Ja maar dan heb je alleen een iPhone in je hand waar je niks mee kan. Ik lees namelijk niks over de software (en ook dat is toch een investering). Uiteraard zullen ze er dan nog genoeg aan over houden maar daar is het een bedrijf voor.quote:Op woensdag 15 mei 2013 02:45 schreef editoor het volgende:
Hier een mooi plaatje over de materiaalkosten van de iPhone 5:
[ afbeelding ]
Een iPhone 5 met 64GB kost $238 om te maken. Ik denk dat ze dan aardig wat dollars verdienen aan elke klant.
Cmd+tab ook niet?quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:06 schreef FUFR het volgende:
hoe kan ik in een game bv alsnog terug gaan naar de desktop?
normaal zou ik op de windowstoets rammen maar die is absent op mijn MB
alt-tab en zo werkt niet..
Nee, vreemd genoeg ook nietquote:
Ik lees bijna exclusief op mijn iphone.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:12 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik inderdaad zeggen. Toen ik nog een One X had vond ik dat scherm te klein om lange stukken te lezen en nu met de iPhone al helemaal. De iPad mini is er top voor maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat iemand serieus op een 3.5" of 4" scherm een boek wil lezen.
Mn iPhone is er te klein voor, mn iPad 2 te groot en mn iPad Mini perfect.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik lees bijna exclusief op mijn iphone.
Ik heb geen ipad mini, maar ik vind mijn iphone echt prima om op te lezen. Heb al tientallen boeken uit op dat ding. Zeker in bed ideaal lezen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Mn iPhone is er te klein voor, mn iPad 2 te groot en mn iPad Mini perfect. [ afbeelding ]
In bed? Dan lees je op een reader die niet elke minuut weer in een andere richting kanteltquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb geen ipad mini, maar ik vind mijn iphone echt prima om op te lezen. Heb al tientallen boeken uit op dat ding. Zeker in bed ideaal lezen.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
In bed? Dan lees je op een reader die niet elke minuut weer in een andere richting kantelt.
kloteknop, waarom kan je niet in landscape lockenquote:
recent heb ik de naast mijn iPad de iPad mini mini iPod Touch gekocht om buitenshuis de krant en af en toe een boek te kunnen lezen, en mogelijk hier en daar wat te internetten, ik breng er doordeweeks meer tijd mee door dan op mijn iPad heb ik wel gemerktquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb geen ipad mini, maar ik vind mijn iphone echt prima om op te lezen. Heb al tientallen boeken uit op dat ding. Zeker in bed ideaal lezen.
Wat is er flat aan die miniplayer? Is nagenoeg hetzelfde.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:53 schreef FredVleespet het volgende:
Overigens een update voor iTunes. O.a. nieuwe miniplayer en hier en daar wat kleine grafische veranderingen ( Ive?).
Oud
[ afbeelding ]
Nieuw (flat)
[ afbeelding ]
Oud
[ afbeelding ]
Nieuw (flat)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook eindelijk albumart terug bij songs, moet je wel even instellen bij weergaveopties
[ afbeelding ]
Gloss is weg, bij de oude cover waren de playcontrols ook met gloss. Niet flat zoals metro maar wel flatterquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:50 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat is er flat aan? Is nagenoeg hetzelfde...
Volgens mij zijn de play controls echt precies hetzelfde.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:52 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Gloss is weg, bij de oude cover waren de playcontrols ook met gloss. Niet flat zoals metro maar wel flatter
Die over die uitklapbare cover in de miniplayer kwamen volgens mij niet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de play controls echt precies hetzelfde.
Die waren er überhaupt niet in de vorige versie.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:56 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Die over die uitklapbare cover in de miniplayer kwamen volgens mij niet.
Dan zit ik gewoon uit m'n nek te lullenquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:06 schreef TC03 het volgende:
[..]
Die waren er überhaupt niet in de vorige versie.
Nieuwe iMac is minder glossy, maar ook dat zal niet echt fijn zijn denk ik.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Is het eignlijk te doen om een iMac te hebben die recht tegenover een raam staat? Glossy scherm en vol licht erop lijkt mij niet echt fijn namelijk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |