Als Grove Str. een rol speelt in de game kan hetquote:Op maandag 6 mei 2013 17:39 schreef Zolder het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren en dat is maar goed ook. Die zijn nu bejaard, en et zou denk ik te geforceerd aanvoelen.
Zal ook voor veel speculatie gaan zorgen, dat willen de makers wel denk ik.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:45 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Als Grove Str. een rol speelt in de game kan het
bijna niet anders dan dat er op z'n minst een
verwijzing (familie van C.J./Sweet bijv.) in GTA V zit.
En voor een positievere reputatie van Franklin, nu wil het merendeel de andere 2 karakters zijn.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:50 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Zal ook voor veel speculatie gaan zorgen, dat willen de makers wel denk ik.
quote:Op maandag 6 mei 2013 16:16 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
watch my words; dit is de straat waar CJ woonde
[ afbeelding ]
dat linker gedeelte vd straat, dan zou je rechts zn huis hebben
besteldquote:Op maandag 6 mei 2013 20:20 schreef Pap89 het volgende:
Jullie lopen achter
HYPE TRAIN FOR PC-FAGGOTS:
http://www.amazon.de/Rock(...)s=grand+theft+auto+v
Als je hem daar besteld ontvang je hem waarschijnlijk gewoon op de dag dat hij in NL ook uitkomt, aangezien er geen datum bij staat.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:20 schreef Pap89 het volgende:
Jullie lopen achter
De GTA III-games (III, Vice City en San Andreas) en de HD GTA's (IV en V) spelen zich niet af in hetzelfde universum, heeft Rockstar ooit eens gezegd. In de wereld van GTA IV en V hebben CJ, Tommy Vercetti en Claude dus nooit bestaan. Wel is het mogelijk dat personages uit deel IV terugkomen in deel V.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:40 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Een jongere versie van Claude zat bijvoorbeeld ook in GTA SA, waarom zou dat nu niet kunnen? Ze kunnen ook gewoon kort in een cutscene zitten of zo.
quote:Op maandag 6 mei 2013 20:20 schreef Pap89 het volgende:
Jullie lopen achter
Omdat het dezelfde era isquote:Op maandag 6 mei 2013 17:40 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Een jongere versie van Claude zat bijvoorbeeld ook in GTA SA, waarom zou dat nu niet kunnen? Ze kunnen ook gewoon kort in een cutscene zitten of zo.
Sorry..quote:Op maandag 6 mei 2013 16:16 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
watch my words; dit is de straat waar CJ woonde
[ afbeelding ]
dat linker gedeelte vd straat, dan zou je rechts zn huis hebben
puur toevalquote:Op maandag 6 mei 2013 20:59 schreef Faazz het volgende:
[..]
Sorry..
[ afbeelding ]
http://www.gtaforums.com/(...)indpost&p=1062443829
Waarom dan wel nog Grove Street en Ballas?Beetje dubbel... Maar ik kan me idd ook herinneren dat eens ergens te hebben gelezen.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De GTA III-games (III, Vice City en San Andreas) en de HD GTA's (IV en V) spelen zich niet af in hetzelfde universum, heeft Rockstar ooit eens gezegd. In de wereld van GTA IV en V hebben CJ, Tommy Vercetti en Claude dus nooit bestaan. Wel is het mogelijk dat personages uit deel IV terugkomen in deel V.
Ik had trouwens wel het idee dat er in sa veel meer easter eggs zaten dan in IVquote:Op maandag 6 mei 2013 21:25 schreef Faazz het volgende:
Ik vind het een beetje symbolisch gezever van ze. Maar waarom zouden ze oude personages terug laten komen.. Tis toch een heel nieuw spel. Wat betreft die Ballas en Grovestreet gang is ook niks over bekend. Dat je groene en paarse petjes ziet rondlopen zegt toch ook niks eigenlijk.
Er zullen vast wel veel eastereggs te vinden zijn, zoals die tag in de Franklin trailer, maar ook in GTASA zag je verwijzingen naar oa. Manhunt dat in feite niks met heel GTA te maken heeft.
Als PS3 bezitter klinkt dit prettig maar tegelijkertijd ook ongeloofwaardig. Het is algemeen bekend dat het programmeren van games op de ps3 voor ontwikkelaars een stuk lastiger en tijdrovender is tov de xbox. Ja, de game wordt hierdoor een stuk mooier op de ps3, maar waarom zou Rockstar dit überhaupt willen?quote:Op zondag 5 mei 2013 18:39 schreef Ties02 het volgende:
[..]
[..]
http://www.psx-sense.nl/1(...)-de-ps3-aan-de-pers/
GTA IV zag er minder uit op PC en PS3 omdat ie werd geport vanaf de xbox
nu lijkt het dus alsof de PS3 de main console gaat worden, wel goed ook. Heb III, SA en VC altijd op m'n PS2 gespeeld, altijd perfect.
Mwa, ik denk gewoon 1 dvd. Installatie sowieso niet want niet iedereen heeft een schijf in zn xboxquote:Op maandag 6 mei 2013 23:27 schreef Rogan het volgende:
Ik denk dat ze een PS3 versie tonen vanwege de blu-ray. GTAV zal vast op 1 blu-ray schijfje passen.
Ik kan me niet voorstellen dat deze game op 1 dual layer DVD past.
PS3 en 360 zijn qua specs vrij gelijk, om de specificaties zal het niet draaien. Denk het gemak van het gebruiken van 1 disc.
Ik denk dat je op de 360 eerst een disc moet installeren ofzo, het grootste deel van de content waarschijnlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |