke van Noppies van Cathmar overgenomen maar ik heb er natuurlijk 2 nodig. En ik vind die hobbelpaardjes van de hema niet zo leuk eigenlijk.
Nadeel van een cementkuip is wel dat de oplosmiddelen in het begin nogal heftig ruiken. Je kunt beter geen nieuwe kopen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:50 schreef trui het volgende:
Mijn schoonmoeder heeft zo'n grote teil (beetje formaat cementton maar iets langwerpiger en lager). daar kunnen ze ook nog heel lang in. Het leeggooien is inderdaad wel wat lastig, moet bovendien wel gedoseerd gebeuren, anders stroomt 't water zo over de drempel van haar badkamer.Maar daar krijg je snel handigheid in hoor.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:54 schreef Kyara het volgende:
[..]
dat is plan B. Ik hoopte hier een leukere te scoren eigenlijk.
Elin zit hier in een wasmand van de actionquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:30 schreef miss_sly het volgende:
Cement ton lijkt me zo lastig leeggooien iedere keer!
Wij hebben sinds vandaag ook geen bad meer en S is ook geen liefhebber van de douche. Wij dachten erover m alsnog een babybadje te kopen, maar als Minke daar uitgegroeid is, zal S ook niet meer heel erg passen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prijzen zijn vraagprijzen zonder verzendkosten (tnt/dhl/ophalen is mogelijk)
Wij hebben katten en niet alles is even glad gestreken uit de krat gekomen.
[ Bericht 16% gewijzigd door F_r op 06-05-2013 15:24:25 ]
Het badje van de ikea is ook een slagje groter dan die ik van de hema had. Mijn kleuter van 117 cm zit er nu nog regelmatig inquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:33 schreef As1981 het volgende:
[..]
Ik verbaas me altijd als ik oudere kindjes in zo'n badje zie. Mijn oudste was er echt snel uit. Biba bad was hier echt een uitkomst. Niet goedkoop maar wel heel handig en fijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als er iemand nog een oude zomerjas voor een jongen maat 122/128 heeft, dan ben ik geïnteresseerd..
quote:Op maandag 6 mei 2013 12:46 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Het badje van de ikea is ook een slagje groter dan die ik van de hema had. Mijn kleuter van 117 cm zit er nu nog regelmatig inJa joh, past prima ':')SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als er iemand nog een oude zomerjas voor een jongen maat 122/128 heeft, dan ben ik geïnteresseerd..![]()
dat had ik al gepostquote:Op maandag 6 mei 2013 14:02 schreef poemojn het volgende:
Wij gebruikten zoiets als badje na het babybad:
[ afbeelding ]
Ik heb dit nog in maat 74. Prijzen zijn onderhandelbaarquote:Op maandag 6 mei 2013 13:32 schreef Twinkle20 het volgende:
Wie kan mij helpen aan (stoere) meidenshirtjes (korte mouw) maatje 74?
Heb je de beiden van moonkids nog?quote:Op maandag 6 mei 2013 20:12 schreef laziness het volgende:
Lindex maat 98
[ link | afbeelding ]
Maat 92/98 mothercare
[ link | afbeelding ]
Grote maat 92 moonkids
[ link | afbeelding ]
Grote maat 92 moonkids
[ link | afbeelding ]
Ik denk dat ik die wel wil. Ophalen is geen probleem. Het kan zondag al maar ik weet niet of jullie dan thuis zijn.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:08 schreef mefke79 het volgende:
Lazi, mag ik van jou de Lindex?
En ik heb nog in de aanbieding een fietsendrager voor de quinny zapp. Nog nieuw in de doos. Kan opgestuurd worden, maar is dan echt een pakje en dan komen er dus kosten bij. Mag weg voor 10 euro + verzendkosten. Ophalen kan ook, regio 040.
[ afbeelding ]
ik stuur je een pm, komt goed!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 07:43 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die wel wil. Ophalen is geen probleem. Het kan zondag al maar ik weet niet of jullie dan thuis zijn.
Dan wil ik het regenjasje wel.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:57 schreef Kleurdoos het volgende:
Als ik 1 juni kan zal ik ze meenemen, maar als iemand t pakketje wil, laat ik die voor ok?
Tuurlijk! Ik hoor het wel joh!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:57 schreef Kleurdoos het volgende:
Als ik 1 juni kan zal ik ze meenemen, maar als iemand t pakketje wil, laat ik die voor ok?
Die vind ik ook súperleuk voor mijn Elin maarja... Ze zit pas in mt 74quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:22 schreef Kleurdoos het volgende:
ik dacht dat die WE jas wel in trek zou zijnhij stond r zo leuk, met al die kleine ministerretjes
Ik heb interesse in de zwemluiers 11-18 kg, maar ben bang dat het met verzendkosten misschien handiger is ze gewoon in de winkel te kopen?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:59 schreef Lamb29 het volgende:
Jij snapt t Spring
Ik heb 2 pakken zwemluiers....
1 pak 14kg+
En een pak 11 tot 18kg...
Iemand interesse?
Ik!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:59 schreef Lamb29 het volgende:
Jij snapt t Spring
Ik heb 2 pakken zwemluiers....
1 pak 14kg+
En een pak 11 tot 18kg...
Iemand interesse?
Forum Opties | |