Een plank op maat laten zagen bij bouwmarkt en die erop leggen. je hebt ook speciale netten maar weet niet of dat op een schelp past.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:51 schreef Sam1993 het volgende:
Kom even binnedringen een week te vroeg. maar hier spelen de kindjes wat meer in de zandbak dan in het babytopic denk. onze zandbak word telkens onder geplast door de buurtkindjes zo erg dat toen ik van de week amber in de zandbak had zitten meteen een urinegeur vrij kwam kind meteen in de douche maja zand zat er pas een week in. heeeft iemand behalve een nieuw set kopen (1 kant van de schelp ontbreekt en die van de action is dus kleiner die heb ik gister gehaald) een andere goedkopere oplossing om de zandbak af te sluiten voor katten?
Dankje! dat ik daar niet opgekomen ben heb een plank boven op de schuur liggen!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:52 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Een plank op maat laten zagen bij bouwmarkt en die erop leggen. je hebt ook speciale netten maar weet niet of dat op een schelp past.
quote:
Ja, ik zeg dan inderdaad ook gewoon: 'klaar!' en haal het bord weg. Ik weet zeker dat hij dan soms nog wel wil eten, maar uit dwarsheid vraagt hij zijn bord niet terug, en ik vind een beetje trek hebben ook wel een manier om wat van te leren.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:01 schreef Sannne het volgende:
Dan pak ik het eten af en eet zelf even rustig door. Dan gaat ze huilen en wordt ze boos. Ik zeg dan 'Wil je weer eten?' 'Niet gooien dan! Anders klaar!'
Meestal gaat ze dan ook wel weer goed eten. En zo niet dan ga ik er van uit dat ze geen honger heeft (ze speelt eigenlijk pas als ze vol zit) en haal ik haar uit de stoel en laat haar het eten oprapen en weggooien.
ja, wij hebben een stoeltje waar die op moet als die echt stout is...eerlijk gezegd is het ook voor mij beter om even af te koelen, want ik kan er soms niet zo goed tegen als het zich zo opstapelt op een dag, hij zit dan 1-2 minuten op de stoel, even uit mijn zicht, hij krijgt uitleg waarom hij daar zit en daarna maken wij het weer goed, hij merkt daardoor toch dat hij te ver is gegaan en het helpt meestal welquote:Op zaterdag 4 mei 2013 08:43 schreef Aventura het volgende:
Hanteert iemand 'time-out'-pricipe bij hun dreumes? Ik merk dat ik regelmatig in een patstelling kom met ventje. Vooral slaan en met dingen gooien wil ik echt niet, maar hij blijft het maar doen. Hij tart me echt, gaat bijdehand doen (ik: nee Jurre! Hij ' magniet!' en dan gewoon lachend doorgaan). Na de zoveelste 'nee' weet ik soms echt niet meer wat te doen. Op tv zie ik welkens een 'naughty chair' voorbij komen. Kan ventje dat al snappen (nu 21,5 maand)
*check* hier precies hetzelfde! Ben alleen niet moe, paps vandaag welquote:Op zondag 5 mei 2013 19:47 schreef bitterend het volgende:
Sinds mijn kind loopt wil ze niks anders! vanaf 6 uur als ze wakker is wil ze naar buitenals ik zeg dat we nog niet naar buiten gaan, of dat ik eerst wat wil doen dan is het drama!
Ik ben moe![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een heerlijk haar heeft jou kleinequote:Op zondag 5 mei 2013 21:17 schreef Mevr_Mus het volgende:
Haha, ik vind het af en toe ook heerlijk om rustig te kunnen werken![]()
Moet trouwens zeggen dat we de afgelopen dagen aan S. echt geen kind hebben gehad. Hij is zo lekker aan het rommelen in de tuin![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |