SPOILER: FOK!CRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Radioactive, a song by Imagine Dragons on Spotify.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILER: Ex LedenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Lijst met game(r)s van de MC-SCOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________________________
User plaatjes door PlexOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
HAAAAAAAAAOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
U MAD BRO?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
5530.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Clip is ook wel vet, heeft Plex die niet als Steam pic?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:24 schreef tuut-chips het volgende:
IFHY, a song by Tyler, The Creator and Pharrell on Spotify.
topic nummer
geen discussie![]()
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:24 schreef tuut-chips het volgende:
IFHY, a song by Tyler, The Creator and Pharrell on Spotify.
topic nummer
geen discussie![]()
![]()
quote:
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
ey maar aldie, hoe maak je die lijsten dan?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Clip is ook wel vet, heeft Plex die niet als Steam pic?Too slowquote:![]()
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:25 schreef bobbernaut het volgende:
ey maar aldie, hoe maak je die lijsten dan?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
DE KRACHT VAN MAGIEIIEIEIEIIEIEIEIEI![]()
LE ME LE TROLLD LE TUUTCHIPSquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:26 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
U MAD LOL LE TROLLFACE [ afbeelding ] LOL TROLD U LOLOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:
hier verder GAM / MINECRAFT SC #211 Waar we 210 overslaan
dat waren nog eens tijdenAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Ja dat wel, maar elke keer dat kutplaatjequote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:26 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Wat is toch best vet gedaan of niet dan
57 topics terugquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:26 schreef Ame_thyst het volgende:
hier verder GAM / MINECRAFT SC #211 Waar we 210 overslaan
dat waren nog eens tijden
Ey wat vind je van deze dan?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:26 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar elke keer dat kutplaatje![]()
![]()
Nu ga ik kenser hard boutenOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ohquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Het staat ook serieus gewoon onderaan de lijst, ezel
JA MAAR NIET HOE IK DIE VAN DE MC SC MAAKOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
39Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Live vanuit de wcOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:
Soort cijfers: Reeksen: Top 100 (reeks)quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:28 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Oh
JA MAAR NIET HOE IK DIE VAN DE MC SC MAAK
Datum spreekt voor zich
Typ de reeksnaam![]()
Thanks broquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Soort cijfers: Reeksen: Top 100 (reeks)
Datum spreekt voor zich
Typ de reeksnaamOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Jezus mn schijt stinkt een uur in de windOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
BackOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
fout: de ingevoerde reeks is onbekendquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Soort cijfers: Reeksen: Top 100 (reeks)
Datum spreekt voor zich
Typ de reeksnaam
?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Minecraft tikken, dan krijg je een dropdown en klik je hem aanquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:33 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
fout: de ingevoerde reeks is onbekend
?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
MwahhOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
![]()
Top 100 voor reeks "Minecraft SC" van 03-05-2013
nr / aantal posts / gebruiker
1 30 bobbernaut
2 27 vogelkooi
3 22 AlDieWillenteKaaprenVaren
3 22 MineraalWater
5 10 Ame_thyst
6 09 shaderon
7 06 d4v1d
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
AAAAH
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:39 schreef bobbernaut het volgende:
Piemellengte?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jep, gemiddelde FOK!ker rond de 30 CMquote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
WHY THE FUCK WOULD YOU DO THATquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:59 schreef bobbernaut het volgende:
http://www.huffingtonpost(...)ttens_b_2979220.html
nsfw![]()
Wie van jullie was het die dit heeft verneukt?quote:Het Minecraft slowchat topic waar we discussieren over vrouwen, politiek, iphone vs samsung, voetbal, games, muziek, films, de pc van AlDieWillenteKaaprenVaren, de mening van Ame_thyst op alles, de gevaarlijke levensstijl van drumstickNL, praktische voorbeelden waarin mender censuur aanmoedigt, maurisioo's eindeloze stroom van zombiemaps, de illuminatie, de gezondheid verbeteren, eigenschappen van MineraalWater,Bobbers banfetish, Loon die de server sloopt, wat er in de OP moet staan, frikandellen, Victoria Justice aanbidden, poepbroeders, Flodders kalende zuurpruim genaamd mschol, waar shaderon over het beloofde land Australië praat, waar mar456 nog steeds geen topicventjeshoofd heeft, d4v1d's autisme, de godfather SosuA en waar wij Miley een zachtaardig karakter vinden hebben!![]()
![]()
:'Dquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:16 schreef shaderon het volgende:
gewoon per ongeluk in afrika laten ontsnappenOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Zou bijna een TR van je post versturenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:14 schreef shaderon het volgende:
jullie moeten gewoon eens chillen en die rap/r&b shizzle luisterenFear is the grease of society.![]()
wat een retards zegquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:15 schreef bobbernaut het volgende:
http://www.independent.co(...)oratory-8601658.html
kankerchinezen.....Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:16 schreef shaderon het volgende:
gewoon per ongeluk in afrika laten ontsnappen![]()
![]()
Achja de chinezen kunnen toch niks goed doen dus dat zal ook wel falen. Babipangang hebben ze hier ook gekregen, was ook als een wapen bedacht.Fear is the grease of society.![]()
ik kop nog liever een treinquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:14 schreef shaderon het volgende:
jullie moeten gewoon eens chillen en die rap/r&b shizzle luisteren![]()
''Jongens, het is verdomd mooi weer, ik heb geen zin meer en ik heb honger. Verlof op mijn rekening, de ballen.''
Altijd leuk, werken bij een klein familiebedrijfje.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ik ook, maar ik mag niet. Alleen op de zaak, vanochtend tyfusveel telefoon.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:31 schreef TJV het volgende:
''Jongens, het is verdomd mooi weer, ik heb geen zin meer en ik heb honger. Verlof op mijn rekening, de ballen.''
Altijd leuk, werken bij een klein familiebedrijfje.
Nu gelukkig wat minder, kan ik mij op de mails stortten![]()
![]()
printserver/webserver en kijken of ik er een scanservertje van kan maken (lees: de scan functionaliteit van mijn printer gebruiken en automatiseren)quote:![]()
Jaloersssquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:48 schreef Ame_thyst het volgende:
WHEN YOU START FEELING COMFORTABLE ABOUT SPEAKING DUTCH AND THEN SOMEONE FROM LIMBURG STARTS TALKING TO YOU
[ afbeelding ]
sry voor de caps maar ga het niet hertikken![]()
Een nokia 3310 draait lol nog als je soms de loading times zietquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Draait een Raspberry Pi ook LoL?Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
site over roterdam toch?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:51 schreef Ame_thyst het volgende:
WHEN YOU CROSS ONE OF THE BRIDGES OVER THE MAAS
[ afbeelding ]
herkenbaar, sorryFear is the grease of society.![]()
jah zo'n blogjeMaar denk voor alle Nederlanders wel herkenbare dingen
http://whenyouliveinrotterdam.tumblr.com/Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Deze snap ik eigenlijk niet echt.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:48 schreef Ame_thyst het volgende:
WHEN YOU START FEELING COMFORTABLE ABOUT SPEAKING DUTCH AND THEN SOMEONE FROM LIMBURG STARTS TALKING TO YOU
[ afbeelding ]
sry voor de caps maar ga het niet hertikken![]()
#thinkquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:01 schreef Ame_thyst het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Slaat denk op het accentquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:09 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Deze snap ik eigenlijk niet echt.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Hmm band gebruikt mijn foto van hun, eerste keer zetten ze wel verplicht mijn naam erbij. Vandaag niet 6 maanden later, wel even geatendeerd! Wordt mischien de nieuwe racoons.Fear is the grease of society.![]()
link.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:24 schreef vogelkooi het volgende:
Hmm band gebruikt mijn foto van hun, eerste keer zetten ze wel verplicht mijn naam erbij. Vandaag niet 6 maanden later, wel even geatendeerd! Wordt mischien de nieuwe racoons.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
<3quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee Den Haag/Rotterdam zijn zoveel beter wil je zeggen![]()
![]()
![]()
![]()
Niks mis met gunstig gelegen dorpen.![]()
![]()
![]()
Touché.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:26 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nee, Hollander is Zuid en Noord holland.
Ik ben een Nederlander![]()
Heel Flevoland ligt ongunstigquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Niks mis met gunstig gelegen dorpen.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
rotterdam is gewoon een aardig mooie stadquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Niks mis met gunstig gelegen dorpen.![]()
Zal anders deze zomer eens met mijn 650d wat rondjes fietsen door Rdam voor wat leuke stukjes, al die haat
Ja, ben wel twintig hele minuten onderweg naar Lelykstad/Zwolle en maar liefst VIJFENVEERTIG!!! minuten naar A'damquote:![]()
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:35 schreef shaderon het volgende:
[..]
rotterdam is gewoon een aardig mooie stad![]()
![]()
Hoe kom jij in 45 mins naar A'dam terwijl het mij 37 minuten kost en je eerst 20 mins naar Lelystad moet?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja, ben wel twintig hele minuten onderweg naar Lelykstad/Zwolle en maar liefst VIJFENVEERTIG!!! minuten naar A'dam![]()
Waarom heb je een gui nodigquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:51 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ]
dat ging onverwacht in 1x goed
![]()
Beter besteed je je ram aan iets beters![]()
![]()
komt wel goed...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Waarom heb je een gui nodig![]()
Beter besteed je je ram aan iets beters
ik werk niet dagelijks met Linux dus is een gui geen overbodige luxe, als ik weet hoe ik em wil inrichten kan ik gui altijd uitschakelen![]()
![]()
Ey tim, Die jas van zara is bij mij binnenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:38 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Hoe kom jij in 45 mins naar A'dam terwijl het mij 37 minuten kost en je eerst 20 mins naar Lelystad moet?![]()
Misschien doorfietsen?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:38 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Hoe kom jij in 45 mins naar A'dam terwijl het mij 37 minuten kost en je eerst 20 mins naar Lelystad moet?![]()
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Misschien doorfietsen?als jij van Dronten naar A'dam fiets in 45 mins zou ik maar aan wielrennen gaan doen.
![]()
Wedden in de laatste maand gaan ze zeggen: Ja PC versie komt ook uit en dan *le master trole 2013 rockiestarie![]()
GTA IV PC versie was bagger lol, ik denk niet dat GTA V PC versie beter gaat worden..quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:22 schreef MineraalWater het volgende:
Wedden in de laatste maand gaan ze zeggen: Ja PC versie komt ook uit en dan *le master trole 2013 rockiestarie
Alles moet sociaal zijn nu, sws je moet inloggen met je Rockstar Games Social Club account, die sws gekoppeld moet zijn aan je Facebook etc![]()
Doen ze standaard bij GTA. Eerst alle focus op consoles, moeilijker te piraten, dus eerst even winst binnenharken op de consoles, daarna nog even wat extra geld verdienen met een crappy PC-port.![]()
Ja dat was/is idd wel kloten maar nog speel ik het liever op PC dan een consolequote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:23 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
GTA IV PC versie was bagger lol, ik denk niet dat GTA V PC versie beter gaat worden..
Alles moet sociaal zijn nu, sws je moet inloggen met je Rockstar Games Social Club account, die sws gekoppeld moet zijn aan je Facebook etc![]()
![]()
Facebook wall: "Bobbernaut's sex appeal is 100%"quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:23 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
GTA IV PC versie was bagger lol, ik denk niet dat GTA V PC versie beter gaat worden..
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2013 16:33:40 ]![]()
Bij GTA IV moest je eerst wat veranderen op je PC voordat je m goed kon spelen
Ook echt de laatste keer dat ik een PC spel kocht, werkt niet eens goed
Met downloaden kan je het gewoon eraf flikkeren als t niet werkt enzoOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Echt hequote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:33 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Facebook wall: "Bobbernaut's sex appeal is 100%"
garpig mangquote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Nee.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Zo verder met het verhaal van die PC.
KvK heeft gebeld, ze krijgen een boeten van 2250 euro + elke dag dat de PC niet word geleverd is 125 erbij. Elke dag dus ghehe![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:13 schreef MineraalWater het volgende:
Zo verder met het verhaal van die PC.
KvK heeft gebeld, ze krijgen een boeten van 2250 euro + elke dag dat de PC niet word geleverd is 125 erbij. Elke dag dus ghehe![]()
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2013 17:24:25 ]![]()
Dat jij nou geen conditie hebt, fattiequote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:14 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]als jij van Dronten naar A'dam fiets in 45 mins zou ik maar aan wielrennen gaan doen.
![]()
![]()
Volgens google maps is dat 73 kilometer.. Lijkt me heel sterk dat je dat luktquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat jij nou geen conditie hebt, fattie![]()
![]()
Dit ja, jij rijdt geen 1,5km per minuutquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:25 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Volgens google maps is dat 73 kilometer.. Lijkt me heel sterk dat je dat lukt![]()
![]()
Projectie van je eigen falen much?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:27 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dit ja, jij rijdt geen 1,5km per minuut
Lukt makkelijk, als je die worstenbeentjes van je aan het werk zet.![]()
Ik zie alle MC SC'ers als een vetzak, op Plex na want zijn pimp neger beeldOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Plex, heb je die neger nog?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik geloof er nog steeds geen fuck vanquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Projectie van je eigen falen much?
Lukt makkelijk, als je die worstenbeentjes van je aan het werk zet.![]()
![]()
Ja, een prof wielrenner haalt 40-50km per uur gemiddeld. Een trekhaak verkoper uit stronten gaat geen 90 km per uur halen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Projectie van je eigen falen much?
Lukt makkelijk, als je die worstenbeentjes van je aan het werk zet.Ga toch fietsen vriend.
![]()
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:38 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja, een prof wielrenner haalt 40-50km per uur gemiddeld. Een trekhaak verkoper uit stronten gaat geen 90 km per uur halen.Ga toch fietsen vriend.
![]()
![]()
Vertel je geheim danquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ach neeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
quote:
Ok ik neem wel afkortingen jaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:38 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja, een prof wielrenner haalt 40-50km per uur gemiddeld. Een trekhaak verkoper uit stronten gaat geen 90 km per uur halen.Ga toch fietsen vriend.
![]()
Ja, je bent zeker zo snel dat je over het water fietst toch.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ok ik neem wel afkortingen ja![]()
![]()
Neuhj, fiets zo de sprinter inquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:45 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja, je bent zeker zo snel dat je over het water fietst toch.![]()
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Hey, deze grap snapquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:38 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
straks eten bij Blixem, werken een hoop gehandicapte, soort slaven eigenlijk.Fear is the grease of society.![]()
http://www.whitelinefirm.nl/2013/05/02/vietcong-boobytraps/
Vietcong boobytraps, de uitleg erbij is wel geniaal
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!![]()
Fuck you, ga het geen tweede keer bouwen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:25 schreef -Datdus- het volgende:
we hebben dit nodig op fok!craft.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Iets wat daarop lijkt is te vinden in de komende hungergames map, komt ergens volgende week uit, misschien dit weekend al.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:25 schreef -Datdus- het volgende:
we hebben dit nodig op fok!craft.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Contrabass_flute
op je fluit blazen met een knikFear is the grease of society.![]()
Zullen we weer een ftb of voltz server opzetten ? tenminste als iemand nog een hoster heeft die niets staat te doen ?http://www.syfy.com/tinman/oz/
Hebben mensen hier Crysis 3 gespeeld?Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
zo, middagje gestoeid met de raspberry pi en heb nu printserver, scanserver en een LAMP server erop draaien![]()
![]()
Top, morgen kan je een kopje koffie zetten door je Pi te TweetenAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Dat zou wel baas zijn.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:51 schreef Ame_thyst het volgende:
Top, morgen kan je een kopje koffie zetten door je Pi te Tweeten![]()
![]()
laat ik eerst de client kant van het scannen aan de praat krijgen, zou fijner zijnquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:51 schreef Ame_thyst het volgende:
![]()
tvpOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Kan je beter een arduino gebruiken.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:51 schreef Ame_thyst het volgende:
Heeft niet standaard lan, etc. Moet je weer met shields gaan kutten.quote:
Overigens is dat wel waar ik dat gezien heb, arduino koffiezetter![]()
heb tijd lang een arduino set thuis gehad, school had die dingen maar niemand wist dat
[ Bericht 16% gewijzigd door Ame_thyst op 04-05-2013 09:45:56 ]Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
oh godsamme moet ik even verder lezen dan dat plaatjequote:Op zaterdag 4 mei 2013 07:54 schreef vogelkooi het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Apache_revolver_
![]()
Oh, is een verjaardagskadootje voor mijn broertje, die boot.
Wat mij er aan doet denken dat ik nog niks voor hem heb
Even naar het dorp![]()
dorpquote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Oh, is een verjaardagskadootje voor mijn broertje, die boot.
Wat mij er aan doet denken dat ik nog niks voor hem heb
Even naar het dorp
Polyester bootje, 4.5m is zeg maar plaats voor 2-3 man. Motor had hij al.quote:
Hij vist erg veel, dus kan hij nu makkelijker des nachts vissen met vrienden. Van mij krijgt hij een nieuwe muis en een lening voor zijn brommerrijbewijs![]()
ah leuk
zie niet veel scooters/brommers meer hier, veel minder dan een jaar of 5 geleden iedergeval.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
tof!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:17 schreef mschol het volgende:
zo, middagje gestoeid met de raspberry pi en heb nu printserver, scanserver en een LAMP server erop draaienShaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
quote:![]()
wat nu nog op m'n lijstje staat is een vpn server (zodat ik naar huis kan vpn'en) en het fixen van de shares (smb share gemaakt die read/write voor iedereen is, maar ik kan er niet op schrijven)
![]()
Hier ook wel wat minder, maar de dorpen en steden in de omgeving zijn allemaal 10km - 15km verderop, dan is een brommertje wel lekker. Volgens mij was hij ook al aangenomen bij de pizzeria als bezorger, dus dan moet hij welquote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:32 schreef Ame_thyst het volgende:
ah leuk
zie niet veel scooters/brommers meer hier, veel minder dan een jaar of 5 geleden iedergeval.![]()
![]()
![]()
das niet bepaald veel hoorquote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:30 schreef Flodder450 het volgende:
zo de tering hey 111 karma op één plaatje![]()
![]()
http://www.powned.tv/nieu(...)n_varen_haven_a.html
"De dag van aankomst in de haven is niet de beste timing ooit. Dat vindt ook de Joodse Gemeente Amsterdam"
Krijg toch de vinketering stelletje overgevoelige joden, alsof jullie heilig zijn ofzoquote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:03 schreef Ame_thyst het volgende:
"De dag van aankomst in de haven is niet de beste timing ooit. Dat vindt ook de Joodse Gemeente Amsterdam"![]()
![]()
Wat een timing, stelletje dombo'squote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:03 schreef Ame_thyst het volgende:
"De dag van aankomst in de haven is niet de beste timing ooit. Dat vindt ook de Joodse Gemeente Amsterdam"![]()
![]()
Ze hebben gewoon gelijk, ze stellen zich niet aan maar zeggen puur dat het een beetje ongelukkig is.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:34 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Krijg toch de vinketering stelletje overgevoelige joden, alsof jullie heilig zijn ofzo![]()
hij mag onze dehler ook wel ff lenen heur.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zo hé, kom ik thuis staat er een bootje van 4.5m op de oprithttp://www.syfy.com/tinman/oz/
geef ze nog maar gelijk ook héquote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon gelijk, ze stellen zich niet aan maar zeggen puur dat het een beetje ongelukkig is.![]()
ditquote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon gelijk, ze stellen zich niet aan maar zeggen puur dat het een beetje ongelukkig is.![]()
vet wat deed je toen?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:33 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Ik ben die gozer een keer in Stad tegengekomen!
Gaat FOK! weer 2 minuten op zwart zoals vorig jaar?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Goeie vraag, eens ff checken.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:16 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Gaat FOK! weer 2 minuten op zwart zoals vorig jaar?![]()
Nee lul, herdenkingOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:53 schreef vogelkooi het volgende:
jou zouden ze in een onbevrijd kamp moeten stoppen.![]()
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:53 schreef vogelkooi het volgende:
jou zouden ze in een onbevrijd kamp moeten stoppen.![]()
![]()
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
quote:Wijze van halfstokhangen
Dit officiële halfstokhijsen van de vlag behoort op de volgende wijze gedaan te worden:
Eerst moet de vlag in top worden gehesen; daarna moet zij plechtig worden neergehaald, totdat het midden van de vlag op de helft van de masthoogte is gekomen. Daarna wordt de lijn vastgemaakt.
Bij het neerhalen moet de vlag eerst plechtig in top worden gehesen en daarna op dezelfde wijze neergehaald.
Bij halfstok vlaggen moet de vlag vrij kunnen wapperen, behalve wanneer het doek het verkeer hindert: dan mag de vlag licht worden gebonden.
Het eerst tot de top hijsen van de vlag is om te voorkomen dat er enige illusie van luiheid is bij het halfstok vlaggen; door eerst in de top gehesen te worden, en vervolgens weer naar beneden is meer werk dan simpelweg de vlag 'maar' tot halverwege hijsen.![]()
![]()
Toch logisch dat er meer moeite in moet worden gestopt, anders is het geen teken van respect maar luiheid![]()
![]()
Hoi, heb het gevoel alsof ik hier een tijdje niet meer gepost heb.
D:Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Blijf staren in de foto.
wat als je je tijd beter te besteden hebt?quote:Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
eyyo hoe was/is het op vakantie?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:02 schreef Curlbrah het volgende:
Hoi, heb het gevoel alsof ik hier een tijdje niet meer gepost heb.
D:![]()
kudtweer
wel leuk overigensChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
bohh; ineens allemaal eps nog te kijken
GoT o.a. _!
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Nieuwe heineken flesjes (star)quote:![]()
Bbq flesjes zijn het.http://www.syfy.com/tinman/oz/
heineken
grappig dat het in het buitenland trouwens heel anders smaakt en best te zuipen is.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Liefst deze 2.
![]()
Helemaal die voll.![]()
neem op vakantie meestal ook een lokaal biertje, is vaak verassend lekker.
edit: trouwens is dit het enige topic waar je terecht kunt voor linkdumps?quote:
Hier: ONZ / Funny links, pics & clips - #147quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:33 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
edit: trouwens is dit het enige topic waar je terecht kunt voor linkdumps?![]()
Hoelaat is dat ook alweer?
nee ik bedoel waar jij terecht kunt voor wat sociale interactie broquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:36 schreef STING het volgende:
[..]
Hier: ONZ / Funny links, pics & clips - #147
Hehe, op het moment zit ik niet in een SC, alleen op IRCquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:37 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
nee ik bedoel waar jij terecht kunt voor wat sociale interactie bro![]()
![]()
Je kunt je aanmelding voor de MC SC opsturen naar mijn PM box.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:37 schreef STING het volgende:
[..]
Hehe, op het moment zit ik niet in een SC, alleen op IRC![]()
ik weet het maar je gaat ook niet janken om elke nederlandse taalfout of wel?quote:
Jawel.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:38 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
ik weet het maar je gaat ook niet janken om elke nederlandse taalfout of wel?![]()
trouwens, al die amerikaanse taalnazi's
volk dat geen enkel andere taal spreekt
Krijg ik dan ook m'n Minecraft hoofd in de OP?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:38 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Je kunt je aanmelding voor de MC SC opsturen naar mijn PM box.![]()
![]()
Redactie Frontpage / Spellchecker
eigenlijk hoor ik de taalnazi te zijnChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Mits toegelaten wel ja.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:39 schreef STING het volgende:
[..]
Krijg ik dan ook m'n Minecraft hoofd in de OP?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:39 schreef Curlbrah het volgende:
Redactie Frontpage / Spellchecker
eigenlijk hoor ik de taalnazi te zijn![]()
![]()
![]()
Wordt toch niets dat. Volgende keer dat GAM er een nodig heeft meldt ik me wel aan. Dan kan ik aldie ook eens bannen.![]()
Hooihttp://www.syfy.com/tinman/oz/
Oh stilte!http://www.syfy.com/tinman/oz/
Ja nu!http://www.syfy.com/tinman/oz/
Echt!http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: