Ik zat al op jou te wachtenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Neehoor, zijn ze niet, zitten alleen een paar kwallen tussen, zoals in elke provincie.
Niet bepaald, IkStampOpTacos eerder.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:28 schreef Fopje het volgende:
[..]
Nou jongen, je bent geweldig!
Dit is waarom zo veel mensen Friezen haten.
Arrogant kutvolk![]()
Dan ben je ontzettend dom en sluit je een deel van "je eigen volk" uitquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:45 schreef GentlemanTroller het volgende:
[..]
Niet bepaald, IkStampOpTacos eerder.
Ik reageer alleen op wat hij zegt. Hij spreekt ze allemaal aan, nou dan spreek ik alle hollanders aan.
Enige agressie komt bij hem vandaan
WANT HIJ IS BEGONNEHHHHHH
Hedendaags horen wij wel bij "Nederland" jup.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dan ben je ontzettend dom en sluit je een deel van "je eigen volk" uit
Jij hebt het over "Hollanders", dat is iets anders dan Nederlanders. Maarja, jij kent je geschiedenis toch zo goed? Dan weet je toch waar ik het over heb?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:48 schreef GentlemanTroller het volgende:
[..]
Hedendaags horen wij wel bij "Nederland" jup.
Niet altijd zo geweest.
Doel je op "West-Friesland?"quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jij hebt het over "Hollanders", dat is iets anders dan Nederlanders. Maarja, jij kent je geschiedenis toch zo goed? Dan weet je toch waar ik het over heb?
Zo noem ik de rest van nederland gewoon, dat is mijn visie.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jij hebt het over "Hollanders", dat is iets anders dan Nederlanders. Maarja, jij kent je geschiedenis toch zo goed? Dan weet je toch waar ik het over heb?
Je visie is fout. Met je kutdialect.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:52 schreef GentlemanTroller het volgende:
[..]
Zo noem ik de rest van nederland gewoon, dat is mijn visie.
Ik erger mij gewoon aan het feit dat iedereen denkt dat Friesland een arrogant kutvolk is, zich niet wil aanpassen e.d.
En het meeste waar ik mij aan erger zijn de mensen die denken dat wij nog steeds een Dialect hebben.
Meeste Groningers haten Friezen en meeste Friezen haten groningers, simpel as that.
Met zon instelling maak je dat vooroordeel ook aardig waar.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:52 schreef GentlemanTroller het volgende:
[..]
Zo noem ik de rest van nederland gewoon, dat is mijn visie.
Ik erger mij gewoon aan het feit dat iedereen denkt dat Friesland een arrogant kutvolk is, zich niet wil aanpassen e.d.
En het meeste waar ik mij aan erger zijn de mensen die denken dat wij nog steeds een Dialect hebben.
Meeste Groningers haten Friezen en meeste Friezen haten groningers, simpel as that.
Nope.quote:
Good job soldier.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:56 schreef GentlemanTroller het volgende:
[..]
Nope.
Jij denkt dat ik niet weet dat Friesland vroeger een gedeelte van duitsland bezat e,d
(Waaronder dus ook "zucht" Groningen)
Ik heb het net nog gezegd wat ik er van vond en daar blijf ik ook bij.
Omdat TS z'n "trolltopic" faalt en hij kan ze niet uit z'n mouw schudden.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:58 schreef Fopje het volgende:
Waarom mag je wel haten op Groningen, en niet op dat miezerige flut Friesland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |