PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Seems legitquote:
Ok Suarezquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:49 schreef Kun-Aguero het volgende:
Bedankt maar Ronaldinho heeft low low en toch en opperbaas
Waarom post je mijn pack opening ?quote:
Dat is waarschijnlijk niet echt. Ik zag ook dat pack met TOTY Falcao en TOTY Dani Alves op het EA forum, die is misschien wel echt.quote:
Zoiets wil ik nog een keer meemakenquote:
Leuk verhaal.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk niet echt. Ik zag ook dat pack met TOTY Falcao en TOTY Dani Alves op het EA forum, die is misschien wel echt.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:51 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik wil meemaken wanneer jij word geband of weg ga van FOK!
quote:
Deze lijkt me dan eerder echt. Een foto/screenshot is heel makkelijke te bewerken. Zo'n video is al een stuk lastiger. Beetje jammer dat 'ie niet de discardwaardes laat zien.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk niet echt. Ik zag ook dat pack met TOTY Falcao en TOTY Dani Alves op het EA forum, die is misschien wel echt.
Als ik een account had daar, dan had ik zeker 5 euro op Willem II gezet. Dan wordt het kampioenschap óf 1 week uitgesteld óf ik ben ¤130 rijker.quote:
Goed gezien jongenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:53 schreef TBakkert het volgende:
Er hoort toch rechts onderin te staan: 'You found a rare gold player'. Dat stond er niet. Dus fake n gay.
klopt dit wel?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Als ik een account had daar, dan had ik zeker 5 euro op Willem II gezet. Dan wordt het kampioenschap óf 1 week uitgesteld óf ik ben ¤130 rijker.
Nee. Maar laat die jongen lekker dromen.quote:
nee. je bent het of allebei of geen van beiden in dat geval. Niet 1 van de 2.quote:
Hij bedoelt: dan wordt het kampioenschap gevierd óf ik ben 130 euro rijker.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee. Maar laat die jongen lekker dromen.
Hij zal dat inderdaad bedoelen alleen zegt hij iets totaal anders.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij bedoelt: dan wordt het kampioenschap gevierd óf ik ben 130 euro rijker.
Het wordt gewoon 5-0 ofzo, Ajax wordt in stijl kampioen
Oh ja, dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij bedoelt: dan wordt het kampioenschap gevierd óf ik ben 130 euro rijker.
Het wordt gewoon 5-0 ofzo, Ajax wordt in stijl kampioen
Wil je zo een potje misschien?quote:
Zo had ik mijn weekend verzekerd toen AZ thuis kampioen kon worden tegen Vitesse. 20 Euro op Vitesse, en winst was 140 euro. Vitesse won, ik had mn hotel overnachting er uit, en de dag daarna werd AZ alsnog kampioen omdat PSV van Ajax wonquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Als ik een account had daar, dan had ik zeker 5 euro op Willem II gezet. Dan wordt het kampioenschap óf 1 week uitgesteld óf ik ben ¤130 rijker.
Kun je nu meteen of ben je nog bezig?quote:
Hou je bekquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:00 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Stuur een bericht naar de beheerder van deze site
Zes - twee voor PSV toen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zo had ik mijn weekend verzekerd toen AZ thuis kampioen kon worden tegen Vitesse. 20 Euro op Vitesse, en winst was 140 euro. Vitesse won, ik had mn hotel overnachting er uit, en de dag daarna werd AZ alsnog kampioen omdat PSV van Ajax won
Ja, dat bedoel ik dus. Grote kans op een win-win situatie.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zo had ik mijn weekend verzekerd toen AZ thuis kampioen kon worden tegen Vitesse. 20 Euro op Vitesse, en winst was 140 euro. Vitesse won, ik had mn hotel overnachting er uit, en de dag daarna werd AZ alsnog kampioen omdat PSV van Ajax won
Kan alleen met 5* skillers toch?quote:
isgoed, ik ga ff kijken of PS al aanstaat.quote:
yupquote:
Oh? Ik dacht 5-2, ben bij de 5-2 naar buiten gegaan, en heb geen aandacht meer aan de wedstrijd geschonkenquote:
ja maar hij ziet er wel ziek uitquote:
En wat heeft dat met het kampioenschap van AZ toen te maken?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het werd ook een keer 10-0 toch in Eindhoven?
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het werd ook een keer 10-0 toch in Eindhoven?
Niets, maar zoiets stond mij bij.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
En wat heeft dat met het kampioenschap van AZ toen te maken?
Oh ja, tegen Feyenoord was dat. Zelden zo gelachen.quote:
Ik kreeg zelfs medelijdenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Oh ja, tegen Feyenoord was dat. Zelden zo gelachen.
Oh, ok.quote:
Toen speelde Cruijff bij Feyenoord en wonnen ze de dubbel.quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Feyenoord werd in 39 jaar net zo vaak kampioen dan Ajax in 3 jaar
Mickey.jpgquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Feyenoord werd in 39 jaar net zo vaak kampioen dan Ajax in 3 jaar
Das lang geledenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Toen speelde Cruijff bij Feyenoord en wonnen ze de dubbel.
Dat klopt want die man is een fossiel. Lang geleden dus. Een bijzonder juiste inschatting van jouquote:
Huhquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat klopt want die man is een fossiel. Lang geleden dus. Een bijzonder juiste inschatting van jou
Haha, ik ga je slopen. Alleen moet ik nu een potje spelen. Tegenstander heeft 56 chem, dus dat zal zo bekeken zijnquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:26 schreef Reemi het volgende:
Wie komt zo potje op de ps3 ? FUT of H2H maakt niet uit
Ik start vast opquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, ik ga je slopen. Alleen moet ik nu een potje spelen. Tegenstander heeft 56 chem, dus dat zal zo bekeken zijn
FUT of H2H?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Kom eerst tegen mij. Ik pak even m'n Xbox > PS3 internetkabel erbij.
Heb je ook een xbox ?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Kom eerst tegen mij. Ik pak even m'n Xbox > PS3 internetkabel erbij.
daarom sta ik er niet in, al die fanboys gelijk in je nekquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
beetje alle mensen uit de op zitten toevoegen he mannetje
Jaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
beetje alle mensen uit de op zitten toevoegen he mannetje
ja idd vooral ik als bekende youtuber hequote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
daarom sta ik er niet in, al die fanboys gelijk in je nek
beter ga je een toffe serie doen, aka commentatenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:40 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ja idd vooral ik als bekende youtuber he
ja meteen een cockblock van crookk/noirquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:40 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Jaiedereen die ik ken heeft ps3 dus moet ik hiermaar mede xboxers zoeken
Beter sponsor jij me een headsetquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
beter ga je een toffe serie doen, aka commentaten
heb anders wel al meer dan 1000 viewsquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:42 schreef Reemi het volgende:
Djeetje is wel dé baas van deze reeks inderdaad.
kun je die niet bekostigen van al die views?quote:
Gezien zijn Nederlands zou zijn Engels wel helemaal rampzalig zijnquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
beter ga je een toffe serie doen, aka commentaten
Groupies.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
daarom sta ik er niet in, al die fanboys gelijk in je nek
Daarom heb je mij ook in je lijst zeker?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:40 schreef vandermar het volgende:
Ik ga helemaal niet meer accepteren. Ik wil geen ajacieden in mijn lijst.
JIj bent stiekem ook niet voor Ajax. Net als Litmanenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daarom heb je mij ook in je lijst zeker?
Teletekstsupporters accepteert hij wel.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daarom heb je mij ook in je lijst zeker?
Okquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee hoor, hij zal juist erg blij zijn dat hij je niet geaccepteerd heeft.
Dan ben jij ook niet voor Feyenoord.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
JIj bent stiekem ook niet voor Ajax. Net als Litmanen
Ik ben al supporter sinds het beginquote:
Ik ben voor Cambuur.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan ben jij ook niet voor Feyenoord.
[..]
Ik ben al supporter sinds het beginIk snap ook niet waarom ik jou ooit heb geaccepteerd.
Ik verwijder altijd mensen na een tijdje.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:46 schreef Kun-Aguero het volgende:
Litmanen heeft mij wel geaccepteerd tenminste 1 sympathiekeling
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik verwijder altijd mensen na een tijdje.
Ook mensen uit het echte leven?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik verwijder altijd mensen na een tijdje.
Ik hoop ook dat ze promoveren maar ik ben niet echt een fan.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben voor Cambuur.
Tenzij ze niet promoveren, dan ben ik niet meer voor ze
Ja, huur ik een assassin in en die schiet dan iemand neer.quote:
Ik ook niet hoor. Leuk voor ze maar meer ook niet. Paar jaar terug kwam ik er nog regelmatig, vind er nu geen kut aan.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat ze promoveren maar ik ben niet echt een fan.
Ok man.quote:
ben je al honderdzoveel of hoe oud die club mag zijnquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan ben jij ook niet voor Feyenoord.
[..]
Ik ben al supporter sinds het beginIk snap ook niet waarom ik jou ooit heb geaccepteerd.
Ik heb er meer dan 1.4 miljoen. En dat is serieus.quote:
Nee, ik ben al fan sinds ik ben geboren. En hoe lang ben jij fan van Arsenal?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
ben je al honderdzoveel of hoe oud die club mag zijn
haha ja wist al dat het rood was toen de scheids floot.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:48 schreef TBakkert het volgende:
GG
maar wat een onzin die rode kaart voor Carrick![]()
Niet sinds ik ben geboren, dat zou nogal vreemd zijn.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, ik ben al fan sinds ik ben geboren. En hoe lang ben jij fan van Arsenal?
met die Marcio Azevedo en Neymar vooral...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:52 schreef Djeetje het volgende:
[..]
haha ja wist al dat het rood was toen de scheids floot.
Skillde je af en toe wel weg
De aap komt uit de mouw. Voor ajax en LB+Y, kan niet missenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
met die Marcio Azevedo en Neymar vooral...
Maar je LB + Y'de wel veel
ik heb een Bundesliga 352 met Reus en esswein, maar speel er nooit meequote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:54 schreef poker4lifee het volgende:
iemand nog een heel goedkoop goed 352 team? ;o
Niet iedereen die voor Ajax is gebruikt LB+Y hoor.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
De aap komt uit de mouw. Voor ajax en LB+Y, kan niet missen
door dezequote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:50 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb er meer dan 1.4 miljoen. En dat is serieus.
Ajacieden spelen alleen mooi voetbal. De gemiddelde pace van Ajax t.o.v PSV/Feyenoord zegt al genoeg.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niet iedereen die voor Ajax is gebruikt LB+Y hoor.
Nou inderdaad. Pelle met 56 pacequote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ajacieden spelen alleen mooi voetbal. De gemiddelde pace van Ajax t.o.v PSV/Feyenoord zegt al genoeg.
quote:
Lukoki tellen we even niet mee.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ajacieden spelen alleen mooi voetbal. De gemiddelde pace van Ajax t.o.v PSV/Feyenoord zegt al genoeg.
dat hangt meer af van je processor en als je After effects gebruikt ook van je grafische kaart.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:58 schreef Djeetje het volgende:
Kan ik op een pc met 4 GB Ram geheugen makkelijk bewerking programma's draaien ?
Waar staat dat ?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dat hangt meer af van je processor en als je After effects gebruikt ook van je grafische kaart.
rechtermuisknop op computer en dan eigenschappen volgens mij...quote:
ik maak zo een puush moet het even downloadenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
rechtermuisknop op computer en dan eigenschappen volgens mij...
0. Zou ook niet mogen, ivm copyrights denk ik.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]Hoeveel heb je daaraan verdiend?
[..]
Lukoki tellen we even niet mee.
je hebt toch gewoon standaard knipprogramma op je pc staan? Dan upload je zo een naar imgur...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:00 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik maak zo een puush moet het even downloaden
http://wefut.nl/squad/749quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:54 schreef poker4lifee het volgende:
iemand nog een heel goedkoop goed 352 team? ;o
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |