Boeit me geen reet, zolang ik het maar hebquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je weet wat dat zegt over de waarde van je diploma he?
ga je niet.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:35 schreef jordyqwerty het volgende:
Als ik zak ga ik gewoon hbo doen
Of alleen de vakken waar ik in heb gefaald
Nou, serieus ik had een antwoord en ik had iets in de richting van "mensen met kinderen worden gezien als betrouwbare mensen" en het antwoord was iets in de richting van "mensen met kinderen letten op hun kinderen tijdens het buitenspelen waardoor er meer toezicht is in de wijk". Zo fucking ver gezochtquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:34 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik ga hem volgende week maken.
Bij 2011-I ben ik uit woede bij de eerste vraag gestopt, terwijl je jezelf voor je hoofd wilt slaan als je kijkt naar de antwoorden.
Dat is sowieso fout. Gewoon zo dicht mogelijk blijvenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:35 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nou, serieus ik had een antwoord en ik had iets in de richting van "mensen met kinderen worden gezien als betrouwbare mensen" en het antwoord was iets in de richting van "mensen met kinderen letten op hun kinderen tijdens het buitenspelen waardoor er meer toezicht is in de wijk". Zo fucking ver gezocht
Moet wel erbij zeggen dat toen ik mijn examens ging 'nakijken' in 2011 ik mezelf voor elk vak een punt (soms twee) lager gafquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:35 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nou, serieus ik had een antwoord en ik had iets in de richting van "mensen met kinderen worden gezien als betrouwbare mensen" en het antwoord was iets in de richting van "mensen met kinderen letten op hun kinderen tijdens het buitenspelen waardoor er meer toezicht is in de wijk". Zo fucking ver gezocht
Was dat die vraag van waarom speeltoestellen en blabla de sociale veiligheid bevorderen?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:35 schreef arachide. het volgende:
[..]
true.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
je moet altijd antwoord geven alsof je het uitlegt aan een kind van 6 die downsyndroom heeft
waarom zijn die mensen betrouwbaar? wat maakt ze betrouwbaar? als je maar 1 antwoord hoeft te geven doe het dan zo uitgebreid mogelijk. ookal schrijf je 10 zinnen op, je hebt dan meer kans op dat het goed is
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:38 schreef jordyqwerty het volgende:
Mijn aardrijkskunde leraar is echt een enorme autist.
Ik schreef omdat en daardoor op, had het antwoord goed. JA JE HEBT NIET OORZAAK EN GEVOLG OPGESCHREVEN FOUT!!!!!!!!
Nee, waarom meer gezinnen met kinderen zorgden voor meer toezicht en veiligheid in een wijk.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:37 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Was dat die vraag van waarom speeltoestellen en blabla de sociale veiligheid bevorderen?
Ik had dat ouders zo meer met elkaar omgaan en hun relaties verbeteren
()
m&o moet kunnen, alles in GR stoppen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:39 schreef jordyqwerty het volgende:
Voor aardrijkskunde, economie en m&o ben ik bang. Rest moet lukken
Ah joh, er zit best rek in die correctievoorschriften hoor.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:39 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, waarom meer gezinnen met kinderen zorgden voor meer toezicht en veiligheid in een wijk.
Ze zijn toch betrouwbaarder dan 3 junkies in een huis? OF NIET DAN. maar nee, toezicht en shit. Alsof je op de huizen van je buren gaat letten of hangjongeren wegjaagt terwijl je je kind duwt op een schommel. wtf
Misschien omdat de kinderen ook twee ogen hebben en meer ogen zijn gericht op elkaar?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:39 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, waarom meer gezinnen met kinderen zorgden voor meer toezicht en veiligheid in een wijk.
EDIT: zou trouwens ook die vraag kunnen zijn hoor
Ze zijn toch betrouwbaarder dan 3 junkies in een huis? OF NIET DAN. maar nee, toezicht en shit. Alsof je op de huizen van je buren gaat letten of hangjongeren wegjaagt terwijl je je kind duwt op een schommel. wtf
Bij economie denk ik juist soms te moeilijkquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
m&o moet kunnen, alles in GR stoppen.
eco is gewoon kut, had eerst een 5,2, toen vorig jaar een 4,7 () en toen herkanst en weer een 5,2
keynesiaanse modellen en wisselkoersen nekten me steeds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |