Big Smoke is dood. En sowieso zou hij een stuk ouder zijn in GTA V.quote:Op zondag 5 mei 2013 23:24 schreef Beaudelaire het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is Big Smoke afgevallen zeg.
copycatsquote:Op maandag 6 mei 2013 00:20 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Big Smoke is dood. En sowieso zou hij een stuk ouder zijn in GTA V.
Regulatequote:Op zondag 5 mei 2013 22:20 schreef Vault-Boy het volgende:
Weer wat kleine informatie.
Wat nummers die in GTA V komen. Zitten toch weer een paar goede tussen, waaronder Regulate![]()
http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=532775
Julio Gquote:Op maandag 6 mei 2013 01:15 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Regulate![]()
Hopelijk doen ze een G-funk radio station ofzo
Of de terugkeer van Radio Los Santos
Dat is dus niet waarquote:Op zondag 5 mei 2013 22:51 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
En dat (2e hands) spellen geblockt worden dmv DRM![]()
Het feit dat Sony dat heeft ontkent is vrij chill ja.quote:Op maandag 6 mei 2013 08:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is dus niet waarLeuk al die geruchten uit 2012, maar we leven in 2013
http://kotaku.com/5985874(...)ys+online-connection
De persoon die er 140 euro voor wil betalen mag hem hebben.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:39 schreef aequus het volgende:
ik heb geen xbox, en jij hebt er 1 teveel.
dm als je hem wilt weggeven
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:36 schreef Rogan het volgende:
Rockstar heeft eerder 1 game uitgebracht op 2 generaties.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kun je daar ook die hond jatten?quote:Op maandag 6 mei 2013 16:16 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
watch my words; dit is de straat waar CJ woonde
[ afbeelding ]
dat linker gedeelte vd straat, dan zou je rechts zn huis hebben
quote:Op maandag 6 mei 2013 16:16 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wie weetquote:
en alles in het paars kapotmaken!quote:Op maandag 6 mei 2013 16:36 schreef Spies het volgende:
Sowieso is het eerste wat ik ga doen als ik de game heb Grove Street opzoeken
quote:
quote:Franklin is veel jonger dan Michael. Hij komt uit de zwarte achterstandswijk South Los Santos en voert allerlei klusjes uit - aan beide kanten van de wet.
http://tweakers.net/revie(...)rie-hoofdrollen.html
Vette sitequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dacht ik ook al toen ik de trailer zag. Opzich wel logisch aangezien het nog steeds de grove street gang isquote:Op maandag 6 mei 2013 16:16 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaat niet gebeuren en dat is maar goed ook. Die zijn nu bejaard, en et zou denk ik te geforceerd aanvoelen.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:34 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik hoop echt dat CJ of Sweet of zo terugkomt. Ik denk i.i.g. dat we nog wel iets over ze te weten gaan komen.
Een jongere versie van Claude zat bijvoorbeeld ook in GTA SA, waarom zou dat nu niet kunnen? Ze kunnen ook gewoon kort in een cutscene zitten of zo.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:39 schreef Zolder het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren en dat is maar goed ook. Die zijn nu bejaard, en et zou denk ik te geforceerd aanvoelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |