Commerciële hulppost.quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:09 schreef MartiniNL het volgende:
Grrrrrr $@^&!, net een dikke barst in mn iPad3 veroorzaakt..
https://discussions.apple.com/thread/4341537?start=0&tstart=0quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:11 schreef DuTank het volgende:
Hallo, ik heb een MacBook Air 13" gekocht in augustus/september 2012. Nu ben ik bezig met een onderzoek en daarvoor moet ik gesprekken opnemen. Daarvoor heb ik soort van professionele apparatuur gekregen. Normaal gesproken steek je het stekkertje in de microfoon-ingang. Maar ja, er zit dus alleen een kop-telefoon ingang (volgend het icoontje). Nu zou het een gecombineerde ingang moeten zijn, dus voor boxen óf een microfoon.
Nu heb ik dus lopen Googlen, maar de antwoorden die ik gevonden kreeg, waren niet recent en ging over oudere modellen MacBook Air. Dus de uitleg over welke functies ik moet aanklikken in Systeemvoorkeuren komen niet overeen..
Hieruit concludeer ik dat je alleen met bijvoorbeeld iPhone headphones waar zo'n mic-ding aan zit kan gebruiken?quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
https://discussions.apple.com/thread/4341537?start=0&tstart=0
Je hebt hooguit zoiets nodigquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hieruit concludeer ik dat je alleen met bijvoorbeeld iPhone headphones waar zo'n mic-ding aan zit kan gebruiken?
Volgens mij ook wel eens ja, maar heb altijd muziekrepetitie op maandag, en allerlei aankondigingen (eerste iPad) heb ik daardoor dus al gemist.quote:
Vergeten hoe Windows werkt en denken: "Wat is een logische plek om het te vinden?"quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:55 schreef Kartmans het volgende:
Ik meld me aan in deze slowchat. Kan iemand mij vertellen hoe snel je aan het heel OSX went? Want voor mijn studie zou ik een Macbook Air wel nice vinden, maar toen ik er eenmaal mee ging spelen snapte ik er de ballen van, dit terwijl ik met alle Windows ervaring in mijn leven toch wel gevorderd ben. Vraag me af of een Mac mij gaat bevallen? Ook qua compatibiliteit met andere documenten, want als ik thuis ben zal ik toch voornamelijk mijn Windows desktop blijven gebruiken.
Binnen een uur of twee wil je niet meer anders.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:55 schreef Kartmans het volgende:
Ik meld me aan in deze slowchat. Kan iemand mij vertellen hoe snel je aan het heel OSX went? Want voor mijn studie zou ik een Macbook Air wel nice vinden, maar toen ik er eenmaal mee ging spelen snapte ik er de ballen van, dit terwijl ik met alle Windows ervaring in mijn leven toch wel gevorderd ben. Vraag me af of een Mac mij gaat bevallen? Ook qua compatibiliteit met andere documenten, want als ik thuis ben zal ik toch voornamelijk mijn Windows desktop blijven gebruiken.
Nou ja, kost iets meer tijd, paar dagen minimaal.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:34 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Binnen een uur of twee wil je niet meer anders.
Nouja, ballen niet van snappen, dat is misschien overdreven. Dingen zoals een taakbalk die je dan een soort van mist, waardoor switchen van programma's net allemaal anders gaat. Ik heb er ook hooguit 5 minuten mee gespeeld in een Mediamarkt, en toen had ik echt het idee dat ik een stuk minder snel met het OS werkte dan dat ik zou doen met Windows. Maar dit zal dan idd een kwestie van wennen zijn.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik vraag me af hoe je "de ballen niet kan snappen" van een OS. Zeker waar je tegenwoordig toch al snel met 2 tot 3 verschillende werkt (windows, smartphone, een of andere mediabox/smart tv/etc).
Je hebt programma's, je hebt bestanden en een plek waar die meuk staat. Veel spannender wordt het niet.
De trackpad is briljant.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van dat Magic Trackpad? Zit te kijken of ik die Magic Mouse én die Magic Trackpad moet nemen, of het gewoon moet houden op de muis alleen.
Mission controlquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:46 schreef Kartmans het volgende:
[..]
Nouja, ballen niet van snappen, dat is misschien overdreven. Dingen zoals een taakbalk die je dan een soort van mist, waardoor switchen van programma's net allemaal anders gaat. Ik heb er ook hooguit 5 minuten mee gespeeld in een Mediamarkt, en toen had ik echt het idee dat ik een stuk minder snel met het OS werkte dan dat ik zou doen met Windows. Maar dit zal dan idd een kwestie van wennen zijn.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:53 schreef RoofingBurner het volgende:
Oehh....die vind ik ook lastig die mission control.....
Maar speciaal voor jou is er ook nog gewoon ALT + TAB in de vorm van CMD + TABquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:10 schreef Kartmans het volgende:
Hmmmm. Misschien dat ik het gewoon maar moet doen dan. Al hoewel ik dat Mission Control toch nog wat rommelig vind ogen haha. Wat denken jullie trouwens? Wordt er deze zomer nog een nieuwe Macbook Air aangekondigd? Want dan wacht ik sowieso met mijn aankoop.
Wauw, dat is dan meer mijn ding hahaha. Maar je kan ook swipen naar een ander programma toch, als je ze fullscreen hebt staan?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar speciaal voor jou is er ook nog gewoon ALT + TAB in de vorm van CMD + TAB
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |