Jupquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Doen, prachtig weer.
[..]
Arawat een dag, zo rustig, zo geen fuck te doen
Het is 3 uur van mijn huis naar zijn huis voor een beetje sociaal contact wat ik ook thuis kan hebbenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gewoon wel dan? Niks mis met sociaal contact toch
Je mag ook naar mij toe komen, maar dan ben je nog langer onderweg.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het is 3 uur van mijn huis naar zijn huis voor een beetje sociaal contact wat ik ook thuis kan hebben
hmmm valid pointquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het is 3 uur van mijn huis naar zijn huis voor een beetje sociaal contact wat ik ook thuis kan hebben
Matig matig, zo zit ik op het werk en vermaak ik me met "werk"quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
JupMaar ik vermaak mezelf met examens maken.
Kan niet want ik ben bij vriendliefquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
faye ik kom vanavond bij jou slapen kus
Heequote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
msacrasBeetje bijgekomen al?
Concentreer je dan maar op wat je nog moet doen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:52 schreef msacras het volgende:
[..]
Hee
Mwoah niet echt, maarja. Ook nog koorts nu terwijl ik echt veel te doen heb, niet zo chill :s maarja, komt wel goed
Moet je weer tot de zon opkomt?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
werk rooster voor bevrijdingsfestival binnen
Ik ben bang voor economie (6.0), frans (5.9) en wiskunde (5.6)quote:
Ja van die vakken heb ik alleen wiskunde gehadquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:00 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben bang voor economie (6.0), frans (5.9) en wiskunde (5.6)
En ik ben bang dat ik aardrijkskunde en geschiedenis te veel onderschat.
Ik doe m'n best, emotioneel ging het dus al kut maar nu m'n lichaam ook aan het protesteren is... Tsjaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Concentreer je dan maar op wat je nog moet doen.
Gelukkig nietquote:
Hoe was dat de vorige keer afgelopen toenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Gelukkig nietwe werken in Assen en er wordt een nachtbus geregeld voor de mensen die geen auto hebben.
Denk dat ik tot een uurtje of 03:00 moet. En om 11:00 beginnen.
If anything, mijn whatsapp staat open enzo, tenzij ik aan het werk ben enzo, dan reageer ik laatquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:01 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik doe m'n best, emotioneel ging het dus al kut maar nu m'n lichaam ook aan het protesteren is... Tsja
Eigenlijk maak ik me voor alles zorgenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:01 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja van die vakken heb ik alleen wiskunde gehaden dan de andere
Ja bij iemand slapen tot ik de eerste trein weer kon nemenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:02 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hoe was dat de vorige keer afgelopen toen
Nicequote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
maar dit werk is wel tof
voor 4 dagen krijg ik iets van 180/190 euro
Komt wel goedquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:03 schreef arachide. het volgende:
[..]
Eigenlijk maak ik me voor alles zorgen
en mijn tekenwerk moet ook nog beoordeeld worden. Ohmy. Ik schijt echt peulenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:08 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Komt wel goedhet is allemaal stof die je al ooit hebt gehad natuurlijk. Mijn eindexamencijfers waren bijna allemaal hoger dan mn gemiddeldes en zo extreem had ik echt niet geleerd hoor
Biologie had ik in bad geleerd![]()
Klinkt stom maar ik heb het de afgelopen jaren wel gezienquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:11 schreef Maisnon het volgende:
Vind je het niet jammer dat je tijdens die dagen dan zelf nergens naar toe kan?Nouja je krijgt vast nog wel een hoop mee maar toch
Haha herkenbaar. Altijd als ik ga shoppen doe ik mn meest comfy broek en shirt aan zodat ik het makkelijk aan en uit kan trekkenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:14 schreef Maisnon het volgende:
Zo stom klinkt het niet hoormijn zusje heeft hetzelfde volgens mij
Ik heb mn meest neutrale outfit uit de kast getrokken om zoveel mogelijk te kunnen shoppen dadelijk
En dat is?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:16 schreef arachide. het volgende:
Ik heb gister voor het eerst bubbletea gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |